Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 550.

torsdag, 10. marts 2016, 18:45

Forfatter: Donk

K: 3 pin blæser forlænger kabel

Daws Jeg står og mangler et blæser forlænger kabel - 3 pin - gerne i Aarhus området, og til billige penge. Farve er lige meget, men den skal være min 10 cm. Hvis du ligger inde med en du kan undvære, så skriv endelig

tirsdag, 12. januar 2016, 13:23

opsætning af boot ssd + raid

Daws Jeg skal til at samle min nye pc (da en 7 år gammel macbook bare ikke er hurtig nok længere). Mens jeg venter på delene har jeg dog et spørgsmål. Jeg har en boot SSD, og en 2 tb WD green, som kommer i til at starte med. Længere hen ad vejen har jeg planlagt at udskifte den 2 tb green til 3 3 tb red i raid 5. Men i bios på mit bundkort (ROG VIII Z170) er der standard ACHI og Raid mode. Kan jeg sætte mine 2 nuværende harddiske i med ACHI mode, og når jeg køber mine nye WD Red senere, skifte o...

torsdag, 1. januar 2015, 21:18

Ekstra HDD ikke synlig i windows

Nåe, men lige nu virker det hele, Så mit problem er muligvis løst

torsdag, 1. januar 2015, 20:08

Njae, den har et bogstav i forvejen, jeg gav den F dengang jeg formaterede den for 1-2 år siden. Jeg har givet harddisken et andet strømkabel, da jeg måske byttede rundt på de 2 der var, men om det gør en forskel ved jeg ikke. Lige nu dukker harddisken op i windows

torsdag, 1. januar 2015, 19:45

Hej Jeg har et medie center med 2 harddiske, en system og en til lager. Lige inden nytår skiftede jeg blu ray drevet, og havde i den forbindelse sata stikket til lager harddisken af, men jeg satte samme stik til igen, så der er ikke byttet om på sata portene. Men nu er den så begyndt ikke at dukke op længere under Computer. Harddisken er formateret, og har virket upåklageligt indtil nu, og der der ca. 1,5 tb film og serier på den. Den har heller ikke sagt mærkelige lyde, så jeg tror ikke at hard...

fredag, 6. juni 2014, 19:18

Nyt PC-headset

Lyd er meget en smags sag. Personligt køber jeg ikke høre telefoner eller højtalere uden at have hørt dem først. Mit råd er at du tager hen i den nærmeste Hifiklubben og prøv nogle af dem i dit pris leje. Det betaler sig at købe kvalitet. Men hvis du skal have mikrofon stikkende ud fra dem kan de nok ikke hjælpe dig. Der er som regel kun mikrofon i ledningerne.

mandag, 2. juni 2014, 22:28

Blu ray drev læser ikke alle film

Hej Jeg har et hjemme bygget medie center, som har virket upåklageligt indtil videre. Men nu er lykken holdt.. Når jeg sætter en Blu ray film i, som Frozen, så læser den skiven fint og begynder at afspille. Men sætter jeg så Scott Pilgrim, Pulp Fiction eller nogle andre i, så sker der intet. Den siger at der intet er i drevet. Med andre ord så er den noget selektiv i hvilke Blu Ray film den vil afspille. Nogle vil den, andre vil den ikke. Og dvd'er afspiller den uden problemer. Jeg har prøvet at...

onsdag, 25. september 2013, 00:05

Video Splitter program

Hej Jeg er en glad indehaver af et medie center, og DragonBall på dvd. Der er 6 afsnit pr. dvd. Når jeg rippet dvd'en som en iso fil, og navngivet den S1E1E2E3E4E5E6 osv, betyder det at uanset hvad for en af afsnittene jeg trykker på, skal jeg gennem dvd menuen. Hvis jeg så ripper den til én stor mpeg fil, er der ingen menu, men når den navngives som iso filen, betyder det at uanset hvilken jeg trykker på starter den fra begyndelsen af filen. Jeg har prøvet nogle forskellige programmer, som kunn...

onsdag, 13. marts 2013, 21:13

Chevrolet Aveo.....

Citeret fra "nitan" Citeret fra "Donk" Nu kender jeg ikke helt dit budget, men hvis du vil have en ny lille driftsikker diesel, så tag og overvej en Toyota Yaris 1.4D. Jeg arbejder hos Toyota, og det er en virkelig velkørende bil. Meget komfortabel, og den går over 20 km/l. Selvom den jo ikke har været på markedet så lang tid, har vi ikke oplevet nogle problemer med den endnu. Og med de 3 første års garanti er du jo dækket ind for evt. fejl der kunne opstå. Og med en service kontrakt er du dækk...

onsdag, 13. marts 2013, 21:10

S: Star Wars: The Force Unleashed 2, Xbox 360

Hej Jeg har et brugt The Force Unleashed 2 til Xbox 360. Jeg bestilte et til PS3, men de sendte et til Xbox, så.. 75 kr inkl forsendelse

lørdag, 2. marts 2013, 17:27

Chevrolet Aveo.....

Nu kender jeg ikke helt dit budget, men hvis du vil have en ny lille driftsikker diesel, så tag og overvej en Toyota Yaris 1.4D. Jeg arbejder hos Toyota, og det er en virkelig velkørende bil. Meget komfortabel, og den går over 20 km/l. Selvom den jo ikke har været på markedet så lang tid, har vi ikke oplevet nogle problemer med den endnu. Og med de 3 første års garanti er du jo dækket ind for evt. fejl der kunne opstå. Og med en service kontrakt er du dækket helt ind. Desuden er Toyotas Touch su...

tirsdag, 12. februar 2013, 12:32

Brugervenlig Wifi Router

Hej Da vores wifi router er blevet mere og mere upålidelig vil vi gerne skifte den ud. Så jeg ville høre om der er nogle herinde der kan anbefale en? Den skal egentlig mest af alt være bruger venlig og pålidelig, så den er nem at sætte op, og ikke skal genstartes hele tiden. Hastigheden har selvfølgelig også noget at sige, men langt de fleste har jo N hastighed i dag.

torsdag, 3. januar 2013, 02:19

Ram upgradering til Macbook giver sort skærm?

Ja jeg kører OS X 10.6.8, snow leopard. Rammene er disse her: http://www.proshop.dk/RAM/Corsair-8GB-DD…4)-2279684.html Følgende kopieret fra system profil: Modelnavn: MacBook Model-id: MacBook5,1 Processornavn: Intel Core 2 Duo Processorhastighed: 2 GHz Antal processorer: 1 Antal kerner i alt: 2 L2-buffer: 3 MB Hukommelse: 2 GB Bushastighed: 1,07 GHz Boot ROM-version: MB51.007D.B03 SMC-version (system): 1.32f8 Serienummer (system): W88431NF1AQ Hardware-uuid: 7DA8EFEE-AB0C-5137-A397-1FD4CD...

tirsdag, 1. januar 2013, 16:30

Jeg har nu prøvet at resette både SMC og Pram nu, det gjorde ingen forskel. Jeg prøvede også et ram stick af de nye og gamle sammen, men stadig ingenting. Så snart de 2 originale er i starter den med det samme.

tirsdag, 1. januar 2013, 15:39

Jeg vil prøve at resette SMC og ram Jeg har prøvet at opdatere firmware, men den siger at min mac ikke har brug for den. Og jeg er sidenhen blvet så klog på den, at det er en Macbook 5.1 Edit: Men jeg har ikke mulighed for at prøve rammene i en anden computer

søndag, 30. december 2012, 00:06

Hej Jeg havde besluttet mig for at opgradere min Macbook, Unibody, 2009, den fra lige da de kom i aluminium. Jeg skiftede harddisk, ingen problem. Men når jeg sætter de 2 nye Ram sticks i, vil den ikke starte. Der er bare sort skærm, og den står og bipper. Det er Mac certificerede ram, 8 gb, DDR3 1066 Mhz. Den har 2 gb ram originalt, og det har den så igen nu. Apple siger selv at 4 gb er maximum, men på mance Mac forums siger de at den uofficielt understøtter 8 gb. Så det købte jeg. Nogen der ke...

lørdag, 8. september 2012, 14:36

5400 rpm vs 7200 rpm HDD

Hej Da jeg ikke har mere plads på min harddisk, har jeg besluttet mig for at opgradere. Jeg sætter pris på en hurtig computer, så er der en mærkbar hastigheds forskel på en 5400 & 7200 rpm harddiske? Og vil en 7200 rpm tømme batteriet meget hurtigere end en 5400, eller er det ikke så galt? Det er en MacBook der skal opgraderes btw..

lørdag, 14. april 2012, 21:43

Udskiftning af RAM og HDD i MacBook?

AffenKatzen, de ram du linker til er på 1333 mhz, og min mac har 1067 mhz ram i nu, kan de godt bruge de lidt hurtigere, eller vil de gå i lort? Jeg vil lige være sikker inden jeg bestiller det

lørdag, 14. april 2012, 21:39

Ja jeg har da en skive med OS på, det var mere om den ville drille med licens, ved at sige den aktuelle kopi allerede er installeret andensteds (Den gamle HDD) Og jeg opgradere egentlig kun min Hdd, da jeg er ved at løbe tør for plads, og en SSD på en 250 gb koster alligvel 1700 kr, og jeg synes det er ret pebret. Men ville jeg da kunne mærke tydelig hastigheds forskel?

lørdag, 14. april 2012, 11:53

Hej Jeg vil gerne opgradere ram og HDD i min Macbook. Den har 2 gb DDR3 1067 mhz ram, og en alm 160 gb 2,5" Så vidt jeg ved bruger Mac nogle særlige ram? Hvor fås de? Og jeg vil gerne opgradere til 4 gb. Mht. HDD, så smider jeg en 500 gb i. Er der noget særligt når man sætter en tom HDD i, mht styresystem og licens osv når det er installeret på det gamle?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.