Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 11. januar 2011, 18:02

Forfatter: Champen

Vurdering: Xbox 360

Hva? slet ikke nogen der vil komme med en pris?

tirsdag, 11. januar 2011, 10:29

Så er det jo en slim jeg har

tirsdag, 11. januar 2011, 10:27

http://www.google.com/imgres?imgurl=http…iw=1180&bih=625

tirsdag, 11. januar 2011, 10:25

hmm det går jeg vel udfra. kan alderen ikke hjælpe dig. Med hensyn til slim, har det så ikke noget med opladerens størrelse at gøre?

tirsdag, 11. januar 2011, 10:13

Jeg vil gerne have min xbox vurderet. Det er den sorte og den er ikke mere end 3 måneder gammel. Der medfølger 1 controller og 5 spil. Kapaciteten på maskinen er 250 gb. Jeg har kvitering og original kasse. Den er ellers i pæn stand dog lidt støvet. Hvad siger i?

søndag, 19. december 2010, 16:59

Flytte fra en systemdisk til en harddisk.

Hej med jer. Jeg står overfor en stor udfordring. Ser i, min far er jo en gammel mand og han længe haft en gammel Computer, som kørte Windows 98. Nå men i takt med at hans primære job tillod ham at få en bærbar computer, som han kunne bruge står han over for et problem. På hans gamle Computer ligger gamle regnskaber og regninger som han har sendt ud til sine kunder ved en lille sekundær business. Disse filer er for ham meget vigtige og han ønsker fortsat at beholde dem trods den gamle computer m...

mandag, 31. maj 2010, 10:19

Alternativ til pylab og python!

Hej drenge og piger. Jeg har seriøst brug for hjælp! Min fysiklære på HTX er begyndt at undervise os i brugen af pylab og python Jeg sidder her i fysik og tænker at der må satan edme være en nemmere måde at gøre det lort på! Jeg nægter at bruge noget der minder om DOS. Da jeg har mac, vil jeg gerne have et program, som kan køre på mac, og er 1000 gange nemmere at have med at gøre, i forhold til data plot og andet gøgl som man bruger i fysik A! Hilsen Nikolaj

fredag, 26. marts 2010, 22:35

Flyveskræk

Citeret Oprindeligt indlæg af Spixe Citeret Oprindeligt indlæg af Madslocher Til Sukkerfar, SAS er aldrig styrtet ned, det må da siges at være pænt gode ods, jeg føler mig noget mere sikker i fly end noget andet transportmiddel... Og så er det jo smart og hurtigt... Jeg tror ikke de tager farten af, måske er det bare fordi vinklen ændre sig, fra ligeud til opad, måske skifter han gear? Først.. Jo, SAS har også haft flystyrt som alle andre, men det er yderst sjældent Og andet.. Skifter gear..? N...

fredag, 26. marts 2010, 22:30

Flyveskræk

Der er en ren og skær flyveteknisk og aerodynamisk forklaring: Målet med starten er jo som sagt at få flyet i luften, altså at man skal have opdriften> eller = vægten ganget med tyngdekraften. Hertil skal der gas til. ergo. jo mere fart, jo stører modstand, desto mere opdrift. Dette gøres ved maksimum Thrust altså "gas" Jeg ville her mene at grunden til man slipper på gassen er simpelthen at Aerodynamiken her har taget så meget over at det ikke længere er nødvendigt at bruge alt den gas og samti...

fredag, 26. marts 2010, 22:19

jailbreak

da jeg stadig brugte windows brugte jeg redSn0w. eller husker jeg forkert?

mandag, 15. marts 2010, 11:10

SV: SV: S: Forskellige ting

Den befinder sig i svendborg.

søndag, 14. marts 2010, 22:30

S: Forskellige ting

Hey tweakers. Jeg skal til at rydde lidt op her i ungdomsbulen. Jeg har lidt forskellige ting jeg vil prøve at sælge. 1 stk. Nintendo Wii med original æske og kvitering (dette er inkl. wiisports og 1 nunchuck og wii remote) 900,- pp 1 stk. wii remote og nunchuck ingen kvitering 200,- pp Icemat Siberia hvidt headset 200,- pp Lidt computer spil: GTA San Andreas 50,- pp GTA Vice City 50,- pp Far Cry 50,- pp Doom 3 50,- pp Sæsson 5 og 6 af simpsons 200,- pp byd løs Hilsen Nikolaj

mandag, 21. december 2009, 16:01

Skype tale problem

Hey drenge og piger. Undskyld det sene svar. Der findes ingen intern mike i den. Den mikrofon der bruges sidder i et headset. Jeg prøvede med to forskellige headset og chancen for at ingen af dem virker er der selvfølgelig, men jeg finder det forholdsvis usandsynligt! Andre forslag?

lørdag, 21. november 2009, 16:23

Skype tale problem

hey tweak. Min far bruger på sit arbejde skype. han har en gammel Acer Travel mate 290, med windows xp.. Han i nogen tid kunne bruge skype, men så her i onsdags holdt mikrofonen op med at virke midt i en samtale.. Har prøvet diverse ting i windows og har geninstalleret og opdateret driveren til hans kort (Realtek AC'97)? hvad kan det skyldes og hvordan fikses det? Hilsen Nikolaj

torsdag, 26. marts 2009, 22:52

Baggrundsbillede

Hellere en 737-800

torsdag, 26. marts 2009, 14:42

SV: SV: Baggrundsbillede

Been ther done that

torsdag, 26. marts 2009, 10:59

Baggrundsbillede

Hej. Er der en af jer der vil lave en baggrund til mig. Med en blå himmel, små skytotter og et svævefly i 1440*900 Hilsen Nikolaj

fredag, 6. marts 2009, 15:19

Søger nye alternativer

Hej. Er der nogen her inde der kan give mig navne på nogle kunstnere der laver musik i stil med Laurent wolf, ham der blandt andet har lavet no stress?

tirsdag, 25. november 2008, 08:36

Hvilket duftvand bruger DU?

Burberry brit i stick og duft,

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.