Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 106.

søndag, 23. juli 2017, 09:55

Forfatter: Sunz78

Lenovo tablet yt3

Hej Har en Lenovo yt3. Denne har lige fået en system opdatering. Efter dette kan jeg ikke ændre tastaturet til dansk. Der står at den er på dansk. Men den bliver ved med at skrive det som at man skrev på engelsk. Prøver jeg at vælge Google tastaturet. Bliver den ved med at skrive at dette er stoppet med at virke. Nogen der ved noget om Det? På forhånd tak

lørdag, 3. juni 2017, 07:32

Extrem langsom bærbar

Hey Endte med at geninstallere Windows igen, dog valgte jeg IKKE at bruger definere installationen. Alt er opdateret og den køre super nu.. Tak til alle og deres input En sidste ting. Kan man få noget så man kan sætte sin anden harddisk til, så jeg ikke bare har den gamle til at ligge i en skuffe? Noget hvor jeg kan dock den i og sætte den til via USBstikket? På forhånd tak

fredag, 2. juni 2017, 13:21

Extrem langsom bærbar

Tak for svaret. roder lige lidt mere med det når jeg kommer hjem

fredag, 2. juni 2017, 11:54

Extrem langsom bærbar

Der er kun ssd i nu

fredag, 2. juni 2017, 11:53

Extrem langsom bærbar

Så er ssd og win10 købt Dog siger den dette her. Når jeg vil installere fra UEFI No bootable device. Lige meget hvad jeg vælger at den skal boot fra. Nå men vælger så Legacy. Og der lykkes det så at installere Windows. Men når jeg vælger den i bios. Siger den så. Microsoft recommends executing windows8 and the version above under UEFI boot mode to enjoy the full features. Indeed I windows vil den ikke finde min mus. Og føler den frysser. Kan det skyldes at den er installeretil med LEGACY? På for...

fredag, 2. juni 2017, 09:13

Extrem langsom bærbar

Har slettet stort set alle acer´s pre installeret programmer, der blev installeret i forbindelse med windows blev installeret.. Lige meget har det hjulpet

fredag, 2. juni 2017, 09:00

Extrem langsom bærbar

Dog er det en 5400rpm hdd. Og virus tror jeg ikke på. Da jeg stort set ikke har surfet rundt på den. Samt at den har gjort det fra dag 1

fredag, 2. juni 2017, 08:54

Extrem langsom bærbar

KLasse. Tak for jeres svar. Men mener du så jeg skal have 2stk hdd i? I så fald skal jeg jo blot ændre hvilken hdd der er primær. Vil jeg kunne boot fra USB?

torsdag, 1. juni 2017, 23:13

Extrem langsom bærbar

Extrem langsom til at reagere.. Tager nok 5min før jeg kan lave noget på den. Bare at åbne min browser, taget 1min før jeg kan noget... og bærbaren er ikke særlig gammel. og faktisk kun lige installeret wow på den.

torsdag, 1. juni 2017, 21:24

Extrem langsom bærbar

Nej nemlig det jeg tænkte.. Takker

torsdag, 1. juni 2017, 21:04

Extrem langsom bærbar

Og hvordan ser jeg om den passer? HAr ikke en skid forstand på dette mere.. Intet problem at skifte det, det ksla jeg nok løse.. kan du se noget ud fra det link? HVad med et extern cd-rom drev

torsdag, 1. juni 2017, 20:45

Extrem langsom bærbar

Hey Efter jeg blev guidet til at købe denne her, hvilket jeg så har gjort.. denne her: https://www.elgiganten.dk/product/pc-tab…g-15-6-gamer-pc Denne er så bare extrem langsom.. HVilket jeg kan se, da det kun er 5400 rpm. Vil høre om nogen har lyst til at hjælpe mig med at finde en SSD.. omkring de 500gb. Dette er fint til mig.. Da jeg ofte blot sletter spil osv.. Ligeledes et extern cd rom drem, så jeg kan få købt mig en win10 og slettet det der er pre installeret fra fabrikken, da den e...

torsdag, 16. februar 2017, 09:25

Hjælp til at få data fra gammel HDD

Hey. Har en masse gamle HDDér til at ligge. Har ingen stationær mere, kan man købe nogle stik så man kan tilslutte dem til sin bærbar? Både strømstik og data kablet? Håber det giver mening På forhånd tak

lørdag, 4. februar 2017, 22:57

Ny bærbar. Hvilken

Mange tak for din kommentar og uddybelse

onsdag, 1. februar 2017, 11:59

Ny bærbar. Hvilken

Jeg fik lige denne reklame på Facebook. http://www.webhallen.com/dk-da/computere…1050_2gb-win_10 Og da denne er med ssd kan jeg jo købe en extern ved siden af. Hvad siger i til denne kontra den model som tidligere var linket til fra elgiganten?

søndag, 15. januar 2017, 19:26

Ny bærbar. Hvilken

Hov så lige denne her. Dog 500 mere. Men så har jeg en 256 ssd HD. Sammenlignet med den anden fra giganten. Så er det vel fint? https://www.fcomputer.dk/computer/bærbar…mer-bærbar.html

lørdag, 14. januar 2017, 07:43

Ny bærbar. Hvilken

Selvfølgelig

fredag, 13. januar 2017, 19:15

Ny bærbar. Hvilken

Super. Men er det så en speciel type til de enkelte mærker? Eller er det som med stationær at man køber en hdd som passe stort set til alle

fredag, 13. januar 2017, 18:49

Ny bærbar. Hvilken

Vil det kunne svare sig med en ssd HD. Tænker pris for den kontra finde anden bærbar?

fredag, 13. januar 2017, 17:05

Ny bærbar. Hvilken

På en stationær kan du jo købe hdd. Er dette muligt i en bærbar? Ikke som extern

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.