Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 21. september 2017, 20:53

Forfatter: HerrMansen

Vis os din seneste købte vare i 2017

Citeret fra "Ronin2300" Citeret fra "HerrMansen" Det sidste jeg har købt må være et par spil til Benchmark og review (PUBG, DOOM og Tomb Raider), samt mit vandkølingssystem til den ringe sum af ca. 4,3 kilo Moar Water! Du sender bare!

onsdag, 20. september 2017, 12:49

Vis os din seneste købte vare i 2017

Det sidste jeg har købt må være et par spil til Benchmark og review (PUBG, DOOM og Tomb Raider), samt mit vandkølingssystem til den ringe sum af ca. 4,3 kilo

onsdag, 20. september 2017, 11:23

Ekstern skærm

Tvivler på du får dem til at køre over USB2, hvis de leveres med USB3. Ved at der er flere skærme der bruger Thunderbolt interfacet, hvor man kan få en adaptor fra HDMI og lign. alt efter hvad ens laptop tilbyder af output.

mandag, 18. september 2017, 08:45

Ultra lav FPS i WoW, nogen idéer til hvorfor?

Jeg mener ikke WoW tillader nogen form for interessante launch parameters * WoWWiki * . Hvad angår Windowed Fullscreen aka. Borderless, mener jeg ikke der er en mærkbar forskel i FPS længere, og mere vigtigt tillader det dig instant-alt tabbing.

lørdag, 16. september 2017, 10:27

Ultra lav FPS i WoW, nogen idéer til hvorfor?

Jeg havde lign. problemer med min 7600K og 7700K - Som Gammelskole og Bent er inde på, kan det hjælpe at tweake lidt frem og tilbage.

fredag, 15. september 2017, 21:42

Har jeg ødelagt mit grafikkort?

Den nemmeste måde at finde ud af hvad der er dødt, er ved at få fat i en kammerat og hans PC - eller tage hele maskinen ned til den lokale IT pusher, og høre om de kan tage et hurtigt kig for små eller ingen penge, hvis de får lov at tilbyde en løsning. Er du sikker på det SenZer? Ryzen har jo ikke iGPU, så jeg mener de stopper i POST hvis man ikke har nogen GPU sat til?

torsdag, 14. september 2017, 11:17

Solgt

Måske der er mere bid på vores Facebook gruppe? Den spænder lidt breddere https://www.facebook.com/groups/1582464221969327/

torsdag, 14. september 2017, 08:08

Gode råd ang. 4k tv hjælp tak

Hvis gaming er på bordet skal du være sikker på TV'et har en form for game mode, hvor du helt kan slå alle de fancy filtre og post-processing ting fra. Ellers ender du med et ikke synderlig optimalt billede.

tirsdag, 12. september 2017, 11:28

Tweak.dk tester MSI Infinite A Gaming PC

Det er ikke alle der har hænderne skruet rigtigt på i forhold til at samle deres egne PC’er, og de maskiner man kan købe færdigbyggede maskiner man får tilbudt sparer ofte på delene, eller er konstrueret på en måde der gør det svært eller ligefrem umuligt at udskifte og opgradere dele senere.Dette er et mønster, som MSI vil bryde med deres Infinite A serie af Gaming PC’er. Læs hele testen HER.

tirsdag, 12. september 2017, 09:56

Erfaringer med harddiskfabrikanter efterlyses…

Jeg kan personligt ikke huske at jeg nogensinde har mistet en harddisk "før tid" uanset mærke. Til daglig bruger jeg dog primært WD, da det lige har været hvad der var billigst til størrelsen på tidspunktet. Bruger dog primært mekaniske diske til langtidsopbevaring disse dage, hvortil at alle mine diske er WD RED til NAS brug, ikke Blue eller Black. Spil og krævende indhold ligger på SSD'er.

mandag, 11. september 2017, 12:48

Hvor henter man de gamle DOS spil?

GOG har et bredt udvalg af gamle spil, hvor man får en forkonfigureret DosBOX emulator med, så man bare skal starte programmet, og så kører alting. Men pas på - Man køber sig hurtigt fattig i gamle spil. Skader ikke at vente til juleudsalget.

fredag, 8. september 2017, 12:10

S: Thermaltake Core P3 Snow Kabinet m.m. SOLGT

Bum bum... hvis bare det var i Nordjylland.

onsdag, 6. september 2017, 09:28

Destiny 2

Citeret fra "Moods" Ja og halvdelen af den tid i raid gik på at folk totalt failede på jumping puzzles Jep... Uhyggeligt så mange gange folk faldt i døden i den Strike mission der var i betaen. For ikke at nævne mine området, hvor folk hele tiden løb ind i maskinen.

mandag, 4. september 2017, 22:21

M-atx bundkort til Ryzen

Jeg fik min 1700 op på 4ghz her til aften uden at måtte op på de 1.4v man ofte kan blive nødt til - Men om jeg kan ramme 4.1 er nok en noget anden sag, selv med alle optimeringerne. Dette er dog på et X370 ATX bræt, ikke mITX. Men i de følgende dage får jeg smidt min 1500X på et X370 mITX bræt - så må vi se hvor meget den vil trække.

mandag, 4. september 2017, 00:35

Køb af skærm

It's all subjective.

mandag, 4. september 2017, 00:34

M-atx bundkort til Ryzen

Det kan der være noget om. mITX brædder sparer typisk på faserne, så at man ikke helt overclocker så pænt eller rent.

søndag, 3. september 2017, 20:17

Køb af skærm

Så er du efter min mening meget tålmodig overfor ringe grafik og ydelse, da iGPU'en i en 6700K godt nok ikke er til meget.

søndag, 3. september 2017, 12:49

Køb af skærm

Den oplæsning kræver så også bare en større GPU - Det bliver hurtigt en dyr investering at opgive 1080P

lørdag, 2. september 2017, 21:04

Gaming PC

Slet ikke et dumt bud. 6700K er ikke meget langsommere end 7700K i spil, og har stadigvæk mulighed for overclocking. Og et 1080 er en glimrende merværdi. Min eneste bekymring er at man ikke helt ved hvad der sidder i af SSD, Harddisk og Strømforsyning, men jeg tvivler på at de har sparet alt for meget ift. til at der skal køre et 1080 i den. Og man sparer jo også en tusse på Windows 10.

lørdag, 2. september 2017, 18:19

M-atx bundkort til Ryzen

Skal det være mATX? Der er nogle stykker mITX ude allerede. Fatal1ty både i B350 og X370 kommer snart til test på Tweak.dk hvis det er.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.