Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I går, 12:56

Forfatter: emilpapis93

Er det noget værd?

Burde sagtens kunne køre små spil

torsdag, 17. august 2017, 19:53

Hvor godt er dette build til 5000kr?

Citeret fra "thjen87" For 4500 kroner kan du få det her brugt: GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X CPU: AMD Phenom II X6 3,2 Ghz (6 kerner) RAM: Corsair Ballistix 8 GB DDR3 RAM Kabinet: NZXT S340 White Bundkort: ASUS M4A87TD-USB3 Harddisk: Samsung EVO 850 - 250 GB + HDD 500gb PSU: XFX Core Edition PRO550W Køling: Cooler Master Hyper TX3 EVO + 4 faner i kabinet. https://www.dba.dk/selvbyg-32-ghz-8-gb-ram/id-1034561437/ For 5000 kroner kan du få det her brugt: ASUS STRIX GTX970 ASUS Z170 PRO GAMING 16...

tirsdag, 15. august 2017, 12:16

TEST: AMD Radeon RX Vega 64

Der var 100+ MSI kort da jeg hapsede et Tænker dog jeg bruger retur retten til at få en anden model med bedre køling, når de engang kommer... Heldigt komplet giver 45 dage Syntes faktisk Vega kortende(specielt 56) ligger meget godt og hvis de får styr på deres OC potentiale, så kunne de godt blive meget gode med tiden. For ikke at tale om FineWine som gerne skulle øge hastigheden med fremtidig driver optimeringer. Man har set at de har kunne undervolte en Vega 56 og overclocke den på samme tid, ...

mandag, 14. august 2017, 17:19

1070 vs 1080

Citeret fra "wnxdemon" Jeg vil håbe at Vega 64 bliver bedre med et par nye drivere, for det kort er ikke særlig imponerende. Tja 1080 yddelse til 4000 fra release er da udemærket, og ligsom alle andre AMD kort forventer jeg en 10-15% ydelse ekstra fra driver optimering. 480 var også bag et 1060, men er nu en del hurtigere. Udover det kan unlockes til et 580. Har selv bestilt en Vega 64, da jeg har en freesync skærm. Men overvejede kraftigt et Nvidia kort. Nu må vi se jeg har 45 dage til at besl...

mandag, 14. august 2017, 13:33

1070 vs 1080

Citeret fra "Geezus" Jeg opgraderede selv fra 770 til 1070. Mit Just Cause 3 kørte meget bedre efter det, dog er jeg ikke helt så blown away af ydelsesforskellen, som jeg havde håbet. Personligt ville jeg nok lige scoute Vega først. Prislejen skulle være ca. det samme. Så en forbedring på 50-100% er ikke vildt godt? Men ja hvis et 1070 er nok til dit forbrug kunne Vega 56 godt være interessant. Det koster det samme som et 1070, men er tættere på et 1080 i ydelse ** ** Ifølge rygtemøllen selvføl...

lørdag, 12. august 2017, 11:05

Ingen output på skærm, ingen post Beep og ingen error gode Beep.

Citeret fra "SvenBent" Spiller jeg igen hoej og hellig hvis jeg bruger min tekniske indsigt til at fortaelle at din logiske analyse er staerkt forkert ? Hvis jeg kan komme ind i Windows installation tænker jeg det er hdd'en ikke? Hvis ikke må det jo næsten være bundkortet. Tænker ram fejl ville give mig en error code? Det er absolut intet tekniks korrekt i det du siger her. Bare fordi du kan komme in i Eindows betyder ikkr at du kan konklude det maa vare HDD'en. Ej heller at din logik at udeluk...

fredag, 11. august 2017, 11:11

Hold nu kæft... smed lige en anden skærm til og så ser jeg min PC bare står med en bios skærm... men jeg fik ingen signal på min ny samsung skærm i bios??? Havde prøvet den nye skærm både med HDMI og Displayport. Og samme HDMI som der nu er i min gamle skærm, så kablerne skulle ikke fejl noget. BSOD'en er "Your PC need to be repaired. Error code: 0xc000000e" Har lidt en mistanke om det er min SSD der er ved at være død. Prøvede at repair, men det promtede den bare med ikke var muligt. Nu geninst...

fredag, 11. august 2017, 10:24

har reset cmos flere gange, samt sørget for PC'en var drænet for strøm fuldstændig samme resultat. Jeg har nu flere og flere problemer med min PC efter at have fået en ny skærm, kan denne have indvirkning? GPU'en er functionel medmindre den er død af at sidde i mit system i 2 dage uden at blive tændt. Det hele virkede for 2 dage siden :/ Nej jeg har ikke lige en GPU som jeg kan benytte mig af, desuden burde jeg jo få en error code hvis det bare var et defekt GPU? Ihvertfald skulle jeg stadig kun...

fredag, 11. august 2017, 09:58

Min PC opføre sig mærkeligt. Fik et bsod uden fejl kode bare en helt blå skærm og nu er det bare sort skærm. Har prøvet at hive alt unødigt ud. GPU har virket i anden pc for under 1 uge siden. Virkede desuden fint i systemet få dage siden. Hvis jeg kan komme ind i Windows installation tænker jeg det er hdd'en ikke? Hvis ikke må det jo næsten være bundkortet. Tænker ram fejl ville give mig en error code? Nogle idéer? Jeg er helt på bar grund dog som jeg kan læse det på nettet, er det et defekt bu...

tirsdag, 8. august 2017, 18:51

Død GPU?

Ja har også en kammerat der er ret utilfreds :/ Men var bange for det var min nye skærm, så er det her trods alt bedre!

tirsdag, 8. august 2017, 10:44

Død GPU?

Jeg laver en ny tråd da dette virker til ikke være noget med GPU at gøre! "Application has been blocked from accessing Graphics hardware." Nå jeg fandt ud af jeg ikke kunne komme ind i nogle spil igår fordi windows blokerede mig adgang til det. Det gad den bare ikke fortælle mig mens PC'en var igang og jeg fik idag disse meddelelser. Så ja det er helt sikkert grafikkortet der har mistet en komponent og opføre sig mærkeligt..

tirsdag, 8. august 2017, 00:50

Død GPU?

H Citeret fra "Uber" Er fejlen væk med et andet kort i Hmm nej og det eneste anderledes der er sket er jeg har udskiftet skærmen. Har haft problemer med BSOD som jeg heller ikke rigtig har kunne isolere. Noget med et "required device is not working proberly". Kan skærmen have indvirkning? Det hele har ellers virket fint den sidste uge.

tirsdag, 8. august 2017, 00:36

[S] Astro A40 Headset + Mixamp

Så har du ikke hørt et headset med meget bas i for, det kan absolut ikke beskrives som en dyb bas. Enhver reviewer der kender til lyd vil fortælle dig at der er minimalt med bas i. Min kammerat, som ejer det, giver mig også ret udover jeg også selv har hørt det. Citeret fra "holztan" Citeret fra "emilpapis93" Tillad mig at omformulere så, det har dyb bas af at være et gaming headset. Gaming headset har normaltvis meget dyb bas... Det headset har aldrig set skyggen af dyb bas. "Bass is not very s...

mandag, 7. august 2017, 22:33

Død GPU?

Det ser skidt ud, når jeg åbner spillet er kommer der sort skærm . Der er dog omkring 10% af skærmen der viser et kraftigt teared billede. Gpu usage kom på 50 i windows. Har nu hentet mit nr 2 fra en vens PC så må han leve med en 5850

mandag, 7. august 2017, 20:14

Død GPU?

Citeret fra "Uber" Er det hakket i venstre top? Hvis du tæller fra venstre side, nr 7 er bare 2 pletter, ikke en 'chip'

mandag, 7. august 2017, 19:27

Død GPU?

Min PC begyndte at crashe her idag. Jeg prøvede flere ting og går igang med at skifte thermal paste. Da ser jeg det er som om der mangler en komponent omkring chippen. Kan dette fixes? Det er i venstreside omkring midten. Og jeg går ellers bare og venter på jeg kan bestille et Vega kort..

mandag, 7. august 2017, 17:13

[S] Astro A40 Headset + Mixamp

Du skriver dyb bas? Undskyld, men det her headset har overhovedet ingen bas... Det er ihvertfald absolut minimalt. Headsettet er lavet til Esport, derfor er det tunet til at høre fodspor osv.. Men dyb bas har det ikke. Ellers et super lækkert headset, som er vildt let og med god lyd/mic.

mandag, 7. august 2017, 13:02

1070 vs 1080

Som herrmansen siger kommer det helt an på hvilke spil. Men hvis du bare spiller generelt de nye spil der udkommer, er det altid bedst at købe det dyreste grafikkort du kan fra starten. Det holder bare i længere tid på trods af det måske "kun" er 10-15% hurtigere. Bare husk når du får dit nye grafikkort, at ultra indstillinger som regelt er alt for krævende i forhold til hvad du får ud af det. High er ofte mindst lige så flot og giver nogle flere FPS

fredag, 4. august 2017, 12:27

Ryzen builds

Citeret fra "bauner" Gigabyte AX370 Gaming 5, 1700X, og 2*8GB Corsair Vengeance 3000. Havde masser af problemer i starten, men seneste BIOS lader til at have løst alle problemerne. Systemet kører ganske godt. Af en eller anden grund foretrækker jeg mit Sabertooth Z170 med i7 6700K og samme RAM. Begge systemer bliver brugt til test. Jeg har dog haft Z170 systemet kørende som min primære rig, da jeg ventede på min Mac Pro. Grunden til du foretrækker Intel systemet, er nok at den køre det hurtiger...

tirsdag, 1. august 2017, 19:53

Samsung CF791 34" ultrawide københavn

Hej skal jeg ikke eje den? Jeg kommer fra ferie torsdag formiddag og vil gerne komme og se den/hente den. Kan vi eventuelt tage 200 af prisen? Det er en ret stor omvej for mig, men fedeste for os begge i sidste ende kontra forsendelse. Lige et par spørgsmål hvordan er backlight bleed, døde pixels og alder? eventuelt skriv på 29872907

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.