Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 16:12

Forfatter: HerrMansen

Ny skærm - 24" el. 27"?

Jeg foretrækker personligt en større fysisk størrelse end fokus på 144hz og bedre opløsninger. Sidder til dagligt med en 32" IPS skærm der kører 60hz og 4ms ved 1440P. Så ikke optimalt til gaming, men acceptabelt ift. mine behov. Så for at svare på dit spørgsmål - Jeg ville vælge en 27" og bruge en smule mere per skærm, hvis der skal 144hz ind over eller lign. features. Og så ellers holde mig til de 24" gamer skærme fra AOC, ACER, ASUS osv.. der har 144hz osv..

I dag, 08:48

Er det noget værd?

Godt nok en meget beskeden hardware ift. spil. Men til kontorbrug og surf skulle den være alt rigeligt. Minecraft kan sagtens køre på den, dog skal du nok ikke forvente et ton af shader mods og texture packs i 4K

I dag, 08:47

Gaming pc til en ven, er dette ok ?

Som de andre er inde på kunne du sagtens rykke lidt rundt på budgettet og købe en Ryzen 1600 eller 1700 (8C, 16T) og få en bredere PC der stadigvæk hiver uhyggeligt mange frames i spil (specielt efter et konservativt overclock på en god køler) Men som udgangspunkt er der intet galt i dit valg af dele - selvfølgelig vil jeg foreslå at du finder penge til en SSD /NVME hvis din gamle PC pt. bruger en gammeldags harddisk til at køre Windows fra. Livet er simpelthent for kort til at glo på timeglasse...

I dag, 08:42

nyt gfx eller computer?

Citeret fra "SvenBent" Jamen du forventer jo åbenbart det samme ift. at "personen" laver en sådan liste i hver tråd? Nu vrøvler du altaa. min metode er jo netop ment til at man kan finde ud af det selv i sit eget setup derved ikke brug for an lang liste der skal naevnes. Så der er ingen forventning fra min side af and end at folk måske åbner sine øjne op og for at lære nye ting i stedet for hele lukke af for nyt input. Det der med at give en fisk eller lære en af fiske. Ja præcist - Du beder fo...

I går, 17:56

nyt gfx eller computer?

Du kan typisk få markant bedre FPS ved at gå ned til næsthøjeste setting over hele fronten uden at det giver en synderlig mærkbar effekt. De færreste spiludviklere udvikler med "Ultra" settings i tankerne - Det er mest for at gøre folk med 1080 TI SLI agtige setups glade. Meget af tiden er det meget små visuelle forskelle der er. "meget af tiden" - der er self. yderlæggere.

I går, 11:53

nyt gfx eller computer?

Jeg skal ikke gøre mig klog på Bent's CPU måling, men det er ihvertfald ingen hemmelighed at PUBG giver mange problemer på GPU siden, da det simpelthen er så dårligt optimeret. Kender flere der har op mod 1070 og 1080 kort med high end Intel CPUer (Kabylake) stadigvæk får drops pga. grafikkortet. Doom, Battlefield og andre AAA titler er bedre at måle på hvis du leder efter et bredt svar - Men hvis du spiller rigtig meget PUBG, så er det nok et 1070 eller måske 1080 (hvis du har lidt flere penge,...

I går, 08:45

Byg Selv Gået I Koks

Så vi kan blive enige om at der kommer billede på, og at den "POST"er og prøver at starte fra en harddisk? Der ligger et gammelt Windows på den SSD du prøver at starte fra ikke? Er der en genvejstast når PC'en tænder der siger noget i dur af "Select Boot Device by pressing F12"? Vil harddisken starte hvis du prøver at vælge den og så harddisken fra menuen? Edit: Er din SSD harddisk koblet til både med SATA kabel til bundkortet, og med strøm fra Strømforsyningen?

I går, 08:42

nyt gfx eller computer?

Citeret fra "SvenBent" forventer du virkelig at en person skal kunne side med en saa komplet udenads huske liste? Jamen du forventer jo åbenbart det samme ift. at "personen" laver en sådan liste i hver tråd? Men jeg har givet mit besyv - Jeg kan kun gentage mit tidligere argument at udskiftningen af så kraftig en processor, vil betyde en lige så dyr opgradering som et grafikkort (hvis ikke mere, hvis der skal en ny i7K CPU i maskinen, eller tilsvarende Ryzen 7), og at i langt, langt de fleste t...

torsdag, 17. august 2017, 22:42

nyt gfx eller computer?

Sådan har vi Andre det også når du gang på gang laver en forholdsvis simpel QA om til en tre siders diskussion omkring en lang omgang kedelige benchmarks for a finde ud af om ens 30 yndlings spil necker på den ene side eller ej. Omvendt spørger du jo aldrig selv til hvilke eller hvor mange spil der er tale om, og peger bare videre til "Find selv ud af det" Men for at gøre endnu en potentiel lang tråd kort, så er der masser af information om den pågældende I7 CPU og bottlenecks, og der er ingen t...

torsdag, 17. august 2017, 07:15

nyt gfx eller computer?

Ja det plejer du jo at sige - Hvortil resten af os typisk svarer "den flaskehals er sgu åbenlys i det her tilfælde", og her er det efter min overbevinsning ikke anderledes. Et 970 kommer uundgåeligt til at sakke bagud i større titler, medminder man går på kompromis med settings og eventuelt opløsning. Man kan så diskutere om der er en håndfuld spil hvor et CPU skifte vil give mere, men det er også en markant større udgift, og i en tid hvor CPUer introduceres som steppebrand.

onsdag, 16. august 2017, 23:13

nyt gfx eller computer?

Jeg ville umiddelbart tage et 1070/1080 og så kigge på CPU'en om et år eller to umiddelbart. Hvor højt er din i7 clocket?

onsdag, 16. august 2017, 19:21

[Konkurrence] Vind et Razer Man'O War 7.1 Gamer Headset

Så er vi klar med endnu en fed konkurrence! Denne gang udlodder vi et Razer Man'O War 7.1 gamer headset til en enkelt heldig vinder. Det eneste du skal gøre er at hoppe ind på Gleam linket og deltage så meget du vil i bytte for lodder, så trækker vi vinderen på Mandag. Vil du være med? Selvfølgelig vil du det! Klik her for at deltage.

onsdag, 16. august 2017, 16:25

Hvor godt er dette build til 5000kr?

Du skal nok ikke forvente den helt gode oplevelse i de tungere spil. 1050 kan f.eks. køre Overwatch ved Medium settings ved +60FPS, 1050TI kan næsten makse settings, og 1060 6GB skal der til få at få lign. resultater i GTA5 og Battlefield 1. Og sidstenævnte er vel at mærke med en i5 processor, ikke i3.

tirsdag, 15. august 2017, 14:34

TEST: ASUS VG245H 24" Gamerskærm

I dag skal vi kigge på endnu en 24” skærm fra ASUS med det som sædvanlige lettere kryptiske navn VG245H, som ved første øjekast næsten på en prik ligner MG248Q vi testede for nyligt. Men der er skam nogle vigtige forskelle – Hvor MG248Q var rettet mod 144hz PC segmentet, sigter VG245H derimod ifølge ASUS selv mod konsolmarkedet. Læs hele testen HER.

tirsdag, 15. august 2017, 13:33

Optimering af indgående Fibernet

Lyder mere som om at de servere du kobler dig på simpelthen ikke vil sende dig så meget data i en streamstråd?

mandag, 14. august 2017, 07:36

"detecting drives done, no drives found"

Præcis - AHCI skal slåes til i Windows før at den vil boote til det. Meget besværligt, men sådan er Microsoft nu engang indstillet.

søndag, 13. august 2017, 21:39

Valg af NAS server

De fleste NAS kører i dag deres egne OS'er. Ved faktisk ikke om det understøtter egen OS installation. Her er der en hurtig sammenligningsvideo mellem Synology og QNAP - Om ikke andet kan du se hvordan deres OS interfaces ser ud. https://www.youtube.com/watch?v=RUa9L-0c9Rg

søndag, 13. august 2017, 12:05

Valg af NAS server

Har ikke meget erfaring med NAS sammenligninger, da jeg altid har brugt en reel miniPC til mine NAS Behov. Men Synology og QNAP plejer at være godt med, hvor deres interface ofte er den største forskel ift. hvad folk foretrækker. Ift. RAID er det absolut ikke RAID 0 du vil have. Der bliver det hele lagt sammen som en stor harddisk, så hvis en ryger er der virkelig datatab. RAID 1 derimod laver to helt ens harddiske. Lægger du en fil på den ene, ligger der en kopi på den anden - Så du har altid e...

lørdag, 12. august 2017, 15:44

Bytte et 1070 til 1080ti og penge til ham med 1080ti self.

Haha jeg sagde heller ikke det var umuligt - Som du siger er der nogle få der fortryder deres 1080/TI, men der er godt nok ikke mange af jer Det var også mere ment som en "Det er nok 100% nemmere for dig at prøve at sælge 1070 og så købe et 1080/TI brugt separat" forslag. PS: Fedt du fik MW2 til at køre

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.