Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 862.

tirsdag, 27. juni 2017, 16:02

Forfatter: ShoutingSeeker

AMD Will Dominate The Mainstream In 2018!

Man må heller ikke glemme, at AMDs kommende gen. CPUer vil bruge samme socket som nuværende AM4.

torsdag, 22. juni 2017, 20:07

AMD Will Dominate The Mainstream In 2018!

Ifølge Tech of Tomorrow. https://www.youtube.com/watch?v=mFra6ARSA24 Tror nu ikke at AMD direkte vil dominere markedet, men kommer de med Zen+, der kan overclocke bedre end de nuværende Zen CPUer, så vil de med stor sandsynlighed mappe en endnu større markedsandel fra Intel. Og vil det vise sig at Vega bliver konkurrencedygtig, både i form af pris og ydelse, så ser det godt ud for AMD.

mandag, 19. juni 2017, 21:02

Tweak.dk tester Vertagear PL6000 - Virtus.Pro Edition

Citeret fra "Ebo" Den burde være forbudt bare for at være så grim. Den ligner noget Cougar kunne have fundet på. Nu er stil subjektivt - sikker på at der er nogle teenagere, der finder designet fedt.

onsdag, 14. juni 2017, 13:16

Tidsbegrænsning af internetforbrug

Det har ikke noget at gøre med at andre ødelægger din tråd. Det er et simpelt råd menneske til menneske - om du vil lytte til dette råd er helt op til dig selv. Men hvis vi mennesker ikke skulle kunne komme med gode råd til andre mennesker, så ville verden fandme se dårlig ud. Jeg er helt enig i, at børn skal have sat begrænsninger og IMO er det forældrene der skal sætte disse grænser - ikke et eller andet program. Kan du ikke få dine børn til at lystre mht. til din fastsatte tidsramme, så har d...

onsdag, 14. juni 2017, 12:37

Ny Gaming PC til 6-7.000

Citeret fra "Ztinson" ...og han ønsker at den gerne skulle holde længere tid end de 5 år hans tidligere computer har gjort. Så er det ikke en låst i5 I skal gå efter - nærmere en AMD Ryzen 5 1600 (6 kerner/12 tråde). http://www.edbpriser.dk/processor/ryzen-…916.aspx?q=1600

onsdag, 14. juni 2017, 12:15

Ny Gaming PC til 6-7.000

Skriv delene i tråden så man er fri for at åbne alle links.

tirsdag, 13. juni 2017, 22:22

Tidsbegrænsning af internetforbrug

Citeret fra "SvenBent" Der er ikke altid boern foelger hvad der er blevet aftalt. hvis det var tilfaeldet ville vi ikke have alle de problemer i samfundet som vi har nu. Så har forældrene fejlet!

torsdag, 8. juni 2017, 00:05

USB Bluetooth Dongle ønskes slukket, når PC slukkes.

Citeret fra "dwmc" HR smidt min bag i maskinen så jeg netop slipper for lys :-P så. Om. Bag i med den det er klart det bedste ;-) Nu skrev jeg godt at det kørte fint - men det er kun hvis donglen sidder i toppen af mit kabinet. Sidder den bag på MOB, så er der udfald i lyden, desværre.

onsdag, 7. juni 2017, 22:55

Nej, det har jeg ikke. Bruger USB porten i toppen af mit kabinet. Og det er rimelig nitte at glo på det blå lys, når man skal sove. Kan selvfølgelig tage donglen ud af porten... Men regner ikke med at den holder i længden til at blive sat i og taget ud i al evighed. Derfor ville det være kool, hvis der nu findes en måde til at slukke for dyret.

onsdag, 7. juni 2017, 21:29

Allo folkens, Jeg har erhvervet mig en USB Bluetooth Dongle, som fungerer fint. Er dog ikke helt tilfreds med at den stadig er tændt når jeg slukker min PC (lyser blåt). Troede egentlig at den ville slukke efter at jeg var inde i BIOS og slå funktionen fra så man ikke kan oplade via USB portene når PCen er slukket. Dette har dog ikke hjulpet. Nogen Idéer til at løse "problemet"? Man kan selvfølgelig slukke helt for PCen ved at slukke på PSUen, men dette ønsker jeg ikke at gøre hver gang. På forh...

onsdag, 7. juni 2017, 13:59

meget laggy wifi :-(

Der er 2 bånd - 2.4 GHz og 5.0 GHz. Hvis du kører 2.4 GHz på routeren, og der er mange der benytter dette bånd i jeres nærhed, så kan du opleve de problemer, du beskriver. Hvis alle enheder i hytten understøtter 5.0 GHz, så prøv at skifte til det.

onsdag, 7. juni 2017, 13:41

meget laggy wifi :-(

Hvilket bånd kører I på? Og måske det kan have en gavnlig effekt at lave et hard reset af routeren.

onsdag, 7. juni 2017, 12:13

Forslag til budget gamer selvbyg

Ved godt at forskellen ikke er den store, men nu når 2400 MHz er standard RAM til Kaby Lake, er der IMO ingen grund til ikke at vælge 2400 MHz - især ikke når prisforskellen ikke er større. Vi snakker 28 kr. ifølge www.edbpriser.dk Og forskellen på langsomme RAM vs hurtige er ikke videre stor når man har en korrekt dimensioneret CPU til ens grafikkort. Men der er rigtig stor forskel, hvis man har en underdimensioneret CPU i forhold til ens grafikkort.

onsdag, 7. juni 2017, 11:39

Forslag til budget gamer selvbyg

Fint system som Mansen har sammensat. Eneste ændring jeg vil foreslå er 2400 MHz RAM, da G4560 understøtter disse.

tirsdag, 6. juni 2017, 17:18

Corsair 570x fans setup

Kommer jo an på systemet, de skal køle. Sidder du med en lille Celeron og et Rx 550, så er det overkill og vil blot støje. Så frem med specs.

lørdag, 3. juni 2017, 10:35

Bærbar der fryser 'ved ikke krævende ting'

Citeret fra "SvenBent" Cinebench er ikke en god test for at test CPU'er da den ikke verificer om resultaterne er korrekte. dvs regnefejl kan sagtens vare tilstedet selvomcinebench koere. Cinebench presser CPUen - crasher den, så er det fordi CPUen bliver for varm.

lørdag, 3. juni 2017, 00:42

Bærbar der fryser 'ved ikke krævende ting'

Har du tjekket, om der skulle være nogle opdateringer til maskinen - såsom bundkort mv.? Og kan du frembringe crash ved at belaste CPUen? Alt afhængig af spil er det ikke sikkert at din CPU presses nok til at forårsage et crash. Prøv at kør en test med fx. Cinebench R15. http://www.techspot.com/downloads/6709-cinebench.html

fredag, 2. juni 2017, 00:04

Extrem langsom bærbar

Citeret fra "Sunz78" Extrem langsom til at reagere.. Tager nok 5min før jeg kan lave noget på den. Bare at åbne min browser, taget 1min før jeg kan noget... og bærbaren er ikke særlig gammel. og faktisk kun lige installeret wow på den. Nu ved jeg ikke om der er installeret alt muligt bloatware fra Acers side? Hvis der er det, så fjern det meste, det bør hjælpe på opstartstiden. En SSD vil dog give et signifikant boost i load-tider.

torsdag, 1. juni 2017, 22:24

Extrem langsom bærbar

Citeret fra "SvenBent" En SSD er jo ikke et mirakle kur der goer laintg hurtigere. Summasummarum, OP sidder med en mekanisk HDD,.. En SSD er vel nok den ting i en PC, der har den største hastighedsindvirkning ved dagligdagsbrug.

torsdag, 1. juni 2017, 21:16

Extrem langsom bærbar

Kan ikke finde noget info omkring tykkelsen, om det skal være 7,5 mm eller 9 mm i din maskine. Skriv til Acer hvis der ikke er nogen herinde, der ved det. Har ikke nogen viden om optiske drev. Men vælg du bare et drev fra et anderkendt mærke, så bør du ikke gå helt galt i byen. De koster jo ikke alverden.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.