Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 19. juni 2017, 19:00

Forfatter: Ebo

Tweak.dk tester Vertagear PL6000 - Virtus.Pro Edition

Den burde være forbudt bare for at være så grim. Den ligner noget Cougar kunne have fundet på. Mvh Sam

mandag, 19. juni 2017, 18:01

Intel HEDT Skylake X - Kabylake X - X299 reviews

Tja det er vel hvad man kunne forvente. 1: ingen innovation 2: premium pris 3: Giver kun mening hvis man bruger sin maskine til alt andet end gaming. Det er et direkte flop som Intel har leveret. Mvh Sam

lørdag, 17. juni 2017, 10:28

Intel X299 - Super eller WTF?! - Gennemgang af den nye X299 platform.

Intel har smidt en fremskyndet CPU serie på markedet og et halvfærdigt chipset på markedet ganske som du siger for at imødegå AMD's nye HEDT platform. Som jeg ser det har de skudt sigselv i foden og mudret vandene op bare med navngivningen og faktisk blandet mainstream 4C CPU'er på deres HEDT platform. Det burde aldrig være sket. Der næst kommer de med et chipsetsæt og sokkel, som ikke fungerer ordentligt og ikke bringer noget nyt frem under solen. Så forlanger en premium pris ikke bare for CPU ...

fredag, 16. juni 2017, 06:53

Vega eller brugt 1080ti?

Jeg ville helt sikkert vente, Vega kommer nok i butikkerne til August, og Nvidias volta kerne kommer senere i efteråret. Vent og se havd Vega egentlig kan, og skuffer den, så er Volta kun et par måneder væk. Mvh Sam

fredag, 9. juni 2017, 12:53

Hjælp til nyt grafikkort til ældre maskine

Citeret fra "vak" Hej Jeg har lige siddet og set mig omkring, og fandt netop et GTX 1050. der så jeg at Bilka solgte denne https://www.bilka.dk/elektronik/computer…=39,28&point=18 Den skulle have samme mål som mit GForce GTX 460. Når der står højde er det så helt nede fra hvor kontakterne eller er det bare printet. Jeg kan bare ikke lige finde ud af om det er med 6 eller 8 pin power. Jeg kunne også se at du HerrMansen havde ment det var et ok grafikkort. Det bedste var at på Bilka.dk sag...

fredag, 9. juni 2017, 12:23

Luft køling af i5 7600k - Hvilken køler skal jeg vælge

Jeg ville personlig gå efter noget B-Quiet, Noctua eller Polimatech. Mvh Sam

lørdag, 27. maj 2017, 17:15

Hjemmesider kender min placering - placering slået fra i Chrome.

Ja du skal over på TOR hvis du vil helt undgå det. For at svare på dit tillægsspørgsmål, så siger EU loven jo klart, at du skal acceptere cookies, og ikke at du skal vælge dem fra. Så siger du nej, burde du som udgangspunkt selv kunne bestemme, men som så meget andet, der kommer dernede fra, så er der nok osse indbygget en "gummiregel", så du ikke slipper for det. Kan du ikke bare sætte din browser til automatisk og slette de cookies, som du har fået i løbet af dagen, når du lukker den ned ?. Mv...

fredag, 26. maj 2017, 12:00

Opgradering af gammel pc

Citeret fra "SvenBent" Problemet er at CPU og GPU ikke er eneste faktoren nar vi tale om opgradering og flaskehalse. kun at kigge på disse to ting vil aldrig i sig selv kunne fortælle om hvad der skal opgraderes. Der skal kigges på det software og load der skal på. hvad der er en god opgradering for software A er ikke det samme som software B. og vi ha en metode som tager ca 5 minutter for OP at udfore med et konkret bevis på hvad der skal opgrader først. Det er jo set før at folk har opgrader ...

onsdag, 24. maj 2017, 14:42

Tweak.dk tester Cooler Master Cosmos II 25th Anniversary Edition

Citeret fra "wnxdemon" Hvad har det noget med kabinettet at gøre? Men for at nævne 1 har Crosshair VI Hero mulighed for det. Kan I ikke tåle at få kritik på jeres anmeldelser? Det er sjovt at de fleste kommentarer på disse sider også under sig lidt over kabinettet. Her bliver brugerne dog ikke skudt ned af mods. Måske Tweak kunne lære noget her? Techpowerup Bittech Der vil jeg egentlig gerne give dig ret . Men Cosmos II blev egentlig osse kun et godt kabinet, fordi det kunne moddes, så det kun ...

onsdag, 24. maj 2017, 14:27

Opgradering af gammel pc

Citeret fra "HerrMansen" Nu behøver man jo heller ikke grave dybt ned i data for at konkludere at en 2500K trænger til en opgradering, men at hans GPU har et markant større problem, Bent. Empirisk data? Jeg kan da sagtens smide et halvt ton benchmark sammenligninger, men det ville være et spild af tid da det er så åbenlyst her. 110% enig . Har OP ordentlig køling, så smid den I5-2500K op omkring de 4,5Ghz, som de fleste kan(hvis ikke alle). Skift så det GFX ud med et bedre og han/hun er good to...

torsdag, 18. maj 2017, 05:54

ram?

Prøv og øg spændingen til dine ram evt. osse til chipset og så se om ikke den er blevet stabil. Mvh Sam

tirsdag, 9. maj 2017, 10:50

Hvor meget kan i høre jeres egen bærbar?

Det er egentlig meget nemt, hjemme hos os, så enten lukker jeg døren eller sender min ægtefælle ned i den anden ende af huset, så kan jeg ikke høre en skid. Mvh Sam

mandag, 1. maj 2017, 21:40

Computer vil ikke starte op når jeg sætter ram på 3200Mhz

Der plejer og sidde en lille label på dine ram, som viser både timmings og volt. Du kan jo prøve og sætte dem manuelt, er den så stadig ustabil, så giv dine ram et lille nøk opad i volt. Mvh Sam

tirsdag, 21. marts 2017, 08:39

Intel vs AMD - Den er tricky!

Citeret fra "jesper101996" Intel 7700k. Så længe du ikke bruger programmer som elsker mange kerner er intel stadig det bedste til gaming. AAHHHh, det er vel en sandhed med modifikation, jo Intel er bedre med ganske få frames, men det er jo ikke det hele vel ?. Ret skal være ret, og kommer du op i opløsninger over lala, altså 1080 (som ingen entusiast overhovedet gider beskæftige sig med), så render Ryzen fra Intel, når bare GFX bliver flaskehalsen, og det er på en ganske ny platform. Jeg ville ...

onsdag, 15. marts 2017, 11:10

Når det hele fyrer lidt baglæns

Citeret fra "Don_Jabbe" Jeg går ud fra at du allerede er igang med overvejelserne om næste køb? Det er bedre og bede om tilgivelse end det er og spørge om lov. Uber har ret, isen er tynd, måske endda rigtig tynd ligenu . Mvh Sam

onsdag, 15. marts 2017, 10:43

Hold af mavle Så har man brugt hele morgnen på og hænge nye lamper op i hele stuen, og lortet virker, dog mangle jeg pærer, så afsted til XL-byg igen . Hun kan dog godt lide det nye tv efter hun brugte hele aftnen på sine yndlingsserier igår . Jeg tror egentlig, at jeg har gjort det hele "næsten" rigtigt nu, hun er i hvertfald glad, som det gamle ordsprog siger: Er lillemor glad, så er du glad......er lillemor rigtig glad, så er du rigtig glad.......er lillemor sur, så er du på røven . Uber Hvad...

tirsdag, 14. marts 2017, 02:07

Her idag mandag, så var jeg ude for lidt af både ups and downs . Min kære ægtefælle skulle ned og have fornyet sin opholdstilladelse i Holstebro, så vidt så godt. Jeg sad hjemme alene, og fik en rigtig god idé syntes jeg Jeg ringede til en ven og spurgte om ikke han ville køre mig til Føtex, da jeg ville se på et nyt tv, og inden jeg fik set mig om var jeg blevet ejer af et Phillips 55" 4K tv. Vi kommer hjem igen og begynder og stille det op, så kommer ægtefællen hjem igen og ligner et stort spø...

tirsdag, 7. marts 2017, 10:09

AMD Ryzen 7 1800X og 1700X vs. Intel Gaming Bechmarks

Citeret fra "HerrMansen" Jamen så er vi da ganske enige. Folk forventede et potentiale for gaming der matchede den højere pris - og det er der simpelthen ikke med R7'erne. Men det er til dels også AMDs egen skyld ift. til massiv gaming marketing op til release, og en meget forkludret omgang release hvor de ikke havde styr på at ASUS, MSI osv.. havde tid til at lave BIOS'er der nogenlunde matchede hinanden på day 1. Jeg ser frem til at se hvad de kan gøre på den mere... enterprise agtige del af ...

tirsdag, 7. marts 2017, 09:53

AMD Ryzen 7 1800X og 1700X vs. Intel Gaming Bechmarks

Citeret fra "HerrMansen" Jeg har lidt småsvært ved at se hvad din væg af tekst lige helt har med min kommentar - Det er jo ikke ukorrekt at CPU'en får mindre at lave ved højere opløsninger ift. GPU'en. Hvilket er derfor at 1080P stadigvæk bruges som den primære bnenchmark når der tales CPU ydelsen sammenlignet på tværs af generationer og platforme. Du kan sidde og retfærdiggøre Ryzen alt det du vil, men faktum er at du betaler næsten 50% mere for bare den mindste Ryzen ift. til en 7600K, hvilke...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.