Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 10:11

Forfatter: HerrMansen

USB Disk står som ukendt enhed

Det burde ikke være et problem med flere partitioner. Der er dog visse programmer der er bedre til at kigge diske igennem end andre - Kan huske jeg fandt et på et tidspunkt hvor du kan vælge filsystem, så den aktivt leder efter f.eks. NTFS eller FAT32 partitionsindhold.

I dag, 09:52

USB Disk står som ukendt enhed

Du er som regel nødt til at koble diske uden partitioner til internt, i stedet for med en form for USB oversætter, da de ofte ikke kan forstå at mounte eller bare genkende diske uden enhedsfortegnelser. Hvis du heller ikke kan få recovery programmer til at læse data fra den mens den er koblet internet på bundkortet, er du nok desværre ude i noget prof. recovery der snildt koster et par tusinde, og oftest ødelægger disken permanent som følge af processen.

I går, 12:21

netværks stik dåse fra stik

Det er vel meget simpelt hvad OP vil have? Stik i begge ender af vægdåsen, så at man slipper for at skulle splejse kablet ind mod væggen. Jeg har dog aldrig set en sådan dåse før.

lørdag, 24. juni 2017, 21:01

Min Mac har fået vand...

Kunne godt lyde som om at vandet har kortsluttet USB og BT modulerne. Eller kredsløb de deler. Men jeg ville klart tage maskinen ind til en reparatør til et indledende kig, for at høre om de overhovedet mener de tør fikse det uden at tilbyde et nyt bundkort - Der er ikke mange der tør lodde på bundkort i danmark efter min erfaring.

fredag, 23. juni 2017, 18:04

Netværk (primært trådløst) i hus

I praksis til hjemmebrug betyder det ikke meget, nej. Du går ikke galt med hverken Dlink eller TPlink. Den du har fundet vil fungere fint.

torsdag, 22. juni 2017, 21:56

AMD Will Dominate The Mainstream In 2018!

Så sent som AMD er ude med VEGA, håber jeg godt nok at de ikke bare matcher 1080TI og under, men decideret leverer noget ala. hvad vi ville forvente af next gen som 1180 (i pædagogiske termer) Men jeg fortryder absolut at jeg ikke ventede lidt længere og hoppede med på Ryzen. Dog er jeg ganske glad for min 7600K som det er.

onsdag, 21. juni 2017, 07:18

I sidste ende er routerens trådløse del bare et Access Point modul bygget ind i kassen. Du vil under alle omstændigheder få en bedre dækning ved at sætte en AP op i f.eks. kontoret. Men du kan jo bare starte ud med at bruge Routerens AP funktionalitet til at begynde med, og ellers koble en AP op senere i et af de andre rum. Den skal bare kobles på router eller switch "inde' i lokalnetværket.

tirsdag, 20. juni 2017, 22:02

Du kan ikke smække en switch mellem modem og router, da du så sidder uden IP adresser på switchen. Routeren tildeler kun adresser osv.. på den anden side af netværket. Modem > Router > Switch/PC'er Men du kan jo bare sætte routeren op i teknikskabet, og så sætte switch og en AP op i kontoret? Så dækker du det hele. Et access point er jo bare en switch hvor man kobler på trådløst.

tirsdag, 20. juni 2017, 21:13

Eksternt kabel til Yousee Modem/Router (Slå Router fra), LAN kabel fra port 1 i modem op over loftet og ned og i port 1 hvor I vil have jeres primære router/trådløse access point. Derfra kan du så føre kabel tilbage over loftet og ned til en eller flere switches for at give stabilt signal til f.eks. konsoller og TV til streaming. Og hvis der mangler trådløst signal i den anden ende, smider du bare endnu et access point på og bruger de samme SSID navne og koder, så forlænger du netværket. Du KAN ...

lørdag, 17. juni 2017, 13:04

Tidsbegrænsning af internetforbrug

Så folkens - Tror liiiige vi skal tage en slapper her.

fredag, 16. juni 2017, 16:51

Ny Gaming PC til 6-7.000

True - Hvis LoL er loftet for gaming, kan du nøjes med markant mindre. Noget ala. en G4600 og et 1050TI. Omvendt skulle den jo også kunne klare nogle år ud i fremtiden, så jeg vil klart mene at det oprindelige opslag ikke er skudt forbi.

fredag, 16. juni 2017, 15:35

Ny Gaming PC til 6-7.000

Jeg mener også at 128GB er optimistisk. Jeg har selv måttet udbygge med flere og flere 256GB SSD'er de sidste par år, samt en større mekanisk disk for at slippe for at rydde op hele tiden.

fredag, 16. juni 2017, 11:07

Vega eller brugt 1080ti?

Ift. at vi i praksis ikke ved en pind om VEGA, så ville jeg ikke spekulere for meget og gå efter TI kortet, hvis du mener du har behov for merydelsen. Hvis du ikke har problemer med at holde frameraten oppe endnu, så kan det jo kun gavne priserne at du venter, da TI kortene stille og roligt falder i pris.

torsdag, 15. juni 2017, 14:12

S: Alphacool Eisbaer 360 (SOLGT)

Lækker køler, men jeg har allerede min Kraken. Har du prøvet på FB gruppen? Der sker typisk lidt mere. https://www.facebook.com/groups/1582464221969327/ Edit: Hovsa! Der er den jo allerede.

tirsdag, 13. juni 2017, 20:28

V/S: *solgt*

Har det været brugt til mining? For mange løber skrigende væk, når de hører at kortet har kørt på den måde (Og flere producenter nægter pure reklamation på disse) Umiddelbart ville jeg sige at grundet manglen på RX kort (grundet mining feberen), kan du nok få en 75% af dagsprisen, hvis du er heldig. Måske lidt mindre. Kommer som altid an på om der er flere der byder ind, og hvor du prøver at sælge den (DBA er notorisk for at have højere priser)

tirsdag, 13. juni 2017, 11:32

Tweak tester Sennheiser Urbanite XL Wireless

Livet er for kort til dårlig lyd som man siger – også når man er på farten. I dag skal vi kigge på Sennheiser’s Urbanite XL Wireless headset, der er deres bud på et headset til dem der er på farten og vil have den gode lyd med. Læs hele testen HER.

mandag, 12. juni 2017, 14:55

Hvilken NUC?

Computersalg kan få den hjem indenfor ca. en uge til en tusse? https://www.computersalg.dk/i/3105098/ak…ign=PriceRunner Må erkende jeg ved nada om NUCs, da jeg altid har været fan af den mere traditionellse HTPC med plads til adskillige 3,5" diske som NAS/Medieserver i stuen.

søndag, 11. juni 2017, 19:33

Luft køling af i5 7600k - Hvilken køler skal jeg vælge

Tja... Reeven kan pt. slet ikke findes i Danmark af hvad jeg lige kan se. Så skal man kigge udenlands, så det er ikke så fedt ift. reklamation og fragt. Du ser RAM clearance som en subjektiv ting, men det gør det jo ikke mindre relevant i dette specifikke scenarie - ej heller farven på køleren. Hvis du kan finde Reeven Justice i landet, smid da endelig et link - ellers tror jeg sgu stadigvæk at der er nemmere bud.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.