Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I går, 14:47

Forfatter: emilpapis93

Købes: z68 bundkort 1155 socket

Min kammerat har fundet sig en i7 2600 og jeg tænkte det ville være en fin opgradering til hans gamle 8350. Så hvis nogle ligger inde med et ældre 1155 socket ville han gerne købe det. Han vil ikke betale mange penge for det, så det skal ikke være nogle crosshair eller andre meget dyre bundkort modeller

onsdag, 17. maj 2017, 15:30

Headset med ægte surround sound

For at komme med lidt follow up til HerrMansens indlæg, som jeg er helt enig i. Det giver simpelthen bare mere mening at gå efter nogle kvalitets hovedtelefoner som går op i lyden først. Der er nogle "gaming" headset som er gode som astro a40/sennheiser gaming headset som giver en super god lyd, samt sound positioning. Men de fleste er bare masser af bass og meget lidt detalje til hele lydbilledet. Men gå efter noget hifi som sennheiser, philips osv.. Jeg har et par philips x1 og jeg høre alt i ...

tirsdag, 16. maj 2017, 16:56

Så blev det tid til en stationær igen!

Citeret fra "Alko" Gigabyte Aorus GeForce GTX 1060 Xtreme Edition 6G Det er nok absolut det dyreste 1060 grafikkort på markedet, og det er kun 1% hurtigere end andre 1060 kort. Dog en del køligere. Hvis jeg var dig ville jeg tage et andet 1060. https://www.elgiganten.dk/product/pc-tab…kkort?scid=SEM1 Det er alligevel nogle penge at spare. Og i samme omgang ville jeg udskifte i5 med en r5 1600 og et b350 bundkort fra AMD. husk dog at få nogle hurtige RAM til sådan et system.

tirsdag, 9. maj 2017, 23:19

Hvor meget kan i høre jeres egen bærbar?

thinkpads er kendt for at have en underlig forbrug af blæseren. Der findes et et program du kan bruge, tpfancontrol

mandag, 8. maj 2017, 18:04

AGESA 1.0.0.6 update på vej fra AMD

Se det er gode nyhedder! Nu vil jeg altså snart have 3200mhz RAM og så håber jeg de også får noget 3200mhz+ OC igang. Kunne være spændende og se om de kan følge med intel hvis hastigheden kan skrues helt op.

mandag, 1. maj 2017, 16:46

Pris på brugt macbook air?

Tja jeg ville nok sætte den til en 6000 og se hvad folk byder ind med. Men det er svært at vurdere for mig da jeg går efter maks yddelse for pengende hvor denne klart appellere til et andet segment. Umiddelbart koster macbook air stadig 10000 og omkring 9000 på tilbud, så til den rigtige køber kunne du måske få 7000.

søndag, 30. april 2017, 18:13

Ny High-end gaming pc

Jeg har en Ultrawide skærm jeg bruger til gaming dog kun 29". Men jeg kan ikke gå tilbage til det almene. Helt seriøst det skal prøves, det er en anden måde at spille på end en almen 16:9 skærm. Bedre immersion i Singleplayer spil, bedre overblik i competitive skydespil/moba osv.. Ej at forglemme det er biograf formattet så du kan nu se spille film uden blackbars og som filmen er blevet produceret til at vises. Hvis du ser mange serier må du dog vænne dig til de ofte benytter sig af 16:9. https:...

torsdag, 27. april 2017, 15:37

Gtx 1080

Umiddelbart er det fuldstændig den samme model, bare en nyere udgave der er clocket lidt højere fra fabrikken. Men det kunne sagtens hentes vha. overclock på den anden også, så bestemt ikke prisforskellen værd i mine øjne. Men må ærligt tilstå jeg ikke aner hvorfor de har gjort det. Jeg siger altid man skal købe det billigste dual fan kort man kan finde. Ofte er der 500+ forskel i prisen på kort der kan fuldstændig det samme, hvor de dyre så kan holdes en smule køligere og derfor clocke en smule...

torsdag, 27. april 2017, 15:28

Ny BIOS sætter fart på AMD Ryzen

Citeret fra "ShoutingSeeker" Citeret fra "emilpapis93" Har den men kan stadig ikke køre stabilt med 3200mhz :/ Prøvede med alt fra 15-15-15-35 til 17-17-17-37 og 1,35v. Nu er intet sikkert men jeg tror (og håber) på at problemerne med RAM nok skal blive løst henunder vejen. Kan huske hvilke problemer der var i starten med X99 platformen. Det er selvfølgelig en ringe trøst, når man nu gerne vil have så hurtige RAM til at køre med Ryzen Ja kan ellers se omkring 5 FPS boost i Mass effect med 3200m...

torsdag, 27. april 2017, 15:23

High-end notebook suggestion

Look at reviews, chances are nobody ever touched the model you are looking at so slim chances you can get a proper response.

torsdag, 27. april 2017, 14:13

Ny BIOS sætter fart på AMD Ryzen

Har den men kan stadig ikke køre stabilt med 3200mhz :/ Prøvede med alt fra 15-15-15-35 til 17-17-17-37 og 1,35v.

fredag, 21. april 2017, 10:20

Unigine benchmark: Superposition. Nyt benchmark program.

Citeret fra "Igel" Kom også til at tænke på, at dine 6gb vram måske kunne gøre en forskel, for Mansens grafikkort scorer også højere end mit, selvom de på papiret ligger meget tættere på hinanden. Ja måske, jeg havde dog heller ikke overclocket og intels CPU burde jo også hive op på din score. Men det kan da være som du siger den tæller VRAM meget højt, så ville det give okay mening.

onsdag, 19. april 2017, 10:27

Citeret fra "Igel" Uden OC Hvordan score jeg højere end en i7 og et 970? For mit Titan er ihvertfald mindst 10% svagere end et 970 og min CPU burde ikke give det store til denne bench da vores 4core8thread yddelse burde være ret tæt.

mandag, 17. april 2017, 01:06

Tja det er vel en okay score for en 4 år gammel GPU Heldigvis skal der snart nyt i, venter bare på vega!

fredag, 14. april 2017, 13:08

iRep.dk fusker og forringer min iP6.

Jeg kan dog være bange for at da du tog den med hjem, "accepterede" udskiftningen af de dele du ikke mente skulle skiftes(lyder dog til du bare har fået en "ny*"). Men ja hvis jeg var dig, og du er hundrede på det gamle batteri fungerede fint samt bagsiden ikke skulle skiftes. Ja så må det da være en ommer for dem princibielt, men kan være bange for retten er på deres side. Men prøv da og snakke med dem. *Tinfoil hat on* Det værste er de nok bare havde givet dig denne nye telefon uanset om andet...

onsdag, 12. april 2017, 13:27

Opgradering eller Ny PC ?

Jeg syntes alle der nævner at intel er marginalt bedre til gaming samt de gamle spil ikke udnytter 4+ cores fuldstændig glemmer at Ryzen 5 stadig spille alle spil uden nogle problemer. Hvorfor så have fokus på et ekstra bump nu her kontra et ekstra bump når flere kerner understøttes? Jeg kan virklig ikke for stå det.. Vil du hellere have 130 fps kontra 110 nu her? Ryzen vil i fremtiden, hvor flere kerner udnyttes bedre, være hurtigere og mere stabil imod en quadcore i5. Desuden skal ryzen have h...

lørdag, 8. april 2017, 22:51

Ryzen kan det noget?

Du overtolker fuldstændig hvad jeg skriver, jeg har da aldrig sagt softwaren kan følge med? Jeg har aldrig sagt det er en god ting, jeg siger det er vildt iforhold til den yddelse jeg får. Hvilket med mit kort er utrolig flot og viser, ret tydeligt, jeg har en GPU flaskehals og spil ikke kan udnytte alle mine cores. Det behøver jeg ikke teste noget for at vide. Spil som mass effect andromeda og andre nyere titler ridser kun overfladen af multicore udnyttelse, selvfølgelig udnytter den ikke pluds...

fredag, 7. april 2017, 17:20

Ryzen kan det noget?

Citeret fra "Razorblade" Når du skriver 96+ fps i Wot, er det i full hd eller hvad, for min trækker omkring 120 konstant, uden aa, men alt på max. Ja var da måske en god ide at nævne, jeg køre 2560x1080 EDIT: og med AA

fredag, 7. april 2017, 15:51

Ryzen kan det noget?

Jeg har nu siddet med min Ryzen CPU i godt 1 uge og tænkte jeg ville skrive kort om min oplevelse hvis andre skulle have interesse. Samt der var en anden bruger der havde spurgt om jeg ville give min mening om det. Jeg har skiftet fra min 8320 ved 4,3 til det der kan ses i min signatur. Formål: Jeg gamer kun på min maskine. Grunden til valget gik på Ryzen kontra en 7700K var simpelthen jeg ikke stoler på 4 cores de næste 4-5 år den gerne skulle holde. Havde egentlig regnet med at købe 1600x, men...

tirsdag, 4. april 2017, 18:36

Ny GPU køler/blæser?

Tja nu tænkte jeg hvorfor ikke bare gøre det på min GPU så må vi se hvor kold den bliver

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.