Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 13:27

Forfatter: HerrMansen

Opgradering af gammel pc

Dit problem er at du fokuserer FOR meget på specifikke programmer, i stedet for at kigge på den overordnede ydelse. Du kan altså ikke forvente at de fleste kun spiller en eller to titler - specielt ikke over tid. Jeg er ikke fornærmet over noget - Jeg pointerer bare at du ikke behøver at hive spreadsheets og benchmarks frem og lave detaljerede tests for at lave en hurtig konklusion baseret på alderen og den brede, relative evne af hardwaren der er nævnt. Igen - Du tænker alt for snævert ift. til...

I går, 18:19

Opgradering af gammel pc

Citeret fra "SvenBent" Har du benchmarks der præcist omfatte hans system (og brugte du dem)? Eller risikere du at lave dem samme fejl som de fleste folk er læse bencmharks gør. Selvfølgelig gør jeg den samme "fejl" - bortset fra at jeg ikke ser det som en fejl. Det er begrænset hvor forskellige systemer er når vi snakker to faktorer. CPU og GPU. Men dig om det.

I går, 15:01

Tweak.dk tester Cooler Master Cosmos II 25th Anniversary Edition

Citeret fra "wnxdemon" Hvad bruger du 4 stk. USB 2.0 porte til? Kan de overhovedet komme til at virke på et moderne bundkort? Mit har f.eks. kun 1 stik USB 2.0 stik. hvilket min AIO bruger. Det her må betragtes som et highend kabinet, så har bundkortet der monteres i dette højst sandsynligt mulighed for at bruge USB C. Samtidig må det da forventes at folk, der køber dette kabinet ikke skifter det igen lige med det samme, derfor er det da rart at have de nye stik. I må da indrømme at det er et g...

I går, 13:33

Citeret fra "wnxdemon" USB C HDMI Pass Through Nu er det måske bare mig, men hvad skal man lige bruge disse til i praksis? Passthrough betyder at du kommer til at hive et kabel igennem kabinettet og ud af rumpetten og ind i GPU'en. Det er godt nok besværligt ift. til at bare koble direkte i GPU imo. Og det siger jeg som ejer af et kabinet just med Passthrough. Bruger nogen overhovedet USB-C? Jeg ser maks en enkelt af disse porte på highend BUNDKORT, let alone kabinetter. Tror godt nok jeg ville...

I går, 11:57

Nu skal jeg ikke kommentere på indmaden og dens relevans, da jeg sidder med morgenmaden og ikke har læst Jans test, men rent subjektivt mener jeg at dens ydre ser meget... gammeldags ud. Det minder mig uhyggeligt meget om 2000 æraen, og ikke på en nostalgisk måde. Men så igen har jeg også en firkantet kasse af et post modernistisk museumsobjekt i mit NZXT 340 Elite

I går, 11:53

Opgradering af gammel pc

Nu behøver man jo heller ikke grave dybt ned i data for at konkludere at en 2500K trænger til en opgradering, men at hans GPU har et markant større problem, Bent. Empirisk data? Jeg kan da sagtens smide et halvt ton benchmark sammenligninger, men det ville være et spild af tid da det er så åbenlyst her.

tirsdag, 23. maj 2017, 08:45

Opgradering af gammel pc

Men den hardware er der overhovedet ingen tvivl om at det i langt de fleste spil er en opgradering af GPU der vil give mest, Bent. Men en 2500K har efterhånden også svært ved at følge med større titler i clock speed.

mandag, 22. maj 2017, 22:08

NZXT 820 Phantom side med fuld vindue ?

Kan finde den i sort på Caseking hvis det er. https://www.caseking.de/nzxt-phantom-820…z-genz-101.html Har spurgt NZXT på deres Discord kanal, men der kan snildt gå en dags tid før jeg får et svar. Kan være du får hurtigere svar hvis du laver en support ticket på deres hjemmeside.

torsdag, 18. maj 2017, 09:53

Headset med ægte surround sound

Blev vi ikke enige om at du skulle til at bruge ÅÆØ, Bent? Anyway - Helt konkret mener jeg ikke personligt at "ægte" surround er ulemperne værd, da du mister en del lydkvalitet på alle andre områder med de mindre drivere.

onsdag, 17. maj 2017, 16:33

Hjælp til Casemodding projekt!

Så skal du nok kigge på Imgur, og så lave et stort album med tekst beskrivelse under hvert billede. Så linker du bare det samlede album til andre sider.

onsdag, 17. maj 2017, 15:07

Headset med ægte surround sound

Jeg har haft begge inde til test, og jeg må ærligt erkende at den "ægte" oplevelse er en kende opreklameret. Dine ører er i forvejen relativt nemme at narre, hvilket klart kommer til udtryk i hvor godt den simulerede surround fungerer (for mit vedkommende anyway) Du ender også ofte med en lidt mindre imponerende lyd, da alle de fysiske drivere er mindre, hvor emulerede headsets har en, stor i hvert øre. Derimod kan der være nogle faldgruber hvad angår software surround - Typisk er surround heads...

onsdag, 17. maj 2017, 01:07

Hjælp til Casemodding projekt!

Smid dem op på f.eks. peecee.dk og smid links op. Selve Tweak forumet er helt klart ikke stedet at uploader billeder.

fredag, 12. maj 2017, 09:46

Netværkskabel - god kvalitet?

Lyder godt nok sært. CAT kabler er altså forholdsvis robuste, så længe du ikke decideret hiver i og knækker dem. Jeg køber også selv CAT6 kabler hos AV cables - kan ikke huske om jeg nogensinde har måttet smide et kabel ud, og flere af dem har gentagende gange været med til LAN.

tirsdag, 9. maj 2017, 20:50

Hvor meget kan i høre jeres egen bærbar?

Vores gamle Lenovo laptops med Intel iGPUer har altid snurret blæseren op under videoafspilning og lign. Og så lidt tilfældigt mens at de ligger med låget lukket i dvale.

mandag, 8. maj 2017, 17:58

For Honor/Ghost Recon Voucher

Og her sidder man med et AMD kort.

torsdag, 4. maj 2017, 00:38

Computer vil ikke starte op når jeg sætter ram på 3200Mhz

Det er jo så også en lidt anden situation - Alle har sagt at RAM kompat. har været et problem siden pre-launch grundet den nye arkitektur og de alt, alt for mange BIOS revisioner.

onsdag, 3. maj 2017, 21:41

Tweak.dk tester Ozone Strike Battle Spectra Gaming keyboarded

Byttet om på? Lyder som om at du har sat dit Windows til at bruge et andet tastaturlayout end... Svensk? Kig nederst til højre - Der burde være et ikon med 3 bogstaver. http://www.windowscentral.com/how-change…yout-windows-10

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.