Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 54.

mandag, 6. marts 2017, 13:44

Forfatter: krellef

K: billigt headset til ps3

Jeg søger et billigt headset til ps3. Jeg befinder mig i randers c

tirsdag, 31. januar 2017, 22:41

S: Deathstalker Chroma sælges til afhentning

Et stk. velfungerende Razer Deathstalker Chroma sælges til afhentning i Randers. Det er købt den 16/1 2017 i Elgiganten Søndergade Aarhus. Sælges da jeg ikke kan vænne mig til det. Der medfølger kvitt og original emballage HBO: 500 SENDES IKKE

lørdag, 28. januar 2017, 23:31

K: Bortgiver du en pc-skærm i Randers? LUKKET

Citeret fra "HerrMansen" Har en ældre skærm der kører.... 1280x1024 (Eller noget i den dur) - Det er dog i Aalborg, så du kan nok finde noget nærmere hvis det er. Den havde været perfekt, men med mindre pris inkl porto kan klares for 50 kr, tror jeg desværre ikke den er relevant

lørdag, 28. januar 2017, 23:04

K: Bortgiver du en pc-skærm i Randers? LUKKET

Ligger du af jer inde med en funktionel pc-skærm i Randers, som du vil af med? Jeg tager gerne imod den, da min 19" sekundære lige er stået af. Mine penge er små, så skal du have penge for den, bliver det i omegnen af 50 kr jeg kan betale

tirsdag, 17. januar 2017, 08:27

Windows genkender ikke usb-enheder eller ps/2-enheder

Men hvordan skal jeg gøre alt det når jeg hverken kan betjene pc'en med tastatur eller mus?

mandag, 16. januar 2017, 18:02

Windows genkender ikke usb-enheder eller ps/2-enheder

Jeg har en stationær med Windows 10, som jeg har forsøgt at gendanne. Det gik egentlig fint, men efter gendannelsen vil Windows ikke genkende USB-mus og -tastatur. Jeg har derfor anskaffet et sæt PS/2 adaptere, men pc'en vil heller ikke genkende enhederne med adapterne. Jeg har prøvet med 2 mus og 3 tastaturer: Mus: En standard Lenovo mus og en Deathadder 2013. Da jjeg satte Razer'en i, registreredes den slet ikke. Da jeg satte lenovo'en, var der lys i laseren i nogle sekunder, og derefter ingen...

mandag, 16. januar 2017, 16:59

BILLIG stationær med SSD Randers

Da min egen stationære lader til at have opgivet livet, søger jeg en "ny". Kodeordene er "billig" og "SSD" Specs ønsket: Som minumum core i3, hvis det er muligt. Generation er ligegyldigt. Gerne 4gb Ram Onboard GFX SSD operativsystem Jeg befinder mig í Randers. Kan det lade sig gøre til max 1000 kr?

mandag, 16. januar 2017, 16:15

K: 2 USB/PS2 adaptere til mus/tastatur Randers HASTER

Jeg har lige skaffet et sæt med en af hver fra genbrug. Jeg vender tilbage til #3 hvis de ikke virker

søndag, 15. januar 2017, 11:59

Jeg har kigget BIOS igennem efter legacy settings - og usb-settings generelt - der var intet at finde

lørdag, 14. januar 2017, 20:55

Da min windows 10 installation ikke vil registrere hverken mus eller tastatur, søger jeg en adapter til hhv mus og tastatur. HASTER Hvad har I?

tirsdag, 10. januar 2017, 22:06

S: Pioneer SE-MJ751I

Jeg ønsker at sælge et sæt Pioneer SE-MJ751I.Meget let brugt, kvittering haves ikke.Kun til afhentning hos mig i Randers C HBO 300 kr

tirsdag, 10. januar 2017, 15:32

K: Razer Deathstalker Chroma i Randers

Jeg søger ovenstående i Randers. Skal fungere uden fejl og mangler

tirsdag, 10. januar 2017, 00:25

S: Beats by Dre Solo HD til afh i Randers

Evt bytte til et Razer Deathstalker Chroma

tirsdag, 10. januar 2017, 00:14

S: Beats by Dre Solo HD til afh i Randers

Jeg ønsker at sælge et sæt Beats by Dre Solo HD. Der medfølger et etui. Kvittering haves ikke.Afhentes i Randers C HBO: 300

fredag, 6. januar 2017, 20:06

Apps tænder ikke skærm - Honor 5X/Android 6.0.1

Problemet er løst. Løsning: Indstillinger -> skærmlås og adgangskoder -> meddelelser tænder for skærmen.

onsdag, 4. januar 2017, 14:47

Apps tænder ikke skærm - Honor 5X/Android 6.0.1

Jeg døjer med, at min skærm på min Huawei Honor 5X (Android 6.0.1) ikke vågner, når jeg får en besked i mine apps - hverken i Messenger eller SMS-app'en - kun beskeder i Snapchat kan vække skærmen, og da er det måske 1 gang ud af 20 det virker. Jeg har forsøgt at give de forskellige apps tilladelser til at vække skærmen, men lige lidt hjælper det. Kan I hjælpe mig på vej?

mandag, 2. januar 2017, 11:57

Har du en billig bord-mic til salg? (Randers)

Jeg har fundet ud af, at det er en bord-mikrofon jeg skal have fingre i. Har én af jer en billig en af slagsen til salg? Det skal bare være til en billig penge, så jeg kan se om jeg kan vænne mig til det, og beslutte om jeg vil bruge penge på en bedre og dyrere. Pris: Prøv at byde ind. Gerne i, eller i nærheden af Randers

fredag, 30. december 2016, 11:54

Flipcover til Honor 5X i høj kvalitet - købes hvor?

Hej folkens. Jeg er den glade ejer af en Huawei Honor 5X med et dertilhørende flipcover ála dette: http://www.mytrendyphone.dk[...] Jeg søger et flipcover der ligner det i form og funktion, men lavet i en væsentligt bedre kvalitet. Det skal: Være sort eller (mørk) brunt Gerne være ægte læder Have kortlommer Have en magnetisk lås Problemet med ovenstående cover er, at plastikrammen der holder telefonen, revner i hjørnerne efter kun 2-3 måneders brug og gør at telefonen kommer til at sidde løst og...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.