Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 27. marts 2017, 20:42

Forfatter: dwmc

Sælges "Stationær samt 4K monitor"

har du et hbo på tingene ? det giver folk noget at gå efter når de byder :-)

fredag, 24. marts 2017, 12:46

vanilla minecraft danske servere.

er der nogen her inde der kender nogle mindre danske servere som er vanilla minecraft ? jeg er først for nylig blevet bidt af skidtet og kunne være fedt at finde et mindre community at bygge og spille med :-) private servere kunne også være fedt men det gir jo ikke så meget mening at starte sin egen server alene

fredag, 24. marts 2017, 12:43

Hvor mange medlemmer har Tweak.dk?

uh har været her i en sanrt 11 år og må sige jeg foretrækker tweak frem for hol osv, der har kun være enkelte episoder med folk der er gået apeshit i forum og svinet hinanden til så god tone og saglig hjælp gør tweak ekstra fedt. men må sige at skiftet til stor fokus på fb osv syntes jeg er lidt trist men det er nok fordi jeg er ved at være en gammel mand

torsdag, 23. marts 2017, 10:48

Installation af am3+ køler på am4 board

du kan jo bruge den gode gamle strips metode :-) så kraftige strips og diy skills. tror ikke jeg ville turde bruge ståltråd uanset hvor tyk plastik isoleringen er ;-)

lørdag, 18. marts 2017, 13:49

Går/Gik/skal jeres barn på efterskole?

hvis de vil så skal de have muligheden for ay komme på efterskole. overvejer at skrive dem op itl et par stykker så de har mulighed for at vælge frit når det er . ved at Ådalen eksempelvis har virkelig lang venteliste, specielt for piger.

torsdag, 9. marts 2017, 17:58

Har du fået noget i skoen?

helt enig, men det er så også et meget niche produkt :-) så fede features er super fede at have og det er et fedt koncept produkt. men så længe de ikke kan lave det som et masse produceret produkt så er det jo desværre en ren akademisk diskussion. da de vil være så dyre at det kun er professionelle der ville kunne købe dem eller enthusiaster med alt for mange penge Xd når man snakker om tryk telemetri og den slags så burde det kunne laves med en tynd sål i bunden af skoen med en flad ledning til...

tirsdag, 7. marts 2017, 09:08

jeg tror faktisk at en tracker der sidder på snørebåndende som nemt kan sættes på en anden sko ville være vejen frem :-) så er fabrikanterne også fri for at skulle implimentere et hul i deres sko som nike gjorde :-) skynet + selvsnørende sko = ømme ømme fødder! Just saying jeg vil gerne binde mine egne snøre bånd

tirsdag, 7. marts 2017, 09:05

AMD Ryzen 7 1800X og 1700X vs. Intel Gaming Bechmarks

@Ebo helt enig, se level 1 techs nyheds video fra idag som virkelig rammer sømmet på hovedet hvad angår ryzen. masser af cpu launches har haft prolbmer ved launch og de ting som folk er utilfredse med når det kommer til ryzen er relativt små ting som kan fikses via software. og ryzens gaming performance er først interressant når r5 chippene kommer på gaden. og der har de haft tid til at fikse bios problemer :-) /dwmc

mandag, 6. marts 2017, 23:03

tanken er god, nike gjorde der med deres nike+ ipod ting. men når jeg tænker på hvor hurtigt jeg kan slide et par sko op så tror jeg sgu jeg ville tage en håndleds baseret ting hver gang!

fredag, 3. marts 2017, 12:17

Købes computer pris 5.000,-kr

du akn få win 10 til omkring 200 kr på kinguin. det er nyt hardware og man skal samle det selv :-) ikke at det er svært :-)

torsdag, 2. marts 2017, 12:46

Ny mus

det må da være en fabrikations fejl ?? har du røvet at skrive til dem ? har samme mus og den kører på 2 eller 3 år og klæikker som da den var ny og det er med en masse lol hvor der bliuver klikket rigtig rigtig meget :-)

torsdag, 2. marts 2017, 12:02

Ny Home Theater PC

ikke specielt meget... 500-600 watt max evt en corsair rm 550

torsdag, 2. marts 2017, 11:56

budget "gamer" pc byg Noob

altså dem som shouting seeker har skruet sammen er virkelig fine begyndet pcer med mulighed for at opgradere hen ad vejen :-)

torsdag, 2. marts 2017, 11:12

Ny Home Theater PC

find en noctua køler til din cpu også :-) det burde i hvert fald eliminere de fleste støj sendere :- 9 du kan godt skifte psu til en der ikke spinner med mindre den kommer under load men de er temmelig dyre for hvad man får :-) Edit: du kan også tage en cm hyper evo 212 og så smide en stille fan på :-) man skal bare huske at vælge en der er optimeret til statisk tryk :-) fra noctua er det så hvidt jeg kan læse mid til en nf-s12b

onsdag, 1. marts 2017, 23:31

Ny Home Theater PC

altså du kan smide et 1060 i maskinen det kan trække stort set alt og så smide en ny kølet på den også hvis du vælger en noctua køler og skifter blæserne i kabinettet til noctua eller ngoet andet lydløst også så får du en stortset lydløs maskine. så kan du se hvad folk sætter til salg efter ryzen har fået nogle måneder til at drive brugt priserne ned :-) hvis du gerne vil have et tover kabinet så er et fractal define c super fedt, har selv vundet et her på tweak. deres define serie er bygget med...

onsdag, 1. marts 2017, 21:10

Ny Home Theater PC

well til en htpc burde den stadig være absolut habil :-) hvad er det kun larmen der er grund til opgradering ?`

onsdag, 1. marts 2017, 20:44

Ny Home Theater PC

klart :-) skal det bruges til andet end film og tv ? og skal det vise 4k elelr kun 1080p ? for hvis det kun er tv så er en i5/i3 nok til at trække det. hvad sidder der i din nuværende htpc ? jeg ville mene at et cube case ville være en god ide med et mini itx board. noget i stil med den her så en noctua køler på :-)

onsdag, 1. marts 2017, 20:17

Ny Home Theater PC

jeg ville absolut bygge selv :-) men det kan gøres for markant mindre end 10000 hvad er kravene til kabinet osv ? altså skal der mange hdds i eller kommer den til at streame fra en nas ? jeg ved der findes 100% passivt kølede kabinetter. smid evt et foto af der hvor den skal stå, så mankan foreslå noget der passer ind :-)

tirsdag, 28. februar 2017, 18:59

Noctua NHDH 15 til AM4?

et gør de man skal udfylde en formular på deres hjemme side og bevise man har købt ryzen så sender de en mounting dims til en :-)

søndag, 26. februar 2017, 22:11

Ny computer eller opgradering

altså jeg ville slå koldt vand i blodet en måneds tid. ryzen er lige om hjørnet og der kommer til at være super meget på brugt markedet lige om lidt :-)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.