Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I går, 20:49

Forfatter: HerrMansen

Mulig flaskehals? Måske dårlig sammensætning?

Det er jo så faktisk US tastatur med danske ÆØÅ. Bare for at være pedantisk

I går, 20:02

Citeret fra "SvenBent" Proev at laese den igen. Behøver jeg slet ikke - Du misser åbenbart min pointe. At sidde og kigge flaskehalse igennem er ofte spildt arbejde medmindre du er typen der baserer hele dit setup på en håndfuld spil eller færre. Uanset hvad vil der altid være flaskehalse du ikke kan købe dig udenom hvis du spiller mange spil, og bruger en bred vifte af programmer. Du kan selvfølgelig minimere dem, men der nytter det jo ikke meget at købe hardwaren og så teste det. Der er du all...

I går, 17:28

S: Corsair Obsidian 450D

Har du prøvet vores FB gruppe for køb/salg? Der er lidt mere exposure igennem folks venner osv. https://www.facebook.com/groups/1582464221969327/

I går, 13:23

Ny gaming monitor

Har du et nVidia grafikkort? For ellers er den dyre model lidt et spild af penge, da G-Sync ikke samarbejder med AMD kort.

I går, 13:21

Hvor mange medlemmer har Tweak.dk?

Så er det jo godt at du er her for at lære folk mere om den tekniske side, Bent.

I går, 13:20

I sidste ende er din testmetode jo også gætværk da forskellige engines belaster CPU og GPU forskelligt. Hvad et program siger er en flaskehals er ikke nødvendigvis sandt for et andet - Specielt i denne tid med singlecore/multicore kløften på spilsiden. Men det er da rart at have et visuelt billede af hvornår et givent program har en flaskehals på CPU'en. (Og få så smidt nogle ÆØÅ taster på dit keyboard layout - Hvis jeg kan, kan du også! )

lørdag, 25. marts 2017, 12:38

Sælges: Lian PC-Q08 - Htcp

Hvorhenne i landet gemmer den sig? Gør det lidt nemmere for folk at vurdere om de er interesserede.

fredag, 24. marts 2017, 11:38

Ny ITX computer, med genbrug af gamle dele

Det går du ihvertfald ikke galt i byen med - RX480 yder som nævnt på niveau med nVidia's 1060, sågar lidt bedre i nogle få DX12 titler. Har selv haft et RX480 8GB (Dog reference udgaven fra AMD) siden de udkom, og det har kørt perfekt. Mange snakker om AMD problemer med drivere, men det er ikke noget jeg har mærket til endnu, på trods af at jeg sidder og spiller adskillige AAA titler fra EA osv.. Edit: Hvis din bærbare får fint signal, burde det ikke være nødvendigt at forlænge antennerne. Men h...

fredag, 24. marts 2017, 11:00

Hvor mange medlemmer har Tweak.dk?

Jeg mener jeg har haft en konto på Tweak i snart... 15 år og i den tid har der været skiftende antal besøgende. I de senere par år kan man klart mærke skiftet til de nye sociale medier. Stort set alle producenter har en twitter, facebook, snapchat og nogle få sågar en Discord server med livechat. Har prøvet flere gange at deltage på andre sider som HOL og HWT, men jeg synes ærligt talt at niveauet derinde er for lavt. Alt for mange tråde ender i en omgang mudderkastning i bedste børnehavestil, o...

torsdag, 23. marts 2017, 15:06

PC slukker under load

Kunne godt lyde om en Mobo fejl alderen taget i betragtning. Har haft en ven med lign. problemer på en 3570K baseret maskine, hvor vi endte med at skifte alt ud del for del uden at finde en konkret fejl.

torsdag, 23. marts 2017, 10:42

Hjemmeside til automatisk installation af drivers.

Lige præcis på GPU området er Windows på den sikre side, ja. Men du kan jo bare selv hente den nyeste driver via nVidia Experience / AMD Settings selv, hvis den ikke med det samme spørger dig om det samme. Hvad angår drivere til f.eks. chipset, LAN og lyd sker der sjældent det store, så der burde du få de nyeste drivere med, medmindre du har købt et bundkort der lige er udkommet. Men igen så har langt de fleste producenter et Assistant program der checker drivere for dig, som du bare kan fjerne ...

torsdag, 23. marts 2017, 10:12

Intet signal i skærm med nyt grafikkort

Citeret fra "Igel" Den skal altså være old gammel hvis den ikke har DVI indgang You'd be surprised...

torsdag, 23. marts 2017, 10:02

Hjemmeside til automatisk installation af drivers.

Du burde slet ikke have behov for den slags sider i dag - Find modelnummeret på dit bundkort og hop ind på deres hjemmeside. Så burde du i 99% af tilfældende kunne finde en driver assistant der henter alt du mangler - hvis ikke Windows Update allerede har hentet dem for dig (Virker bedst i Windows 10) Til programmer bruger jeg ofte Ninite - Hvor du selv vælger hvilke programmer du vil have hentet, og så spytter den en downloader ud der gør arbejdet for dig.

onsdag, 22. marts 2017, 16:46

Intet signal i skærm med nyt grafikkort

Jeg er 99% sikker på at GPU'er holdt op med at understøtte de der VGA/DVI adaptore rent elektrisk for nogle år siden.

onsdag, 22. marts 2017, 12:14

Spil render "for hurtigt"

Hmm... Alternativt kan du jo prøve gode gamle WSGF der har en nogenlunde acceptabel løsning til at få højere opløsninger (også widescreen) i spillet. http://www.wsgf.org/dr/age-mythology

onsdag, 22. marts 2017, 11:53

Originaludgaven eller Steam? For jeg har aldrig haft problemer med hverken eller personligt.

onsdag, 22. marts 2017, 10:49

Det ville jo være en god start hvis du nævnte spillets titel...

onsdag, 22. marts 2017, 10:09

Ny ITX computer, med genbrug af gamle dele

Jeg ville personligt holde mig langt væk fra lige Node 304, da det efter min mening er uhyggeligt dårligt at bygge i. Ingen plads til at køre kabler rigtigt, og man ender med at skrue ting af hele tiden for at sætte et enkelt kabel på. Thermaltake Core V1 (som jeg også har bygget i en del gange efterhånden) har en lign størrelse, og er efter min mening langt nemmere at bygge i. Hvad angår resten af indkøbsvognen ser det rigtig fornuftigt ud - dog ville jeg holde mig til stock køleren til at begy...

tirsdag, 21. marts 2017, 20:27

Sælges: Komplet byg-selv stationær computer fra primo August-2016

DBA og lign. er ihvertfald kendt for at have et publikum der ved mindre om hardware og typisk byder lidt mere - Dog kan det også gå den anden vej hvis man prøver at sende noget mainstream købere ikke forstår. Tweak.dk (Forum og vores FB Gruppe) og de andre IT forums er mere til "seriøse" handler hvor man meget handler på ens omdømme og tidligere handler - og så typisk til en mere realistisk pris ift. alder og ydelse frem og tilbage.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.