Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I går, 22:15

Forfatter: emilpapis93

Sådan løser AMD problemer med FMA3 på AMD Ryzen 7

Jeg beder bare til guderne jeg ikke har problemer med min 1700x som jeg lige har hentet idag. Motherboard kommer dog først mandag..

torsdag, 23. marts 2017, 13:30

Installation af am3+ køler på am4 board

Citeret fra "dwmc" du kan jo bruge den gode gamle strips metode :-) så kraftige strips og diy skills. tror ikke jeg ville turde bruge ståltråd uanset hvor tyk plastik isoleringen er ;-) Nej nemlig også selv bange for at skabe overgang i pisset, jeg kunne selvfølgelig bare blokere med noget viskelæder eller ligende der hvor det ville røre. Ja strips, er bare ikke sikker på jeg kan finde nogle der er kraftige nok. Det er alligevel en 600+gram, så meget stoler jeg ikke på dem Jeg kan da prøve at s...

torsdag, 23. marts 2017, 10:45

Installation af am3+ køler på am4 board

Jeg skal have smidt min gamle A30 freezer på mit nye bundkort. Og er kommet i tanke om jeg har noget kraftig ståltråd med plastik isolering. Ville det ikke være perfekt at fastgøre den med? Eventuelt andre iddeer? Det skal helst være en permanent løsning så vil helst holde mig fra plastik strips da jeg tvivler på de ville kunne holde i det lange løb. Skal lige nævnes jeg ikke hiver min PC frem og tilbage, den står rimeligt fast. Skal dog nok flytte engang snart, men så tænker jeg at jeg afmonter...

onsdag, 22. marts 2017, 12:24

Intel vs AMD - Den er tricky!

Citeret fra "Longstars" Citeret fra "emilpapis93" Stort tillykke med Ryzen. Skal selv have Ryzen 1700x og en bedre Allaround computer kan du ikke få til prisen. Der skal nok ske mere i flere kerne ydelse i det næste år eller 2 end der er gjort i det sidste 5 år. på grund af Intel monopol. Citeret fra "Don_Jabbe" Hvis du har tid og lyst, så må du gerne skrive om din "oplevelse" med Ryzen Det vil jeg gøre! Nu håber jeg fanme bare SLI spiller. Nu har jeg ejet 2 Titan i ~et år uden at kunne køre SL...

tirsdag, 21. marts 2017, 20:29

Citeret fra "Don_Jabbe" Hvis du har tid og lyst, så må du gerne skrive om din "oplevelse" med Ryzen Det vil jeg gøre! Nu håber jeg fanme bare SLI spiller. Nu har jeg ejet 2 Titan i ~et år uden at kunne køre SLI pga. den CPU. Så det har bare at virke ellers må det blive intel. Og det håber jeg virklig ikke for så har jeg ventet forgæves xD

tirsdag, 21. marts 2017, 18:43

Jo tak! Så må jeg se hvordan jeg får monteret min nuværende køler på den :o Bliver nok noget DIY med strips eller sådan noget Hvis jeg kunne ramme 4,5 på min 8320 mon ikke en Ryzen kan ramme 4,0 så. Havde egentlig tænkt jeg skulle have en Noctua NHD15 men det kan godt vente lidt

tirsdag, 21. marts 2017, 17:46

Puhh ja så kækkede filmen sgu, jeg har nu bestilt en 1700x til 3150 og et MSI Carbon Pro til 1600 Efter at have set en video hvor den køre 3200mhz RAM og uden SMT hvor den var lige så hurtig clock for clock som en 6700K. Ja så kom jyden op i mig og 4*5Ghz(7700K) er bare ikke det samme som 8*4Ghz uanset om de lige giver 10-20 FPS ekstra i visse titler Jeg tager chancen, endnu engang, og håber på det bedste.

tirsdag, 21. marts 2017, 10:43

Tja havde egentlig forventet at smide 3k på en CPU så 1700/1700x virker mere og mere interessant. Som nævnt tidligere om jeg får 100+ eller 120+ FPS har ingen betydning. Så vil jeg hellere få bedre yddelse med tiden/have mere overskud på flere kerner til udnyttelse senere. Udnyttelse af flere cores er jo allerede begyndt så det er nok ikke noget man skal vente på som sådan, det er bare en langsommere process end først antaget. Og som sagt spiller jeg ikke spil som CSGO så kræver ikke 300+FPS. Så...

mandag, 20. marts 2017, 17:12

Nu er tiden snart kommet til Ryzen 5 udkommer og min gamle 8320 skal ud! Status på forbrug: Det eneste jeg laver er gaming, dog kan jeg ofte have mange ting åben på samme tid, eksempelvis musik program(tidal), chrome(mange tabs) og eventuel film/serier samtidig med jeg gamer. Det er foruden steam/origin og nogle andre små programmer der køre i baggrunden. Jeg gamer pt. WoT, Bf1, Fallout4, LoL,Dishonored 2 mm. Og jeg spiller mange af de større AAA titler helt generelt. Så det er nogle tunge spil ...

mandag, 20. marts 2017, 10:55

Nyt grafikkort og ram

Hvad mangler du RAM til? Min PC med et lidt svagere grafikkort og CPU køre fint med 8Gb RAM og jeg bruger maks 6Gb RAM når jeg spiller Bf1. Hvis det var mig ville jeg kigge brugt og finde et 980ti eller 1070

onsdag, 15. marts 2017, 20:19

Går/Gik/skal jeres barn på efterskole?

En efterskole er jo ikke noget man tager for at blive meget dygtigere i skolen. Tror de fleste ser det som en oplevelse og en personlig udvikling for sit barn.

onsdag, 15. marts 2017, 14:31

Bærbar til Photoshop

Lettere at hjælpe hvis vi ved hvilken prisklasse vi er i? https://www.refurb.dk/p/lenovo-thinkpad-w530/57490 Den er er en rigtig arbejdmaskine som er fysisk robust samt har god hardware. Kan dog være den er lige kraftig nok. Den vejer også knap 3 kilo samt en ordentlig strømforsyning ved siden af. Så vidt jeg kan forstå burde det ikke være et stort problem at redigere lidt billeder med en i7 uden dedikeret grafikkort. Og her kan man finde nye til omkring samme pris

fredag, 10. marts 2017, 20:41

Hvorfor kalder alle UHD for 4K?

Citeret fra "ShoutingSeeker" Det kan til stadighed undre mig at stort set alle kalder UHD for 4K. Det gælder alt fra fora til de store Youtube-kanaler. Hvorfor? Ved folk ikke at der er forskel på 4K og UHD? Ved 4K er opløsningen 4096 x 2160 pixels. Ved UHD er opløsningen 3840 x 2160 pixels. 4K har trods alt hele 7% flere pixels. Det er det samme som "i gamle dage", her kunne folk ikke kende forskel på HD 1280 x 720 pixels og 1368 x 768 pixels. De kaldte begge for HD. Et det en bit eller byte? G...

mandag, 6. marts 2017, 12:54

Ny mus

Den trykker fint men det er som om tasten ikke "kommer op igen" så det føles bare som om jeg trykker ned på en plade og ikke en knap. Hvis det giver meningDen bevæger sig lidt men noget mindre end venstre klik. Det er dog som om det er blevet bedre?? Så måske det bare er skidt. Da jeg lavede oplslaget var det helt galt. Og nej ingen Razer har haft 2 mamba som døde med identiske symptomer samt nogle andre billigere modeller der også er døde. Kun en boomslang fra 2007 er stadig iorden Har hverken ...

torsdag, 2. marts 2017, 12:33

Ny mus

Min Logitech g502 er ikke meget mere end 1-2 år men knapperne er blevet slappe og klikker ikke som de skal længere. Jeg klikker så også rigtig meget så skal bruge en mus med nogle usædvanligt gode "taster" hvis det kan findes.

onsdag, 1. marts 2017, 16:09

Noctua NHDH 15 til AM4?

Syntes ellers jeg havde kigget rundt på deres side, men tak for svar

tirsdag, 28. februar 2017, 17:18

Noctua NHDH 15 til AM4?

Ja som overskriften forlyder, kan jeg købe en NHDH15 og forvente at jeg kan bestille/få mount til AM4? Syntes at have læst Noctua gratis sender mount til de nye sockets eftersom de udkommer? Eller skal jeg bare æde nyprisen og få den nye der passer til? Og ja foreslag til en alternativ køler modtages også Skal bare være relativ stille og køle rigtig godt. Skal forventeligt bruges til at overclocke en Ryzen 1600X.

mandag, 27. februar 2017, 18:21

Ny computer eller opgradering

Citeret fra "doitttt" battlefield 1 kan den klare ,det spil der kræver mest endnu af cpu og gfx Ja og nej. Ja du kan køre det men lige så snart du tager en 64 mands server så dykker FPS ret langt ned pga. den ikke har en god nok single core hastighed. Har selv en 8320 ved 4,4 og har prøvet op til 4,6 det hjælper ikke :/ Spiller selv med et ældre Titan 6Gb som svare nogenlunde til et 970. Dog kører jeg 2560x1080 så kan være det er mit problem.

torsdag, 16. februar 2017, 16:02

Hjælp til Overclocking af 6600k til en begynder.

Til en grad ja. Men vi ved aldrig hvordan din chip helt præcist køre, så det vil altid være bedst at starte et sted og gå op/ned. Bygge den op indtil du finder det passende mht. temperature. Hent prime95*, eller anden cpu stress test, smid den på de indstillinger du har nævnt. Køre det optimalt kan du begynde at lege. Hvis ikke det er stabilt lukker PC'en automatisk ned og du skal ind i bios og ændre indstillinger. Det kan jo være du har en rigtig god chip der kan køre 4,8, også langsigtet. Det ...

tirsdag, 14. februar 2017, 15:54

Hjælp til byg-selv, hvor visse dele (måske) haves

Citeret fra "Jacobnie" Citeret fra "dahv" Jeg har selv lige opgraderet nogle dele på min PC ASUS Z170 Pro Gaming http://www.edbpriser.dk/bundkort/asus-z1…d-11358339.aspx Intel I7-7700K http://www.edbpriser.dk/processor/core-i…aspx?q=i7-7700k Corsair Vengeance LPX 2 x 8 GB http://www.edbpriser.dk/ram/corsair-veng…d-11430659.aspx p.s. Hvade i forvejen ASUS Geforce 980 Delene køre perfekt sammen, og har rigtig god ydelse. Ikke helt perfekt, Når man køber en I7- 7700K Kaby lake...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.