Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 19. januar 2017, 03:05

Forfatter: Ebo

Hvori ligger ansvaret for Datatyveri?

Nø, den ligger hos digselv. Du kan alllerhøjest håbe på, at firmaerne ikke sælger dine personlige oplysninger videre, da du har klikket ja til deres forretningsbetingelser inden du har sendt ordren. Mvh Sam

torsdag, 19. januar 2017, 02:58

Massevis af DAB-radioer skal udskiftes

Hvad er der galt i det, jeg spørger bare ?. Det samme skete da vi skiftede tv, det er bare udviklingen. Mvh Sam

tirsdag, 10. januar 2017, 14:09

Ny skærm, hvilken

Jeg turde simpelthen ikke gå efter den store opløsning på det GFX. Mvh Sam

fredag, 6. januar 2017, 14:49

TEST: MSI Z270 Gaming M7 bundkort

Jeg ser det så i et lidt andet lys. nemlig de kritiske briller. Karby Lake er floppet allerede, og samme med Z270, altså intet nyt under solen for mainstream. Måske lige bortset fra ligegyldige opdateringer på lydchip og netværkschip. Den eneste grund til at Intel har lanceret dette totale flop, er fordi Zen er lige om hjørnet og de skal have lidt og svare igen med. For at starte, så kan Karby Lake ikke rigtig Oc uden at brænde varm, chipsettet byder ikke rigtig på noget nyt under solen, som de ...

mandag, 2. januar 2017, 17:58

Seriøs Gamer PC

Personligt ville jeg ikke gøre det. Din CPU er fin nok forudsat, at du kan OC den helt op, ellers giver en ny platform dig ikke ret meget. Du vil "måske" få en ganske lille forskel i dit grafiske arbejde, men det er slet ikke opgraderingen værd og i spil vil du slet ikke få noget som helst. Mvh Sam

mandag, 2. januar 2017, 17:52

Nyt bundkort hjælp

Kig i køb og salg afdelingen, du er nødt til at købe brugt, da det er en platform som er for gammel idag. Mvh Sam

søndag, 25. december 2016, 22:38

Opgradering af CPU/MOBO/RAM/Køler i det nye år

Jeg ville i første omgang vente, simpelthen for at se hvad Zen egentlig kan. Den får launch ifølge rygterne Januar-17-2017 og så varer det ikke længe inden de første uafhængige tests dukker op. Alt under de 2 toptier CPU'er, er simpelthen ikke være og beskæftige sig med, da de kun har 4-6 kerner og der bliver ikke nok bare 2 år frem i tiden. Du kan selv se, at Intel med deres Canonlake opgraderer deres entry CPU til minimum 6 kerner, så 4 kerner hører fortiden til, allerede fra sidst i 2017. Af ...

søndag, 25. december 2016, 08:52

Hvordan holder i jer private på internettet?

Nu bruger jeg så Firefox, og der findes et hav af tilføjelser, der kan hjælpe dig med at undgå dette. 1. adblock plus 2. ghostry 3. Sund fornuft. Mvh Sam

lørdag, 24. december 2016, 16:05

Tweak.dk ønsker alle en rigtig dejlig jul

Glædelig jul til alle her på Tweak.dk. Mvh Sam

fredag, 23. december 2016, 20:09

Upgrade af ældre computer

Køb et nyt GFX og OC din CPU, så er du stadigvæk godt kørende endnu. Mvh Sam

torsdag, 22. december 2016, 17:18

Lidt hjælp til windows installation - kort svar!

Det korte svar er nej. 1: check i bios, at din primære disk ikke står til IDE hvis ellers den har været sat op i ACHI mode. 2. Win 10 er bundet til dit bundkort, så du kan bare hente en fil direkte till win 10, og nej du behøver ikke en nøgle. Mvh Sam

onsdag, 14. december 2016, 20:22

Har jeg smadret mine RAM?

Du kunne prøve og køre en memtest86, for at chekke dine ram. Kig i bios, og hæv evt. volt til dine ram med et lille nøk. Mvh Sam

torsdag, 8. december 2016, 21:03

PCIe 16x til grafik?

Som jeg læser layoutet på dit bundkort, så kan jeg ikke se nogen problemer i det, så længe du bruger et GFX. Slots - 3 x PCI Express 3.0 x16 Slots (PCIE1/PCIE3/PCIE4: single at x16 (PCIE1); dual at x8 (PCIE1) / x8 (PCIE3); triple at x8 (PCIE1) / x8 (PCIE3) / x4 (PCIE4))* - 1 x PCI Express 3.0 x1 Slot (Flexible PCIe) - Supports AMD Quad CrossFireX™ and CrossFireX™ - Supports NVIDIA® Quad SLI™ and SLI™ Mvh Sam

søndag, 20. november 2016, 10:58

PC kan ikke boote op

Prøv allerførst med 1 stang ram af gangen, og så se om ikke den vil boote. Vil den det, så er det en defekt ramstang. Ellers skal han se, om en af vennerne har et andet grafikkort, som han kan låne, for at se om det er den, som er defekt. Mvh Sam

fredag, 18. november 2016, 09:09

TEST: Call of Duty Infinite Warfare

Det falder mig i øjnene, at anmelderen er så begejstret for spillet. Næsten alle andre HW sider (store internationale), er enige om, at spillet aldrig skulle have været udgivet i den form, som det har nu. 1. kedeligt og forud sigeligt 2. Dx 11 3. Spinoff af tidligere COD spil 4. Samme baner bare med nyt skin 5. ultra kort singleplayer kampagne Det er jo bare Activision i en nøddeskal. Mvh Sam

fredag, 11. november 2016, 18:19

Amd gfx?

Det kommer med Vega(highend serien) HBM2, som kommer først i 2017. Mvh Sam

søndag, 6. november 2016, 13:29

Geforce 1070 G1 Gaming Gigabyte - crash intet signal.

Prøv og sænk Mhz på GPU og vram, med 5-10, for at se om det hjælper. Mvh Sam

fredag, 4. november 2016, 09:42

Acronis fejler

Kan du ikke bruge Samsung Magitian ?. Mvh Sam

lørdag, 29. oktober 2016, 14:57

Købe nye dele eller ny maskine?

Jeg ville nøjes med at opgradere dit GFX til enten et RX480 eller GFX 170/60. Så se om ikke "dyret" stadigvæk kan, som du vil. Mvh Sam

torsdag, 20. oktober 2016, 23:19

Problemer med lag

CS go, kører 1 kerne, da det er en ældgammel motor, som kører det. Det gør det ikke bedre at der kommer flere mods til, når alt skal køre på samme kerne og kun 2 tråde. Du skal OC din CPU alt hvad du kan og så kan du egentlig kun håbe det bedste, når du vil have andre ting til at lave flere ting på samme tid, når det hele kører på samme tråde, giver det mening ?. Det ville osse hjælpe og skifte dit GFX ud, da det har set sine bedste dage til det, som du søger. Mvh Sam

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.