Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I dag, 16:18

Forfatter: emilpapis93

Upgrade af GTX 560TI

Citeret fra "Worthless" HerrMansen - Den tanke havde jeg også, men synes altid jeg er skeptisk ved at købe brugt Helt galt havde set det som 550ti.. et 560ti og 460 er omkring det samme* ja Bare lige en forskel på 175 og 75 W forbrug * 460 er 30-40% hurtigere

I dag, 11:09

Upgrade af GTX 560TI

Ja en 460 til 800 er ihvertfald ikke et dårligt bud, men hvis det skal være lidt bedre se på 1050ti/470 disse 2 kort spiller alle spil i ultra ved 1080 med 50+ FPS. 470 er det bedre kort, men 1050ti er bestemt også et godt kort.

søndag, 15. januar 2017, 23:42

Ny bærbar. Hvilken

Citeret fra "Sunz78" Hov så lige denne her. Dog 500 mere. Men så har jeg en 256 ssd HD. Sammenlignet med den anden fra giganten. Så er det vel fint? https://www.fcomputer.dk/computer/bærbar…mer-bærbar.html Du linker ikke til en specifik bærbar men en liste

lørdag, 14. januar 2017, 19:24

Ny skærm, hvilken

Har selv en 21:9 skærm og drømmen er da helt sikkert PG3480. Tror ikke jeg går tilbage til 16:9 igen, film og spil fungere bare meget bedre i den form faktor, for mig ihvertfald Men som der bliver nævnt er et 1070 nok i underkanten til at få 100FPS med nye spil i ultra. Dog hvis du er villig til at justere indstillingerne ned kan det nok fint lade sig gøre.

fredag, 13. januar 2017, 11:39

Ny bærbar. Hvilken

Citeret fra "Sunz78" http://www.elgiganten.dk/product/pc-tabl…barbar-gamer-pc Hva så med denne her? hvorfor spørger du om den? Men nej den kan jeg slet ikke anbefale meget svagere grafikkort og CPU. http://www.elgiganten.dk/product/pc-tabl…ing-barbar-sort den her hvis du gerne vil spare penge

fredag, 13. januar 2017, 11:11

Ny bærbar. Hvilken

Citeret fra "Sunz78" Tillægsspørgsmål Nu kender jeg en der måske kan give noget rabat i elgiganten. Hvilken bærbar ville i vælge derinde. Pris 7-8max. Som sagt stadig til lidt gaming http://www.elgiganten.dk/product/pc-tabl…gaming-computer Det kan faktisk ikke gøres meget billigere end den her og hvis du kan få den lidt billigere er det jo bare lækkert Bare husk den ikke er med SSD så det er selvfølgelig en ulempe, men tilgengæld er grafikkortet helt vildt kraftigt og kan spille alle spi...

tirsdag, 10. januar 2017, 17:40

Ny bærbar. Hvilken

Jeg har altid været glad for Asus ROG serie, der er stor konsensus om at det er kram med en god køle løsning. HAr selv haft en gammel 73gj(eller whatever) der dog er brændt af efter aldrig været blevet renset og brugt meget Men den levede da også mere end 4år.

fredag, 6. januar 2017, 19:50

Ny bærbar. Hvilken

y520 ville jeg helt sikkert tage

mandag, 2. januar 2017, 14:21

Nyt bundkort hjælp

Tja hvis jeg var dig købte jeg et bundkort hjem og prøvede selv at klare det. Det er så simpelt som der skal bare være afstand under bundkortet(og de er der siden der var et bundkort i forvejen). Så du skal sådan set bare skrue det gamle motherboard ud og skrue et ny i og kigge i manualen hvor man skal sætte stik i. I med strøm til CPU, CPU blæser, blæsere i kabinet, 24 pin strømstik til bundkort og til sidst til styring af power/resetknap/usb stik og alt det andet gøjl i fronten. De kommer til ...

mandag, 2. januar 2017, 12:45

Assasins Creed Black Flag - FPS er heeeelt nede!?

Hel Citeret fra "Doktoren" Mange tak for hjælpen, jeg kan godt se at kortet så ikke er heeelt det som der kræves. Det var sgu en skam, nu har jeg fået det op på 50fps hvilket egentligt virker ok flydende, men det er jo så kun med alle grafikvalg slået fra og aller-laveste opløsning (som I foreslog) og så det ligner jo faktisk noget fra min gamle Amiga 500. Nå'. Jeg ved ikke om jeg skulle oprette en ny tråd, men når nu I har været hjælpsomme allerede, ved I så om det giver mening at få én til at ...

fredag, 30. december 2016, 03:07

Assasins Creed Black Flag - FPS er heeeelt nede!?

Ja spillet burde køre okay, men som der bliver nævnt sæt indstillingerne ned i spillet.

mandag, 26. december 2016, 19:35

Upgrade af ældre computer

Citeret fra "Gertsen" Tænkte mere på om jeg skal have nye ram for at kunne overclocke min cpu ordenligt emilpapis93? Ahh på den måde men nej det har ikke noget at sige

mandag, 26. december 2016, 18:57

Citeret fra "Sven Bent" Jeg vil give mit saedvanligt raad nar du opgrader for et specificts software. lad vaere at lytte til forums folk om hvor vidt din cpu er OK. Der er mange der tror din CPU skal vaere en hvis stoerrelse for at fodre din GPU. hvilket er en helt forkert opfattelse. Det er dit software der afgoere load balancering, saa en cpu der virker fint til en gpu i et slags spil virker maaske ikke optimalt under et andet spil. Saa en blank udtaelse om at din cpu er fint du skal kun opgr...

mandag, 26. december 2016, 18:44

Citeret fra "Gertsen" Har en god køler på. kan jeg godt clocke med de ram jeg har? har ikke rigtig noget max bugdet Ja du skal huske når du overclocker så vil rammen også køre hurtigere, så du er nød til at kompensere så de ikke bliver overclocket, hvis ikke intentionen er at OC RAM. Personligt roder jeg ikke med RAM OC da det giver 0-1% yddelse. Så for mig er det heller lidt langsommere end hurtigere Hvad vil du gerne med din maskine? Er det til at spille de nyeste spil i maksimalt grafisk kva...

mandag, 26. december 2016, 16:22

Opgradering af CPU/MOBO/RAM/Køler i det nye år

Ja venter helt sikkert på Ryzen. Har også læst at arkitekturen er faktisk meget lig med Intel's og specielt deres HT system. Så har store forhåbninger til chipsettet kan køre mine grafikkort. Kan se en swifttech 240 x2 kan skaffes til 1000 på en god dag. Lyder til det ville være okay, men er bare ikke rigtig sikker på det egentligt er mit behov nu må vi se hvis jeg lige skal strække budgettet og få 8core udgaven kan en luftkøler også klare det En anden tanke, min PSU er ved at være 4 år nu. Hvor...

søndag, 25. december 2016, 19:12

Citeret fra "ShoutingSeeker" Bedste råd er vel at se, hvad AMD kommer med af 4 kernede CPU. Ang. AIO'er, så kan det bedst betale sig at holde sig til luft, da du skal op og ofre små 1000 kr. for at få noget anstændigt. Ja det må nok blive en NH-DH14/15 Men tænker bestemt ikke det skal være en quadcore, bliver nok 6 kernede udgave hvis det bliver AMD.

søndag, 25. december 2016, 16:26

Har et budget på cirka 4000+-. RAM tænker jeg bare skal være 2100mhz+og 16gb, ellers er jeg ligeglad. CPU køler rigtig gerne kom med forslag, skal overclockes men behøver ikke være helt vanvittigt. Har faktisk været okay tilfreds med min arctic a30 der kunne køre min 8320 på 4,4 ved max 60 grader i spil. Men jeg tænker umiddelbart noget luftkøler 400-600 klassen, en 240mm AIO kunne også komme på tale, men kan det svare sig? Nu kommer det svære så! Jeg har 2 Titan kort, det ene låner min kammerat...

fredag, 23. december 2016, 21:49

Hvad er dit budget? Men ellers er du ude i noget 1050ti/470/1060/480 afhænger af hvad du vil have af FPS og til hvilke spil Et 660ti burde da køre csgo meget pænt, måske bare tag det ned til medium/high? OG som der bliver nævnt OC den CPU, CSGO er mest CPU bundet så du ser ikke et stort boost i FPS med GPU opgradering alene. Men helt sikkert find en god køler og få din CPU på 3.4-3.6

fredag, 23. december 2016, 18:54

noob spørgsmål vedr.samling og test af ny stationær....

Citeret fra "Nightruler" https://www.youtube.com/watch?v=Utv144XeHag Ca. 6:10 minutter inde i videoen: “… on the flip side, not having enough VRAM will degrade performance dramatically …”. Bemærk i øvrigt også til sidst hvad der bliver sagt ifm. modding. Bemærk, at et GTX 1060 kort er listet som et High End Video Card: http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html – så jo, det kan udmærket udnytte 6GB VRAM, hvis et spil vil gøre brug af det. Heh, mit eget 970 kort fungerede jo netop ikke...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.