Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 133.

I går, 10:51

Forfatter: DaveP

problem med dual skærme og Grafikkort GeForce GTX1050Ti 4gb

Kan du have glemt via remoten at vælge hvilken hdmi indgang dit tv skal vise ? Mit nye Samsung skifter ikke automatisk fra tv-kanal til en hdmi med mindre det er en enhed med mindre det er en enhed med hvad Samsung kalder Anynet+ CEC, og jeg er ikke bekendt med at dit grafikkort er Anynet+ CEC kompatibelt !

I går, 10:16

Windows genkender ikke usb-enheder eller ps/2-enheder

Virker det heller ikke til at komme ind i Uefi-bios ? Hvis ja, så prøv at resette Uefi-bios til std. som det første ! Når tastatur er tilsluttet ved start, blinker numlk så ? Har du mulighed for at gå i "safemode" F8 i opstart af pc'en ? Det er jo muligt at alt virker ved laveste fællesnævner når du er i safemode ! Hvis du har en win 10 dvd, eller mulighed for at lave en win 10 dvd, så kan du boote på den og måske af den vej få adgang til at benytte tast og mus, og få win 10 dvd'en til at repare...

I går, 02:50

Windows genkender ikke usb-enheder eller ps/2-enheder

Hej Det kan jo være driver problemer du har, og efter hvad du skriver er det muligvis bundkort drivere der mangler, sandsynligvis usb-drivers ! Det er også muligt at windows finder konflikter med enheder på bundkortet ! Prøv med http://www.piriform.com/speccy/download/standard som kan fortælle dig om din kendte hardware efter den er installeret og startet ! Prøv om du kan finde win 10 drivers til dit bundkort hos producenten ! har du kikket i enhedshåndteringen ? Start Fil-explorer og i vinduet ...

mandag, 16. januar 2017, 13:54

Hjælp med at komme ind i Bios

Hejsa i følge din manual så er det F2 du skal trykke nogle gange umiddelbart efter du har tændt for din notebook !

søndag, 15. januar 2017, 15:07

problem med dual skærme og Grafikkort GeForce GTX1050Ti 4gb

Hello Det hdmi stik du ser på dit MB er til CPU'ens integrerede grafikkort, som ikke er bygget til spil og det skal tildeles hukommelse fra din ram via Uefi-bios ! Prøv for det sjoves skyld at bruge din kombi-løsning på din monitor og se om det virker der (jeg tvivler !), prøv derefter om dit monitors hdmi kabel (hvis det kan nå derhen) om det funker, hvis det funker så og din kombi ikke virker mellem pc og monitor, så er der kun dit nyindkøbte adapter som fejlkilde, det kan jo være defekt Der e...

søndag, 15. januar 2017, 04:35

Opsætte @live.dk mail på mobil?

Du skriver ikke om dit problem er NÅR du er logget ind på tlf med en gmail konto eller anonymt eller du bare vil tilknytte en live.dk mail efter du har logget ind på tlf, men med udgang i at du har en konto du er logget ind på tlf med, så du kan ringe/tale/browse/sms/osv osv, så er der her nogle muligheder PDF fra Huawei's manual side 41 vedhæftet. 2 min på google gav dette @live er nederst på siden https://www.wearebfi.co.uk/existing-clie…le-nexus-phone/ Det er dog muligt at du skal hent...

onsdag, 28. december 2016, 09:47

GPU Usage.

Hello Sven Bent. kan sagtens have ret, dog vil jeg kikke på hvilke ændringer der er foretaget på systemet for nyligt, f.eks ny GPU-driver samt den nye skærm ! Først: har du prøvet at tage din nye skærm helt fra igen, og se om det har nogen som helst virkning (det burde det ikke have men du skriver at problemet er nyt så....) Hvilken Nvidia driver version benytter du ? Nvidia har i nogle mdr været udfordret på den front, og der er intet der indikere at det er LØST, så måske tilbage til en ældre d...

tirsdag, 27. december 2016, 01:58

XMP profil på ASUS Z97-A MB (Ramtype, Kingston HyperX Fury 1866 mhz c10 2x4GB)

Hej Du skriver så vidt jeg kan læse, at du kan køre XMP på andre ram, men ikke disse som du er højst upræcis med at skrive om ! Skulle det imod din beskrivelse være sådan at du ikke overhovedet kan opsætte XMP, så er det måske fordi du skal flytte på dit MB's XMP-switch, vist på side 52 punkt 5 i MB-manualen http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/LGA1…A_UG_V2_WEB.pdf Hvis du udelukkende tænker på timingen så er den ikke registreret på dit MB's ram liste (nederst på side 6, tom i timing kolon...

tirsdag, 20. december 2016, 20:44

Opgradering af CPU eller køb af nyt bundkort, CPU & RAM?

Hej igen Jeg hygger mig med at støve nettet igennem efter brugbare oplysninger til de forskellige spørgsmål, og holder mig opdateret på bla den facon, så altid til tjeneste ! Jeg krydser fingre for at børnene snarest kan sidde ved meget bedre pc'er, skridtet derefter er så nye grafik kort, så de kan spille nyeste spil ;-) ! hav en god jul og et godt nytår !

mandag, 19. december 2016, 16:14

Hej igen Min indgang til dine spørgsmål er at finde løsninger der holder sig under de 1000 kr pr pc, som du skriver er max ! angående ramslots så er det et 131 kr dyrere atx bundkort med 4 slots her https://www.proshop.dk/Bundkort/ASRock-F…AM-ATX-/2457237 Du kan da sagtens gå Intel vejen med DDR4 ram, men absolut ikke til 1000 kr per pc komplett.dk har et opgraderings sæt med i3 cpu til 1900 kr https://www.komplett.dk/product/757233/h…l-core-i3-6100# Billigste proshop er også kun m...

mandag, 19. december 2016, 05:29

noob spørgsmål vedr.samling og test af ny stationær....

Hello Du kan godt lægge din gamle HDD med OS over i din mod-pc, MEN det vil være en monster opgave at få det til at virke, fordi bundkort driverene som win 7 har i sig fra din Lenovo er næsten umulige at få renset ud af win 7, og det er muligt at den vil genstarte til blå skærm, så glem alt om den ide, installer win 7 fra bunden, har du ikke mulighed for at læse licens nr på windows stickeren på din Lenovo, kan du downloade vedhæftede på din Lenovo og dobbeltklikke på filen som så vil vise dit l...

mandag, 19. december 2016, 03:59

Howdy Jeg har kikket på det du skriver er bundkortene i pc'erne og fundet at det er AM3 sokkel, herefter har jeg gået div sider igennem i dk efter AM3 cpu'er, og lige meget hvor jeg kikker bliver prisen en del højere end 1000 kr per stk Det er helt enkelt for gammelt udstyr, at skaffe stumper til ! Har fundt AMD cpu, bundkort og cpu-kølere indenfor 2 gange 1000 kr https://www.proshop.dk/CPU/AMD-A6-7400K-…xed-PIB/2454776 https://www.proshop.dk/Bundkort/ASRock-F…ro-ATX-/2473069 https...

onsdag, 14. december 2016, 13:21

Valg af bærbar

Hello igen Udfra det du skriver og de laptops du har linket til som begge er 13,3", har jeg kikket mig omkring og der er kun den Nvidia laptop tilbage som en mulighed, og Asus har den på deres supportside med drivers og lignende, so there go buy ! hav en skøn jul og godt nytår !

tirsdag, 13. december 2016, 13:40

Valg af bærbar

Hello Først links til de maskiner du har set på, det er markant lettere for os ! 150 til 200 gram betragter du som noget betydende, det er det hvis du har massive fysiske udfordringer, hvis ikke så vil en rygsæk aflaste dig og der er plads til mere end pc'en ! Hvis dit top spil er Diablo 3, så kan jeg sige at det spil køre jeg på i7-2860QM, 16 GB DDR 3 800 MHz, Geforce GT 555M, win 7 på ssd, wifi, med alt sat på max, ja det er en laptop fra 2010 !

søndag, 11. december 2016, 18:06

Internetforbindelse - hvilken forbindelse sidder du på?

Hello DanskkabelTV 75/75 til 239 kr/mdr beboer net med selvvalgt hast, der er ingen andre der kan/vil levere andet end tlf-stik forbindelser her i beboelsen, hvilket er håbløst langsomt 20/2 !

lørdag, 10. december 2016, 16:20

Ny harddisk melder fejl ved opstart

Hello Jeg kan kun gætte, men hvis dit motherboard er et Asus, og du kun sætter en HDD i SSD-chashing stikkene (forventer der er plads til to lager-enheder der hvor der står SSD-cashing) vil du få en opsætnings fejl, da de to stik er beregnet til at kombinere en HDD med en SSD, for at få øget læse/skrive hast. Det er en form for raide løsning som skal sættes op, enten via bios eller med en tast-kombination i løbet af opstart, begge dele vil du finde svar på i motherboard manualen, som normalt vil...

fredag, 9. december 2016, 12:35

Windows vil ikke kører Update!

Hello Du er ikke alene med det problem, har selv haft det på 2 pc'er de sidste par mdr, og selv de tilgængelige løsninger kan hænge temmeligt længe, på en af de pc'er jeg lavede tog det over 24 timer før den kom frem med massive mængder af opdateringer til win 7 her er en debat om problemet http://www.tomsguide.com/answers/id-2785…ows-update.html I was fighting the same issue just now, installed KB 3102810 and no luck. Installed .net and KB 949104 and I am downloading 251 updates to Win 7...

fredag, 9. december 2016, 11:46

Crucial MX300 M.2 og MSI B150I Pro Ac

Howdy 960 EVO 3200 MBps (læs) / 1500 MBps (skriv), har indbygget krypterings muligheder 5 års begrænset garanti SM961 3100 MBps (læs) / 1400 MBps (skriv), har nul krypterings muligheder tilsyneladende 2 års "garanti" Begge har: MTBF (forventet tid mellem fejl)1,500,000 timer Jeg vil helt klart selv tage 960 EVO, den er en anelse bedre på alle punkter, og så vidt jeg husker også et nyere produkt ! Jeg er aldeles sikker på at proshop.dk vil tage din nuværende M.2 tilbage, måske mod et gebyr, for d...

torsdag, 8. december 2016, 23:59

Crucial MX300 M.2 og MSI B150I Pro Ac

Hello M.2 er desværre mere end en ting, på laveste niveau er det en sata3 6 GB forbindelse (hvilket er hvad din M.2 SSD er) og på top niveau er det en PCIe 3 x 4 (NVMe hvilket de færreste producenter ikke skriver mere) op til 32 GB og det er den version du har på dit motherboard ! Så du må nok returnere en af de 2 ! Har fundet 5 stk M.2 SSD'er der passer, men koster en del mere end den du har nu, som dog ikke funker i dit MB https://www.proshop.dk/SSD?f~harddisk-ss…0-120000&o=1028 og denn...

onsdag, 7. december 2016, 12:30

Vælg en pc for mig

Hej Den Acer ansatte Renegger har i den grad fat i den lange ende, da bla Acer'eren har en i7 6700 CPU i stedet for Y900'erens i5 6600k, dog betyder "k" at den kan overclockes, men jeg vil afgjort vælge Acer pc'en, der er også dobbelt størrelse ssd og GTX 1080 i stedet for et GTX 1070, samt optisk drev til dem der stadigt har spil og andet på dvd/cd-rom, et lille minus er at den ikke har et top bundkort, men tæt på low end !

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.