Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 46.

I dag, 16:15

Forfatter: krellef

K: 2 USB/PS2 adaptere til mus/tastatur Randers HASTER

Jeg har lige skaffet et sæt med en af hver fra genbrug. Jeg vender tilbage til #3 hvis de ikke virker

I går, 11:59

Jeg har kigget BIOS igennem efter legacy settings - og usb-settings generelt - der var intet at finde

lørdag, 14. januar 2017, 20:55

Da min windows 10 installation ikke vil registrere hverken mus eller tastatur, søger jeg en adapter til hhv mus og tastatur. HASTER Hvad har I?

tirsdag, 10. januar 2017, 22:06

S: Pioneer SE-MJ751I

Jeg ønsker at sælge et sæt Pioneer SE-MJ751I.Meget let brugt, kvittering haves ikke.Kun til afhentning hos mig i Randers C HBO 300 kr

tirsdag, 10. januar 2017, 15:32

K: Razer Deathstalker Chroma i Randers

Jeg søger ovenstående i Randers. Skal fungere uden fejl og mangler

tirsdag, 10. januar 2017, 00:25

S: Beats by Dre Solo HD til afh i Randers

Evt bytte til et Razer Deathstalker Chroma

tirsdag, 10. januar 2017, 00:14

S: Beats by Dre Solo HD til afh i Randers

Jeg ønsker at sælge et sæt Beats by Dre Solo HD. Der medfølger et etui. Kvittering haves ikke.Afhentes i Randers C HBO: 300

fredag, 6. januar 2017, 20:06

Apps tænder ikke skærm - Honor 5X/Android 6.0.1

Problemet er løst. Løsning: Indstillinger -> skærmlås og adgangskoder -> meddelelser tænder for skærmen.

onsdag, 4. januar 2017, 14:47

Apps tænder ikke skærm - Honor 5X/Android 6.0.1

Jeg døjer med, at min skærm på min Huawei Honor 5X (Android 6.0.1) ikke vågner, når jeg får en besked i mine apps - hverken i Messenger eller SMS-app'en - kun beskeder i Snapchat kan vække skærmen, og da er det måske 1 gang ud af 20 det virker. Jeg har forsøgt at give de forskellige apps tilladelser til at vække skærmen, men lige lidt hjælper det. Kan I hjælpe mig på vej?

mandag, 2. januar 2017, 11:57

Har du en billig bord-mic til salg? (Randers)

Jeg har fundet ud af, at det er en bord-mikrofon jeg skal have fingre i. Har én af jer en billig en af slagsen til salg? Det skal bare være til en billig penge, så jeg kan se om jeg kan vænne mig til det, og beslutte om jeg vil bruge penge på en bedre og dyrere. Pris: Prøv at byde ind. Gerne i, eller i nærheden af Randers

fredag, 30. december 2016, 11:54

Flipcover til Honor 5X i høj kvalitet - købes hvor?

Hej folkens. Jeg er den glade ejer af en Huawei Honor 5X med et dertilhørende flipcover ála dette: http://www.mytrendyphone.dk[...] Jeg søger et flipcover der ligner det i form og funktion, men lavet i en væsentligt bedre kvalitet. Det skal: Være sort eller (mørk) brunt Gerne være ægte læder Have kortlommer Have en magnetisk lås Problemet med ovenstående cover er, at plastikrammen der holder telefonen, revner i hjørnerne efter kun 2-3 måneders brug og gør at telefonen kommer til at sidde løst og...

fredag, 30. december 2016, 11:23

K: Fidelio X2 i Randers

Jeg søger ovenstående i god stand. Gerne til afhentning i Randers

torsdag, 8. december 2016, 17:10

2 forskellige Facebook-koder i 2 browsere

Jeg bruger normalt Firefox, og her bruger jeg en kode til FB vi kan kalde Kode 1. Jeg skiftede så til Opera, men da jeg ville logge på FB, virkede Kode 1 ikke - derimod virkede en kode, jeg mener er den, jeg brugte FØR Kode 1 - det forstår jeg ikke. Har I et bud på hvad der er sket?

tirsdag, 1. november 2016, 23:09

S: Lumia 650 til afhentning - 800 kr *SOLGT*

Jeg ønsker at sælge min Microsoft Lumia 650. Den er fra den 20/7 2016 og i perfekt stand. Jeg er 2. ejer. Der medfølger elektronisk kvittering, lader, original emballage samt et silikone cover. SÆLGES KUN TIL AFHENTNING Randers C

tirsdag, 1. november 2016, 22:23

Microsoft Designer Keyboard, men backlit - hvor?

Jeg søger et tastatur der som ovenstående er med chiclet taster, men også backlit. Kender nogen af jer til et I vil anbefale?

søndag, 30. oktober 2016, 12:27

V/B: sort Ipad air 2 wifi/4g 16gb til telefon

Ingen med et bud eller interessant bytteemne?

lørdag, 29. oktober 2016, 21:03

V/B: sort Ipad air 2 wifi/4g 16gb til telefon

Jeg har en ipad air 2 16gb wifi 4g i sort som nærmer sig de 2 år. Kvittering haves ikke. Hvad er den værd i rent salg? Den er i god stand. Evt interesserede kan få billeder på mail og vil en af jer bytte til en brugt highend telefon på 5.5 tommer? Handel foretages kun ved personligt fremmøde hos mig i Randers

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.