Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

I går, 08:43

Forfatter: dwmc

problem med dual skærme og Grafikkort GeForce GTX1050Ti 4gb

har du prøvet et dvi til hdmi kabel ?? det er det jeg bruger til at forbinde min sekundære skærm Edit: sådan en her https://www.av-cables.dk/dvi-adapter/hdm…vi-adapter.html

lørdag, 14. januar 2017, 00:57

Ny bærbar. Hvilken

de fleste "billige" bærbare har de gode gamle 2.5" hdd størrelse så det er bare at købe en helt almindelig ssd. hvis man køber dyrere laptops så kan de have m.2 ssder som er en printplade man monterer direkte i en port på bundkortet :-) men for at gøre en lang historie kort så ja du kan bare købe en standart ssd og smide den i, du skal selvfølgelig installere windows osv ;-)

fredag, 13. januar 2017, 18:55

Ny bærbar. Hvilken

well du kan købe en ssd for et ret lille beløb men hvis du skla ha en der er større end 120 gb så er du på den anden side af 500 kr :-) men den har nogle rigtig fine specs den laptop så go for it og hvis du syntes den er for langsom til at starte op osv så kan du altid smide en ssd i senere :-)

fredag, 13. januar 2017, 17:21

Ny bærbar. Hvilken

man kan skifte sin hdd ud med en anden men nej du kan ikke bygge en ekstra hdd .

tirsdag, 10. januar 2017, 20:45

Windows 10 på ny harddisk

ja men den kan stadig bruges ;-)

tirsdag, 10. januar 2017, 13:30

Windows 10 på ny harddisk

du kan bruge microsofts eget program til at lave en win 10 usb pind som du kan installere fra :-) https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10 det er super simpelt og den kan ikke blive ridset

lørdag, 7. januar 2017, 14:34

Ny gaming PC

til det budget så ville jeg helt klart gå efter en brugt cpu og bundkort. der får du så meget mere for pengene. specielt når der kommer nye processorer lige om lidt så er der en del der opgraderer og den slags.

fredag, 6. januar 2017, 20:05

Ny bærbar. Hvilken

jeg ville stadig tage lenovo fordi det andet er en acer. de har er meget ringe ry, har selv haft en acer som var den gang skrammel så lenovo all the way :-)

fredag, 6. januar 2017, 20:03

Apps tænder ikke skærm - Honor 5X/Android 6.0.1

min go to løsning når min telefon begynder på den slags som ikke lader til at kunne løses via indstillinger er at formatere telefonen. selvfølgelig efter at have prøvet genstart og geninstallation af apps osv :-)

fredag, 6. januar 2017, 20:01

Gamer pc :D

tror desværre ikke du skla forvente meget mere en 1500 for den et sted som her , det er en meget gammel platform phenom x4 og der er ikke en ssd i den. et 270x er også ved at være et gammelt kort. men på dba vil den nok kunne gå for mellem 2k og de 2.5k held og lykke med salget :-)

fredag, 6. januar 2017, 08:50

S: 2600K + Sabertooth Z77 + RAM + AX750 + SSDs

Byder en hund for 256gb disken Og for en af agility diskene :-)

mandag, 2. januar 2017, 19:35

Har du en billig bord-mic til salg? (Randers)

ellers så tag et kig på amazon der er ret mange på bud :-) og hvis du har 500 kr så er en blue snowball the shit i den prisklasse ;-)

lørdag, 24. december 2016, 13:58

Tweak.dk ønsker alle en rigtig dejlig jul

Glædelig jul folkens :-D Håber i får hårde gaver og god mad.

fredag, 23. december 2016, 13:32

Internetforbindelse - hvilken forbindelse sidder du på?

@BrianIgenIgen well det var noget der blev forhandlet med boligforeningen tila t begynde med for de skulle ha en god pakke til folk så de kunne få nok til at det kunne betale sig at grave fiber ned:-) derfor havde de også special pakker til de forskellige boligforeninger. en 50/50 fobindelse er helt fint itl vores forbrug foreløbigt, men den bliver nok opgraderet til 100/100 en gang snart når begge unger har fået tablets og telefoner osv osv.

fredag, 23. december 2016, 13:24

Få grid gratis

det var så lidt folkens :-) der er også deres yogscast bundle til 30 dollars for en små 30 spil har selv købt det der er nogle fede spil i mellem :-) Edit: https://www.humblebundle.com/yogscast-jingle-jam

fredag, 23. december 2016, 00:46

Få grid gratis

Humble store giver grid væk gratis i en kort periode :-) https://www.humblebundle.com/store/grid-free-game bare lige et heads up :-) /DWMC

torsdag, 22. december 2016, 07:19

Ny bærbar. Hvilken

Hvad skla du med den ? hvis det er video redigering aså absolut den med to hdds. den ahr nemlig en smule kraftigere cpu og to hdds er virkelig lækkert når man skal bruge programmer og til gå store filer samtidig :-) hvis det bare er til gaming så er det et spørgsmål om du synte 256 gb er nok til gaming :-)

tirsdag, 20. december 2016, 00:55

Internetforbindelse - hvilken forbindelse sidder du på?

de sidste par dage har min upload været ret vild XD betaler vel at mærke kun for en 50/50, så jeg brokker mig ikke :-)

søndag, 18. december 2016, 20:39

noob spørgsmål vedr.samling og test af ny stationær....

et spil som arkham knight (som ikke er super optimeret) lader til at rive vram godt og grundigt rundt i manegen hvis du skruer lidt op. så vil sige at 3-4 gb er i underkanten hvis man gerne vil være fremtids sikret :-)

søndag, 18. december 2016, 16:14

noob spørgsmål vedr.samling og test af ny stationær....

du akn ikkebruge din gamle windows installation :-( den er låst il din laptop. men du kan få en ret billig win 10 oem licens fra sider som kinguin. der inde koster de omkring 200 kr. man kan godt installere win 10 uden at aktivere den så er der bare en du har ikke rigtig windows ting i bunden af skærmen

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.