Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 9. april 2019, 10:18

EVGA lancerer endelig deres nye GeForce RTX 2080 Ti KINGPIN grafikkort, som de selv sender på markedet med teksten “An Extreme Overclockers Dream PCB”

Læs mere om EVGA lancerer langt om længe GeForce RTX 2080 Ti KINGPIN

2

tirsdag, 9. april 2019, 18:32

Jeg har bestilt 2 styk https://www.aorus.com/GV-N208TAORUSX-WB-11GC
da jeg ikke har tænkt mig at hælde kvælstof på mine grafikkort !
og så har de porte til skærm surround ..Hvilke kingpin mangler !!
det er lettere for nvkontrolleren når portene er ens..
og bortset fra LN2 eksperimenter ,som kræver en masse andet udstyr, der ikke følger med.Finder jeg at gigabyte kortene har samme specs.
eller er der noget jeg ikke har set ??for så kan jeg stadig nå at afbestille !! :thumbup:
VH Palle

3

tirsdag, 9. april 2019, 19:40

Jeg ender på en næsten umulig side at komme fra igen, når jeg trykker på linket 😮

4

tirsdag, 9. april 2019, 21:35

Jeg forstår ikke Palle_DK snakker om LN2. De nye Kingpin kort har indbygget vandkøling på selve grafik chippen det er det der gør Kingpin kortene specielle og som gør at de koster noget mere. Aner ikke hvor det der LN2 snak kom fra. Det bliver så kaldt hybrid køling fordi der også er en blæser på der køler VRM's og andre komponenter der sidder i nærheden som kan blive varme.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Morphos" (09.04.2019, 21:41)

5

tirsdag, 9. april 2019, 21:56

Hej Uber
linket jeg har sendt virker fint her..
du skulle gerne komme til en side der viser : AORUS GeForce RTX™ 2080 Ti XTREME WATERFORCE WB 11G
V.H.Palle

6

tirsdag, 9. april 2019, 22:24

Hej Morphos
Jo da
Ln2 bliver nævnt 2 gange i artiklen
bla.trible bios der gør OC og ln2 muligt der er også display som kan angive temperatur ned til minus 64 grader ..det kan du ikke med vand!
samt sidst i artiklen hvor det nævnes at kortet tørster efter OC og LN2
Og ang.Hybrid så skal til sammenligning nævnes at de komponenter du ser bliver luftkølet på Kingpin..
Faktisk bliver vandkølet på Gigabyte kortet .hvorfor jeg finder Gigabyte kortet bedre.. ;)

V.H.Palle

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.