Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 28. juli 2018, 12:00

Det gode vejr og weekenden har gjort at Tweak.dk og Ubisoft er i gavehumør. D. 17. juli udkom den anden DLC, Lost on Mars, til det anmelderroste Far Cry 5 spil.

Denne gang tager vi med protagonisten Nick Rye til Mars for at redde jorden fra en invasion.

Læs mere om Far Cry 5: Lost on Mars konkurrence med Tweak og Ubisoft HER

2

tirsdag, 7. august 2018, 15:24

Det er en god og detaljeret anmeldelse af spillet, der giver et godt grundlag for at vurdere et muligt køb.

3

tirsdag, 7. august 2018, 15:42

den ser mega nice ud den anmeldelse af far cry 5 var sku tæt på at købe det til pc efter den :rolleyes: :9xo :9xo :9xo

4

tirsdag, 7. august 2018, 16:06

Jeg er mest vild med anmeldelsen af South Park - The Fractured But Whole.
(http://www.tweak.dk/review/South-Park-Th…-Whole/3190/1/1)
Den giver et rigtig godt billede af, hvad man kan forvente af spillet, og det var egentlig den, der gav mig skubbet til at købe det. Indtil videre er der +24 timer brugt i spillet. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "TenAltz" (07.08.2018, 21:03)

5

onsdag, 8. august 2018, 01:04

det er ikke godt når selv igel bliver forvirret over hvor linket er :D

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

6

onsdag, 8. august 2018, 12:09

det er ikke godt når selv igel bliver forvirret over hvor linket er :D
Det er ikke let at være mig ;)
Men vi fandt da en vinder, som bliver glad for præmien.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.