Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 1. april 2018, 11:57

Grundet antallet af hardware redaktionen har modtaget gennem 2017, har vi besluttet os for at komme med på kryptomining i 2018. Markedet er støvsuget for især grafikkort og RAM, og det benytter Tweak.dk sig af, og bygger DANMARKS VILDESTE kryptominer. I denne proces, har vi valgt at vores brugere kan købe aktier i Tweak kryptovaluta.

Læs mere om Tweak.dk bygger Danmarks vildeste kryptominer - salg af Tweak valuta på vej

2

søndag, 1. april 2018, 12:43

Køb for sawtan, KØB! :))

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT H700i| Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandkøling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

3

søndag, 1. april 2018, 17:21

Ha Ha... :thumbsup:
Må bare skrive det dat ikke andre har gjort det endnu... Det må være en APRIL-snar :$

4

mandag, 2. april 2018, 20:03

Er det bare mig der synes lyder 'antallet af hardware' lidt spøjst?

Men selvfølgelig, hvis man sidder og f.eks. har modtaget 50 hardware må man jo gerne være glad for det (og så lave en mining rig ud af det) :D

I øvrigt probs for god aprilsnar :rules:

5

tirsdag, 3. april 2018, 09:43

Nu må jeg spørge og være i fare for at virke dum og uvidende.
Jeg ved godt hvad krypto valuta er
Men hvordan virker det der mining ?
Har prøvet at Google det , men får ikke rigtigt en forklaring hvad det er , kun en masse tech sprog .
Man bygger en mega maskine med flere giga ram og millioner af grafikkort.
Og hvad gør den så ?

SMLDK

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

6

tirsdag, 3. april 2018, 13:15

Nu må jeg spørge og være i fare for at virke dum og uvidende.
Jeg ved godt hvad krypto valuta er
Men hvordan virker det der mining ?
Har prøvet at Google det , men får ikke rigtigt en forklaring hvad det er , kun en masse tech sprog .
Man bygger en mega maskine med flere giga ram og millioner af grafikkort.
Og hvad gør den så ?

SMLDK

Den behandler transaktioner.

Det vil sige at alle miner behandler transaktioner i Bitcoin netværket og fordi de gør det bliver de belønnet med en procent af transaktion. Altså ligesom Visa/Mastercard tager et gebyr når du køber ting. Her er det så bare folk, som miner, der får procenterne.

Intel I5 4690k 3.9Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Asus GTX 770 2GB DirectCUII // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

7

tirsdag, 3. april 2018, 17:32

ja og det som tweak.dk IKKE har villet afsløre, det gør jeg for verdensfredens skyld, hvis man er i besiddelse af en gammel DK-læser(ikke fluesmækkeren), så kan den proportionelt afkode transkaktioner med hvad der er gået igennem den.

derfor hev NETS den ud af markedet.

8

tirsdag, 3. april 2018, 17:43

Øh... hvad? :D

Har svært ved at se hvad en aprilsnar omkring Coin mining og crypto har med NETS og deres dankortsmaskiner. 8| :)

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT H700i| Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandkøling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

9

tirsdag, 3. april 2018, 18:51

Så er verdensfreden jo sikret... :huh:

10

tirsdag, 3. april 2018, 19:01

ja og det som tweak.dk IKKE har villet afsløre, det gør jeg for verdensfredens skyld, hvis man er i besiddelse af en gammel DK-læser(ikke fluesmækkeren), så kan den proportionelt afkode transkaktioner med hvad der er gået igennem den.

derfor hev NETS den ud af markedet.

What?? :ph34r:

11

tirsdag, 3. april 2018, 21:47

Citeret fra "SMLDK"
Den behandler transaktioner.

Det vil sige at alle miner behandler transaktioner i Bitcoin netværket og fordi de gør det bliver de belønnet med en procent af transaktion. Altså ligesom Visa/Mastercard tager et gebyr når du køber ting. Her er det så bare folk, som miner, der får procenterne.

Takker .
Sådan funker det .

SMLDK

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.