Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 20. september 2017, 16:22

Går alt efter planen, kan vi måske forvente custom Radeon RX Vega grafikkort rammer butikshylderne i oktober. Det er efterhånden noget tid siden den officielle release af Radeon RX Vega grafikkortet blev løftet, og vi venter nu på de spændende AIB grafikkort bliver tilgængelige.

Læs mere om Custom Radeon RX Vega grafikkort rammer butikkerne næste måned

2

fredag, 22. september 2017, 12:29

Har lige sat en retur sag på mit Vega 64 og købt et 56. Det skal dog også returneres når de nye modeller udkommer... Spurgte endda og man ikke lige kunne finde ud af noget, hvor jeg betalte lidt ekstra. Men han sagde det skal køre igennem retur systemet, så "teoretisk" var det sådan jeg skulle gøre ;)

Bliver sjovt at se forskellen på et 64 og et 56. Og specielt når jeg så endeligt får et custom kort :D Så skal den sku prøve at æde 600W! :cheers:

.-Samsung 3K 100Hz
.-RX Vega 56
.-1700x NH-D15
.-Asus Prime-Pro
.-8Gb RipjawsV@3200Mhz Help me please :(
.-1050W X-series Seasonic
.-Firestrike:22350 TimeSpy: 8117

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.