Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 18. maj 2016, 11:35

Tweak.dk udlodder nu i samarbejde med Refurb.dk en super fed HP Elitebook!

HP Elitebook 8470p er som omtalt præmien - og du kan se meget mere om den ved at klikke på banneret herunder.

Læs mere om Vind med Refurb.dk og Tweak.dk

2

onsdag, 18. maj 2016, 11:40

Refurb af laptop, er en super måde at genbruge elektronik på. For det første er godt for miljøet og for det andet, er det godt for ens pengepung.. Så thumps Up for Refurb.dk og ikke mindst Tweak.dk

:goodpost: :rules:

3

onsdag, 18. maj 2016, 13:45

Rigtig fed ide med genbrug af IT, dog er det nogle hæftige priser inde på hjemmesiden.

Du kan finde SAMME model (dog med 24 mdrs garanti og 256GB SSD) hos Labtech Data, til 3499,-

4

onsdag, 18. maj 2016, 14:43

Genbrug af elektronik er en rigtig god ide ,jeg har tit lavet Nas servere af gamle computere som er kasseret ved hjælp af openmediavault som ikke kræver det store for at køre ,så får de et nyt liv igen

5

onsdag, 18. maj 2016, 19:11

Super fed ide med at genbruge IT, har selv købt mange brugte bærbare til venner og bekendte, som har fungeret perfekt i mange år.

6

torsdag, 19. maj 2016, 22:52

Jeg køber ikke selv noget brugt (jeg sælger brugt hardware i stedet for 8o), men går da helt klart ind for genbrug, det er smart!

7

fredag, 20. maj 2016, 18:19

Super godt for miljøet! Hvis bare flere mennesker var klar over at det sagtens kan betale sig at købe refurbished!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.