Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 29. oktober 2015, 15:48

4 måneder efter PC versionen af Batman: Arkham Knight blev trukket tilbage, er spillet nu retur, men åbenbart stadig med problemer.

Læs om Batman Arkham Knight er tilbage uden problemerne er løst

2

fredag, 30. oktober 2015, 14:04

En lidt misvisende overskrift hvis du spørg mig. Mange af problemerne er løst men ikke alle. Dog synes jeg overskriften henviser til at intet er blevet fikset.. Hvis dette er Tweak's måde og få folk til at læse deres nyheder så finder jeg nok et nyt sted og læse nyheder. Kald en spade for en spade og ikke alt det misvisende gylle.

We can get a better world where all is equal and money doesn't exist. What do you want?

3

fredag, 30. oktober 2015, 14:32

En lidt misvisende overskrift hvis du spørg mig. Mange af problemerne er løst men ikke alle. Dog synes jeg overskriften henviser til at intet er blevet fikset.. Hvis dette er Tweak's måde og få folk til at læse deres nyheder så finder jeg nok et nyt sted og læse nyheder. Kald en spade for en spade og ikke alt det misvisende gylle.
Farvel, ha en rigtig god weekend...

OT:
Spillet kører fantastisk, hvis bare man har en maskine der er lidt over det sædvanlige.

4

fredag, 30. oktober 2015, 15:51

OT:
Spillet kører fantastisk, hvis bare man har en maskine der er lidt over det sædvanlige.

OT:
Tak for at bekræfte at det bliver sådan i fremtiden... Farvel

We can get a better world where all is equal and money doesn't exist. What do you want?

5

fredag, 30. oktober 2015, 15:56

Spillet blev fjernet pga. problemer. Nu er spillet tilbage, og stadig med problemer. Det vil sige "Batman Arkham Knight er tilbage uden problemerne er løst"

Hvori ligger det forkerte?
Hvis du sender din bil på værksted fordi den har problemer med gear, lys, motor og dæk, og når du så får den retur, så har de lappet dækket, og skiftet en pære. Er problemerne så løst, og ville du være tilfreds.

6

fredag, 30. oktober 2015, 17:03

Spillet blev fjernet pga. problemer. Nu er spillet tilbage, og stadig med problemer. Det vil sige "Batman Arkham Knight er tilbage uden problemerne er løst"

Hvis du sender din bil på værksted fordi den har problemer med gear, lys, motor og dæk, og når du så får den retur, så har de lappet dækket, og skiftet en pære. Er problemerne så løst, og ville du være tilfreds.
Selvfølgelig ville han da være tilfreds? :) Han ved jo ikke bedre

7

fredag, 30. oktober 2015, 17:32

Hvis vi skal tage udgangspunkt i din lille historie så har jeg fået en bil tilbage der har fået lavet gear, motor og dæk men hvor de stadig mangler lys.. Så vil jeg mene at de fleste problemer er løst men en eller 2 ting mangler, dog kan bilen nu køre så den er værd at køre i.. Den overskrift i bruger her henviser mere til at vi sender en bil på værksted hvor gear, lys, motor og dæk har problemer og jeg får den nu tilbage hvor de intet har lavet eller måske kun lyset og derfor er køreglæden der stadig ikke..

Så derfor bliver overskriften opfattet som om de intet har gjort og det er forkert. Det ville have været mere korrekt at skrive spillet er tilbage dog stadig med enkelte problemer. Hvis du mener man sagtens kan skrive uden problemerne er løst så kan man vel give alle spil den overskrift da alle spil har fejl i en eller anden form. Men det vil skabe den forkerte opfattelse. Men hvis i er ligeglade med hvordan folk opfatter jeres overskrifter ligesom ekstra bladet så forsætter i da bare i samme stil da jeg uden problemer kan finde et site kan finde ud af at kalde ting hvad de er og ikke leder folk ud i spekulationer om hvad i prøver at sige.

Så hvis du gerne vil have at overskriften skal få folk til at få en opfattelse af at det stadig ikke kan betale sig at spille det så er det lykkes men det vil jo også være en løgn.

Rettet***
Jeg skal nok fremover tiltale i et sprog, der er tilegnet voksne mennesker.

8

fredag, 30. oktober 2015, 19:00

Du starter lige med at bruge et andet sprog!

"men hvor de stadig mangler lys."

Det er stadig ulovligt at føre bilen så.
Hvis jeg modtog en bil retur fra mekanikeren med mangler jeg bad om at få lavet, så bilen var uden fejl, som den blev indlevret for at få lavet, så havde jeg reklameret for det.

Men igen, kan du ikke lide vores nyheder, så skal du jo bare finde et andet sted at høste daglige nyheder. Simpelt.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.