Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 18. oktober 2015, 09:28

Om Microsoft vil liste deres nyeste Windows 10 ned i halsen på deres brugere, skal være usagt, men faktum er, at flere og flere melder om at deres system nu automatisk igangsætter installeringen af omtalte OS, og især, hvis brugerne ikke har vinget ’Recommended and Optional updates to Windows’ af forinden.

http://www.tweak.dk/news/52614/Microsoft…ruge-Windows-10

2

søndag, 18. oktober 2015, 13:39

jep, jeg har nu slettet "$Windows.~BT" mappen op til flere gange nu, og har slået updaten til at den kun skal sige om der er opdateringer.

Edit: Jeg køre på win 7

3

søndag, 18. oktober 2015, 20:25

Tja, måske gør de det fordi nogen mennesker bare ikke ved
hvad der er bedst for dem? Jeg har nu (helt frivilligt) opgraderet 7 pc'er i husstanden, fra Win
8.1 til Win 10, pc'er der i forvejen var opgraderet fra Win 7 over 8 til 8.1 – og
det er sket næsten fuldkomment problemløst. Mindre driverrelaterede problemer
på nogle MSI bundkort blev rettet inden for 2 uger, så alt fungerer perfekt nu.

Indrømmet, Windows 8 var noget <beep!>, mens 8.1 til gengæld rettede
gevaldigt op på den brøler. Jah, den der tabletagtige startskærm var
"udfordrende", men jeg kom nu alligevel til at holde rigtig meget af
den med tiden (under erkendelse af, at jeg er et forbandet vanemenneske). Den
bidrog til en mere ”clean” desktop (hvor man rent faktisk kunne se baggrundsbilledet)
og hvis ikke det var fordi den nye Windows 10 menu fungerer så godt på min pc,
så ville jeg være fristet til vælge tablet mode, for at få den nu velkendte
startskærm tilbage.

Windows 7 føles nu som en sløv skildpadde (arbejdscomputeren) og jeg sidder og
tænker, at dem der har så meget imod Windows 10, sikkert også mener at den
bedste computer nogensinde, var deres Commodore 64.

Guys, the world has moved on... Lev med det. Windows 10 er IMHO det bedste operativsystem
der nogen sinde er udgivet – set fra både et professionelt udviklingssynspunkt
og som inkarneret gamer gennem 4 dekader.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.