Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 12. september 2015, 08:19

Vi vil næsten æde vores gamle hat på, at der er en stor del af vores ældre generation her på Tweak.dk, der kan nikke genkendende til navnet 'Athlon', og nu tyder noget på, at den yngre generation også skal introduceres til Athlon.

Læs mere her: http://www.tweak.dk/news/51963/AMD-Athlon-vender-tilbage

2

lørdag, 12. september 2015, 09:49

jeg havde en athlon thunderbird 1ghz det var noget der rykkede den gang, og overclocket til 1,1 :thumbsup:

3

lørdag, 12. september 2015, 09:57

Har aldrig haft den gamle generation Athlon, jeg gik fra en Duron 1300mhz direkte til Athlon 64 dengang de var nye :) Kom bare desværre til at begå en fejl, og det var at jeg ikke var hoppet på pci-e vognen, så jeg sad der med mit agp grafikkort og kunne ikke opgradere uden at bygge helt nyt :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.