1

mandag, 7. september 2015, 10:11

Hvis du er en af dem, der fra tid til anden bevæger dig på diverse dunkle afkroge af internettet for at hente og se en Hollywood-film, før den udkommer i biografen og i butikkerne, så er du åben for omverdenen, og der er intet, du kan gøre for at gøre din færden anonym og skjult.

Læs mere her: http://www.tweak.dk/news/51910/Advokat-D…jule-torrenting

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

2

mandag, 7. september 2015, 20:26

Sikke noget pis at sige.

Intel I7 4790K 4Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Gigabyte 780 Windforce OC // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

3

mandag, 7. september 2015, 22:48

Sikke noget pis at sige.

:9xo

ROG V gene\3570K@4400\NH-U12P\16GB Beast@2200\R9 280@1100\830 128GB\2xF3 1TB\HCG 620M\S340\U2311h\KONE pure\QCK Mass\G27@GTEYE

4

tirsdag, 8. september 2015, 13:52

Fedt at gå hollywoods advokaters ærinde, ved at sprede sådan en gang løgn, som kun skal skræmme.

5

onsdag, 9. september 2015, 11:05

Jeg tror da nok at den alm. bruger hr. og fru Danmark kan føle sig sikker stadig. Samtidig tror jeg, !!!!uden at vide det!!!!, at man sagtens kan spore brugere på nettet uanset om man benytter sig af en proxy eller vpn. Det handler i bund og grund om at man ikke vil bruge for mange ressourcer på de små brugere, men i stedet går efter de store.

Så uanset hvor meget man gemmer sig, så kan man sagtens findes, det er bare et spørgsmål om det er det værd. Og gemmer den almindelige bruger sig bag en VPN eller proxy, så er det ikke det værd.

Så jeg tror ikke det er helt forkert hvad der udtales i artiklen.

6

torsdag, 10. september 2015, 14:57

Du modsiger dig selv, Igel. Enten kan det lade sig gøre, eller det kan ikke. :P

Det tager ikke meget arbejde at være anonym på internettet - Ergo kan det vel kun forståes på den måde at det ikke er værd at gå efter andre end Hr. og Fru internet, da alle med en smule forstand som minimum krypterer sine BT pakker.

7

torsdag, 10. september 2015, 19:07

Ja det kan godt være jeg virker lidt forvirret ;)
Men jeg mener nemlig netop at man godt kan spores på nettet, men at man vælger ikke at spore den almindelige lille bruger :)
Jeg mener godt at man kan kryptere sine ting, men at der med en del snilde godt kan findes frem til folk alligevel.

Så NEJ, men kan ikke være helt 100% anonym på nettet.

8

fredag, 11. september 2015, 12:50

Ja det kan godt være jeg virker lidt forvirret ;)
Men jeg mener nemlig netop at man godt kan spores på nettet, men at man vælger ikke at spore den almindelige lille bruger :)
Jeg mener godt at man kan kryptere sine ting, men at der med en del snilde godt kan findes frem til folk alligevel.

Så NEJ, men kan ikke være helt 100% anonym på nettet.
Du ved ikke hvad du taler om. Det er muligt at være 100% anonym, det kræver bare en masse arbejde og viden.

Men så skulle man måske overveje over for hvem vil man være anonym. Hvis det er for en eller anden advokat i hurtigknepper sko fra LA, vil jeg mene det er meget nemt at være anonym.

9

fredag, 11. september 2015, 16:59

Nej jeg ved ikke særlig meget om emnet, men siden du åbenbart ved mere, så gad jeg godt at vide hvad der skal til for at være anonym, for det ved du jo åbenbart ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.