Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 22. august 2015, 09:50

Rettighedsalliancen er hårdt ude med riven imod de ulovlige streaming hjemmesider, og det vil brugere også komme til at mærke snart.

Læs mere HER!

TWEAK.DK :rules:

2

lørdag, 22. august 2015, 13:26

Rettighedsalliancen aka. antipiratgruppen er en stor joke. For det første så er der meget få personer der overhovedet er blevet dømt i Danmark pga. piratkopiering eller fildeling. For det andet halter deres beviser ofte og de kræver urimelige store summer af penge i erstatning som er fuldstændig vandvid. De fleste bliver frifundet eller bliver dømt til at betale et mindre beløb. Rettighedsalliancen tror de er så hellige og fine i kanten. Der var ligesom en grund til at de skiftede navn fra antipiratgruppen til Rettighedsalliancen pga. deres dårlige ry og deres ufine og ulovlige metoder til pengeafpresning af privatpersoner. Hold kæft en gang amatører.

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

3

lørdag, 22. august 2015, 15:52

Har er et tip til alle film firmaer. Støt ting som Netflix med nyere film, eller lav noget alla spotify for film. Se eksempelvis på hvad Spotify gjorde for musik piratkopiering. Det dræbte stort set alle ulovlig tjenester, da de havde en langt bedre tjeneste.

Giv os et godt alternativ. I stedet for det her BS, det eneste dette gør, er at folk bare bruger VPN i stedet for.

Intel I7 4790K 4Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Gigabyte 780 Windforce OC // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "jesper101996" (22.08.2015, 15:58)

4

lørdag, 22. august 2015, 16:09

Kunne ikke være mere enig, jesper.. Jeg har selv Netflix, og Gud-ved-hvor-mange-gange, jeg har tændt for Netflix, scrollet i 20 minutter for blot at se noget på de kommercielle kanaler i stedet. Enten har de ikke noget, der er værd at se, eller også har man set alt det, der er værd at se.

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

5

lørdag, 22. august 2015, 16:24

Kunne ikke være mere enig, jesper.. Jeg har selv Netflix, og Gud-ved-hvor-mange-gange, jeg har tændt for Netflix, scrollet i 20 minutter for blot at se noget på de kommercielle kanaler i stedet. Enten har de ikke noget, der er værd at se, eller også har man set alt det, der er værd at se.

Eller skal man være hos flere tjenester for at få et nogenlunde film udvalg. Selv med den amerikansk Netflix er størstedel af "nyere" film 5 år gamle. Det gør, det kun svære at være en lovlig bruger.

Jeg betaler til Netflix hver måned (og hbo nordic når got er på) Ikke fordi jeg faktisk ser mange film der, men mere pga. jeg gerne vil støtte Netflix og vise, at hvis de gir os et godt alternativ, jamen så jeg betaler jeg da gerne.

Det er et dårligt tegn, når popcorntime/showbox, er en bedre service end lovlig tjenester :thumbdown:

Intel I7 4790K 4Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Gigabyte 780 Windforce OC // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

6

lørdag, 22. august 2015, 21:29

Sådan har jeg det med det kommercielle kanaler. Rart med US Netflix. ^^

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.