Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 31. juli 2015, 18:32

NVIDIA lancerede deres første Android tablet med det fængende navn Shield, og med den lovede de os kræfter, som vi ikke så i nogen anden tablet. Men det kom åbenbart også med en pris.

Læs mere HER!

TWEAK.DK :rules:

2

lørdag, 1. august 2015, 01:51

Min var omfattet :(

Men jeg oprettede en RMA og i den mail jeg har fået står der at de vil sende en ombytter indenfor 2-4 uger.

Samtidigt står der også at når jeg aktiverer den nye, vil den gamle blive "bricked". Spørgsmålet er så om man kan roote den og slippe for at få en mursten?

Jeg kan ikke se at der står jeg skal sende den gamle retur? Det kan selvfølgeligt være der er yderligere instrukser med den nye?

3

lørdag, 1. august 2015, 10:50

Du kan jo prøve at roote den, og det virker egentlig som et fornuftigt tiltag fra deres side.. Man kunne dog frygte, at de har lagt software i den nye, som gør, at du ikke kan tage den nye i brug, hvis den gamle ikke kan deaktiveres. Hvis du forstår, hvad jeg mener :)

TWEAK.DK :rules:

4

lørdag, 1. august 2015, 14:46

Jeg læste på et andet site, at der sammen med den nye tablet kommer en kasse man kan/skal? returnere den gamle i. Men hvis der er mulighed for det skal jeg da helt klart ha smidt Cyanogen på den gamle

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.