1

søndag, 19. juli 2015, 12:44

Ifølge salgssiden Oppemart Shop er specifikationerne for den kommende efterfølger til succesen OnePlus One blevet frigivet.

Læs mere HER!

TWEAK.DK :rules:

2

mandag, 20. juli 2015, 08:40

Ok nu synes jeg godt nok skærmen bliver for stor.. Jeg har OnePlus One og den går lige selvom jeg synes den er lidt stor og havde faktisk et ønske om at den næste kun havde en 5" skærm men næ nej.. Forstår ikke hvad man skal bruge de opløsninger til i den lille størrelse. Med de info om skærmstørrelse tror jeg desværre jeg springer 2'er over. Ellers en fed mobil til pengene.

We can get a better world where all is equal and money doesn't exist. What do you want?

3

mandag, 20. juli 2015, 11:26

Jeg synes størrelsen på Oneplus One er fin. 0,2 tommer mere tror jeg ikke vil gøre den store forskel på min opfattelse af telefonen. Men jeg har så også nogle relativt store lapper

4

mandag, 20. juli 2015, 11:50

Jeg er i samme situation som Hippo, at jeg har en 5.5" skærm allerede, og eftersom jeg har en stor hånd og elsker min nuværende skærmstørrelse, så vil det ingenlunde genere mig, at den bliver 0.2" større :) Men jeg var også endegyldigt forelsket i Galaxy Note 4, så det er nok ikke så underligt, at skærmstørrelsen ikke forskrækker mig :D

TWEAK.DK :rules:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.