1

fredag, 10. juli 2015, 14:33

Hvis du er en af de mange, der benytter sig af Microsofts gratis antivirusløsning ved navn Microsoft Security Essentials, så kan dette måske give anledning til bekymring.

Læs mere her: http://www.tweak.dk/news/50979/Microsoft…mper-i-stortest

3

fredag, 10. juli 2015, 16:40

rigtig nok, men tweak skal jo click bait.

4

fredag, 10. juli 2015, 17:02

Old news...

Nyheds-medie det kommer fra skrev nyheden 9/7, så måske er det old news i din verden, ikke i vores. Tweak kan umuligt trævle nettet tyndt for at se, om andre skrev om det for en uge siden.

5

fredag, 10. juli 2015, 17:02

Undskyld mig, ficus4p, men hvorfor kalder du det click baiting, at vi skriver nyheder? Det står dig jo frit for at læse dem..

TWEAK.DK :rules:

6

fredag, 10. juli 2015, 17:03

Føler mig en smule tøse-fornærmet over din kommentar. Tweak serverer nyheder for brugerne 7 dage om ugen, 365 dage om året, som du kan nyde frit og kvit.
Det havde klædt dig bedre at takke for den kæmpe indsats alle gør for det kan ske. :evil:

7

fredag, 10. juli 2015, 17:25

Undskyld mig, men...

CLICK BAIT?! Måden, jeg har skrevet overskriften på, har INTET SOM HELST at gøre med måden, man laver click bait.

Skulle det have været click bait, hvilket det i øvrigt aldrig bliver, da jeg selv hader det som pesten, skulle der have stået noget i stil med:

"Firma tester antivirusprogrammer, og resultatet vil chokere dig!"

Click bait? Nu må jeg le...

8

fredag, 10. juli 2015, 18:04

Old news...

Nyheds-medie det kommer fra skrev nyheden 9/7, så måske er det old news i din verden, ikke i vores. Tweak kan umuligt trævle nettet tyndt for at se, om andre skrev om det for en uge siden.
Fint nok at gøre opmærksom på at Microsoft gratisløsning er fuldstændig hullet når det gælder beskyttelse. Hvis man er lidt engageret i sikkerhed og har fuldt med på diverse foraer f.eks. Spywarefri, så har MSE eller Windows Defender (Windows 8 og 8.1) haft utrolige dårlige scores siden 2011 da MSE blev lanceret. Man skal holde sig langt væk fra alt Microsoft relateret sikkerheds software. Hvis man vidt muligt vil have tilstrækkelig beskyttelse skal man ud med pungen og betale for en komplet sikkerheds pakke der både inkluderer AV + firewall. Ikke nok med det så skal ens software på systemet være up-to-date.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.