Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 21. juni 2015, 11:36

Der har været megen snak i krogene omkring Microsofts nye styresystem Windows 10, og om hvordan Microsoft, når tid er, vælger at lancere det og få det ud til slutbrugerne.

Læs mere her: http://www.tweak.dk/news/50678/Microsoft…-10-gratis-vaek

2

søndag, 21. juni 2015, 15:43

Done. :)

Så venter jeg bare på final version :)

3

søndag, 21. juni 2015, 22:08

Kan man så gå ind og lave flere vms og skrive koden ned? Skal lige prøve det for så skal jeg nok lige få lavet nogle stykker :whistling:

4

mandag, 22. juni 2015, 08:25

Problemet er at du skal lave en Windows Insider user pr key.
Og være logget ind med den user i win 10. Så vidt jeg har forstået

5

mandag, 22. juni 2015, 09:56

Jeg har en insider men man kan da let lave flere?

7

mandag, 22. juni 2015, 14:11

For f... da Microsoft. :(

8

tirsdag, 23. juni 2015, 07:58

Endnu en update:

http://www.engadget.com/2015/06/22/windo…explained-beta/

Hvis man installerer den nyeste preview version, får man også den fulde version af det endelige produkt. MEN alle fremtidige beta-versioner af opdateringer og patches vil blive installeret på ens maskine, og dermed bliver man beta-tester af samtlige opdateringer

9

tirsdag, 23. juni 2015, 10:54

Giver god mening - Man siger ja til at være fast/permanent tester.

Er dog sikker på at folk får hacket Windows Update hurtigt så at man kan fravælge sig beta opdateringer, essentielt lovligt pirat windows uden nogen strenge.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.