Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 21. maj 2015, 10:28

Hvad bruger du, når du skal vise en kammerat et billede? Sender du ham eller hende en mail med et vedhæftet billede, eller printer du det ud og sender det med brevdue? Der er mange måder at vise billeder til venner og bekendte, men få er så lette at bruge som Peecee.dk.

Læs mere her: http://www.tweak.dk/news/49966/Upload-bi…lt-med-Peeceedk

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

2

torsdag, 21. maj 2015, 10:47

This message was brought to you by Tweak.dk ;)

Intel I7 4790K 4Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Gigabyte 780 Windforce OC // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

3

torsdag, 21. maj 2015, 10:49

Gode gamle Peecee - Bruger det altid når jeg skal dele et billede og ikke sidder derhjemme med Dropbox. :)

4

torsdag, 21. maj 2015, 22:38

Bruger som regel Gyazo, til snapshots, og cloudapp til deciderede billede eller fil overførsler, meget hurtigere og nemmere end Peecee.

CPU: Core i7 950 3.06 @ 3.6 GHz SSD: OCZ Agility 3 240 GB
CPU Cooler: Zalman CNPS 10x Extreme HDD1: Seagate Barracuda 1 TB

RAM: Kingston HyperX T1 CAS9 2000 MHz 6GB HDD2: Samsung Spinpoint F1 2 TB
Mobo: ASUS Sabertooth x58 PSU: CoolerMaster Silent Pro 1000W
GFX: EVGA GTX 570 Case: CoolerMaster HAF X

5

fredag, 22. maj 2015, 11:03

Alle mine billeder fra telefonen bliver synkroniseret med onedrive, så går der kun den tid det tager at uploade det, og så kan jeg dele et billede direkte vha. et link. Synes det er dejlig nemt. Hvis jeg tager snapshots på pc'en bruger jeg som regel det dejlige snippingtool, der kan jeg kopiere billedet direkte uden at gemme det.

De to ting rækker til mine behov :P Filer bliver delt via dropbox eller google drive, alt efter hvad de skal bruges til.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.