Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 16. maj 2015, 01:48

Tidligere i år var der rygter om at Google samarbejdede med LG og Huawei omkring deres næste Nexus smartphone, og nogle informationer var ude omkring en mulig smartphone fra Huawei.

Men ny siger rygtet, at det bliver LG der kommer til at stå bag næste generation af Nexus fra Google. LG selv er lidt svævende omkring det, men der kan nå at komme meget mere inden en ny Nexus smartphone kommer i løbet af årets sidste kvartal. Det er i hvert fald der vi forventer at den vil lande.

http://www.androidpit.com/lg-confirms-it…-the-2015-nexus

2

onsdag, 17. juni 2015, 14:05

Jeg glæder mig som en sindsyg til at LG versionen kommer.
Jeg havde selv den 1. version fra 2013 og var ovenud lykkelig for den, ja kun de 8MP camera havde jeg kommentarer til.
Desværre mistede jeg den da jeg var i Thailand, tror den blev stjålet af en af de her børn der sælger blomster, og de lige havde en hurtig hånd nede i min taske - sådan kan det jo gå.

Så snart den lander i butikkerne i September - Oktober, køber jeg den med det samme!!!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.