Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 9. maj 2015, 08:32

Efter sigende skulle Microsoft netop have afsløret, at Windows 10 bliver det sidste navn, som vi kommer til at se på deres roadmap. Men hvordan skal det så lige forståes?

Læs mere her: http://www.tweak.dk/news/49529/Microsoft…e-styresystemer

2

lørdag, 9. maj 2015, 09:20

Hmm, det første, der poppede ind i hovedet her var, at man kun til en vis grad kan lappe en hullet slange. Jeg siger ikke, at W10 bliver noget lort, men med opdateringer, fejlretninger, patches, sikkerhedsfejl og -rettelser osv osv osv, er jeg bange for, at det ender med at blive en ret så hullet slange...

3

lørdag, 9. maj 2015, 11:35

Jeg er træt af at der hele tiden kommer nye styresystemer , som enten koster flere udgifter eller som ikke er kompatible med de programmer man har erhvervet.
Men igen , så er jeg pi... træt af ALLE de opdateringer der hele tiden kommer , ikke når det er løbende , men skal jeg , som jeg måtte i dag , lave en reinstall , fuckkkkkkkkkkkkk mand , en win8 , så ca 2 gb opdateringer og så 3.5 gb til win8.1 , i alt ca 5+gb , det er træls på godt jysk , så kunne de da for fanden lave nogle service packs hen ad vejen så man ikke skal dl alt det gøj.

SMLDK

4

lørdag, 9. maj 2015, 12:55

Lyder som at at de alligevel vil prøve at presse på med "abonnement" modellen som de tidligere måtte opgive - med tiden anyway.

Eller så skubber de flere af deres "essential" products over på abonnement imens at systemet holdes som en "one time fee"

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.