Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 28. januar 2015, 10:43

På trods af at Samsung sidste år erkendte problemet med performancetab i læseevnen over tid, og de efterfølgende udsendte et firmware fix, der skulle løse problemet, lader det til at det rent faktisk varer ved endnu.

Læs mere her: http://www.tweak.dk/news/47135/Samsung-E…f-hastighedstab

TWEAK.DK :rules:

2

onsdag, 28. januar 2015, 12:05

For helvede da .
Gad vide om man kan bytte til andet mærke/producent , det her pisser mig lidt af.

SMLDK

3

onsdag, 28. januar 2015, 15:35

Har kontaktet det firma som jeg har købt min af .
Og spurgte til deres mening/holdning til denne sag , med links til jer og Anadtech og Techreport .
Og fik en besked om at reinstallere driver til den ???
Samsung har ingen specifik driver til den .

SMLDK

4

onsdag, 28. januar 2015, 16:09

Hmmmm , de mente firmware .

SMLDK

5

onsdag, 28. januar 2015, 16:09

forhelvede.... jeg har trukket lidt i langdrag med at installere ny firmware på den fordi jeg ikke kunne overskue at skulle formatere maskinen.
nu tror jeg bare jeg kigge efter en ny ssd fra et andet firma for det er da ikke hverken ok eller brugbart...

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
Canon 700d - Røde videomic go
| flickr photostream | Youtube VLOG | Youtube gaming kanal |

6

onsdag, 28. januar 2015, 16:13

forhelvede.... jeg har trukket lidt i langdrag med at installere ny firmware på den fordi jeg ikke kunne overskue at skulle formatere maskinen.
nu tror jeg bare jeg kigge efter en ny ssd fra et andet firma for det er da ikke hverken ok eller brugbart...

Jeg formaterede ikke min for at ligge ny firmware ind .
Nej det er ikke holdbart og træls at forhandlere bare vasker hænder.

SMLDK

7

onsdag, 28. januar 2015, 18:00

ok havde ellers læst mig frem til at det var nødvendigt ??? også når den ligger som system disc ?

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
Canon 700d - Røde videomic go
| flickr photostream | Youtube VLOG | Youtube gaming kanal |

8

onsdag, 28. januar 2015, 18:30

Og det er ikke mere end er par måneder siden jeg købte min. :rules:

9

onsdag, 28. januar 2015, 19:01

Den nyhed kan da vidst kun besvares med en video...

https://www.youtube.com/watch?v=AkJf0md1kG8

10

onsdag, 28. januar 2015, 19:12

Jeg har sagt det før. Og nu siger jeg det igen: Intel og Plextor er et par hundrede dyrere, men de virker bare :-)

Scummy

11

torsdag, 29. januar 2015, 10:04

ok havde ellers læst mig frem til at det var nødvendigt ??? også når den ligger som system disc ?

Ja du kan , min er også systemdisk.

SMLDK

12

fredag, 30. januar 2015, 14:11

Scummy : Nu havde Intel også problemer med en eller flere af deres model/ler , så tvivler nogen af dem kan undsige fejl/problemer.

SMLDK

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.