1

torsdag, 4. september 2014, 21:05

Det var forventet at den kommende iPhone 6 smartphone fra Apple bliver dyr, men de fleste vil nok alligevel blive lidt overrasket over prisen.

http://www.tweak.dk/news/44202/Apple-iPh…iver-rigtig-dyr

2

fredag, 5. september 2014, 00:26

Hvis der ikke lige var dansk moms på så var det okay ... MEN med moms så den alt for dyr!!!...

3

fredag, 5. september 2014, 07:13

På iPhone, kan du ikke regne med den danske moms.
Alle de foregående modeller kostede det samme i hele europa, selvom momsen ikke er den samme.

Men en prisstigning var og forvente.

4

fredag, 5. september 2014, 07:32

Ja listeprisen, men det er jo noget helt andet.

5

fredag, 5. september 2014, 22:29

Folk der køber Iphones er fandme naive. Kæmpe fail ikke engang full hd skærm og stadig dual-core cpu. Du får android smartphones til 4k som har bedre specs.

6

fredag, 5. september 2014, 23:02

Folk der køber Iphones er fandme naive. Kæmpe fail ikke engang full hd skærm og stadig dual-core cpu. Du får android smartphones til 4k som har bedre specs.

Ingen tvinger dig til at købe en. Personligt er jeg ret glad for min. Jeg er faktisk pisse ligeglad med hvilken CPU der sidder i, så længe iOS kører flydende og fejlfrit.
Og jeg har haft flere Androids, men de tiltaler mig bare ikke. Måske fordi diverse producenter hælder en masse lort på, som de bare mener jeg har behov for.

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

7

lørdag, 6. september 2014, 15:53

Ingen tvinger dig til at købe en. Personligt er jeg ret glad for min. Jeg er faktisk pisse ligeglad med hvilken CPU der sidder i, så længe iOS kører flydende og fejlfrit.
Og jeg har haft flere Androids, men de tiltaler mig bare ikke. Måske fordi diverse producenter hælder en masse lort på, som de bare mener jeg har behov for.
Nej er jeg fandme også glad for. Er da ligeglad med din subjektive mening, faktum er at Iphones er way overpriced ift. specs.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.