Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 2. juli 2014, 13:15

En ny opgørelse viser at Microsoft med deres Internet Explorer, fortsat sidder solidt på browser markedet. Faktisk indtager Microsoft Internet Explorer førstepladsen med hele 58,38 procent af markedet.

Læs mere her:

http://www.tweak.dk/news/42952/Mere_end_…ternet_Explorer

2

onsdag, 2. juli 2014, 13:36

Hmm, hvem har lavet den undersøgelse? Jeg betvivler ikke, at IE er den mest benyttede, men jeg mener bare at kunne huske, at deres markedsandel ikke var så stor

3

onsdag, 2. juli 2014, 13:38

Så vidt jeg kan se er kilden Net Applications, et firma hvis vigtigste kunder er Microsoft og Apple. De er langt fra pålidelige i denne sammenhæng, og andre målinger viser en helt anden fordeling:

4

onsdag, 2. juli 2014, 13:40

Så var jeg ikke helt forkert på den :thumbsup:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.