Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 19. juni 2014, 14:51

SilverStones nye RAVEN RV05 kabinet kommer i løbet af juli måned, i to forskellige versioner. Det er en version uden vindue i siden og en med.

Kabinettet er af stål og plast, lakeret i sort. Det har support for ATX og micro ATX bundkort og måler 242 x 529 x 498 mm. Vægten stopper på 7.6 kilo.

Læs mere her:

http://www.tweak.dk/news/42707/Nyt_Silve…EN_RV05_kabinet

2

torsdag, 19. juni 2014, 17:29

Er det bare mig, eller er Raven-serien slanket over tid? Jeg havde et RV02, og det var VÆSENTLIGT større end dette. Nu tænker mest ift. indvendig plads, men i RV02 var der da også tre 180/200 mm blæsere i bunden.

Når det så er sagt, så synes jeg, det lider af samme "fejl" som NZXT Phantom = ALT, ALT for meget plastikhylster og -indpakning. Selve metalrammen inden i fylder jo ikke andet end to tredjedele af kabinettets samlede fysiske størrelse.

3

torsdag, 19. juni 2014, 19:19

Både ja og nej, Mads. Raven RV01 var heller ikke overdrevet stort. På størrelse med det her faktisk :-) Grunden til, at RV02 var en hel del større end de andre efterfølgende Ravens var fordi det byggede på Silverstones MEGET populære Fortress II FT02 - eneste forskel på de to var exteriøret :-)

Anmelder og skærmtrold hos

www.tweak.dk

4

torsdag, 19. juni 2014, 19:55

Ja det ser markant mindre ud end mit RV03 - Og ærligt talt mere plastikagtigt, hvilket er morsomt med tanke på hvor meget plastik RV03 (desværre) har.

Ser lidt spøjst ud at PSU'en hænger på væggen i toppen (fra andre billeder). Foretrækker den nu godt nok nede i bunden, hvor jeg nemt kan stikke en skruetrækker igennem "nettet" og slukke helt for PC'en. ^^

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.