Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 11. maj 2014, 09:24

Så kom dagen endelig, hvor vi må frigive vores tests af bundkort med Z97 chipsettet. Det første, der står for skud kommer fra ingen ringere end ASUS og er den del af deres ROG og Maximus serie. Intet ringere end ASUS Maximus VII Ranger har vi med at gøre. Så se med, når vi viser, hvad dét kan - eller ikke kan.

Læs testen af bundkortet her:

http://www.tweak.dk/review/ASUS_Z97_Maxi…Ranger/1962/1/1

2

søndag, 11. maj 2014, 10:07

Det er så lækkert :-D Kudus til dig, Kenneth, for dit kæmpe arbejde med de Z97 reviews... Som altid en god og informativ video fra vores allesammens skærmtrold her på Tweak.dk :-D

Bring us more, pleeeease...

TWEAK.DK :rules:

3

søndag, 11. maj 2014, 10:28

Det er så lækkert :-D Kudus til dig, Kenneth, for dit kæmpe arbejde med de Z97 reviews... Som altid en god og informativ video fra vores allesammens skærmtrold her på Tweak.dk :-D

Bring us more, pleeeease...

Ja, det er virkeligt lækkert - ASUS gør det igen, kan man sige :P

Mange tak! Vil sige jeg er en bette smule træt i dag, efter gårsdagens arbejde og først kom i seng kl. 7.30. Men nu ligger der til gengæld også snart en anmeldelse mere klar til Jer - så much more come! :D

Nu vil jeg have en time mere på øjet! Goodnight :sleeping: :rules:

Anmelder og skærmtrold hos

www.tweak.dk

4

søndag, 11. maj 2014, 21:20

Lækre produkt billeder - Tjek
Gennemført video review - Tjek
Velskrevet review, hvor alle kan være med - Tjek
Først i Danmark med Z97 review - Tjek

All-in-all good work Mr. K

5

søndag, 11. maj 2014, 21:24

Lækre produkt billeder - Tjek
Gennemført video review - Tjek
Velskrevet review, hvor alle kan være med - Tjek
Først i Danmark med Z97 review - Tjek

All-in-all good work Mr. K

Thank you, Mr. L. Kl. 3.47 i nat var det klart! :D Så det har været lidt hårdt må jeg sige - og sådan fortsætter det jo nok, de næste 2-3 uger :whistling:

www.tweak.dk

6

mandag, 12. maj 2014, 05:50

Kommer der review på sabertooth mark 1?:-)
Og hvornår ca?

Fedt arbejde med et dansk review så hurtigt:-)

7

mandag, 12. maj 2014, 12:48

En af dagene :-)

8

mandag, 12. maj 2014, 17:25

Kommer der review på sabertooth mark 1?:-)
Og hvornår ca?

Fedt arbejde med et dansk review så hurtigt:-)

Selvfølgelig gør der der :) Jeg arbejder på, at få alle Z97 bundkort jeg har, kørt igennem i denne uge, så der skal nok komme flere :D

www.tweak.dk

9

søndag, 13. juli 2014, 15:23

Hej

Jeg ville høre om i har oplevet et problem jeg har med dette bundkort. Når jeg slukker for strømmen ved stikkontakten og derefter slår strøm til igen og tænder for computeren. Så tænder den og slukker indenfor 1 sekund og tænder sig selv igen og slukker igen og tredje gang, så går den ind i Windows. Når jeg så slukker for pc'en uden at slå strømmen fra, så tænder den normalt.

Grunden til jeg slukker ved stikkontakten inden jeg smutter i seng - er på grund af lys over det hele i kabinettet. Det spild af strøm ^^

UPDATE: Jeg fandt en der skrev det her:

It is normal because the system is retraining the bios (and the memory) for that to happen as per Intel the double boot occurs. Once memory has been trained, and as long as there is stand by power those settings will be retained. So basically if you leave your power supply on when you shut down your system, it shouldn't happen again.

:(

pc spec:

cpu: 4790k

gfx: Sapphire VAPOR-X R9 290 Tri-X OC (UEFI) grafikkort

ram: Corsair Dominator Platinum DDR3-1600 - 32GB - CL9-9-9-24, 1.5 V, xmp profilen aktiveret (CMD32GX3M4A1600C9)

psu: coolermaster v1000

bundkort: asus maximus vii hero(næsten ens bundkort som rangeren)

ssd: Samsung 840 EVO SSD - 500GB

sshd: Seagate Desktop SSHD - 2TB

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nazu" (13.07.2014, 15:29)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.