1

tirsdag, 15. april 2014, 21:03

MSI har været så venlige at sende os informationer på deres kommende Gaming bundkort med Z97 og H97 chipsettet før tid. Det deler vi selvfølgelig med jer :-)

Læs hele historien her:

http://www.tweak.dk/news/41566/Her_er_de…Gaming_bundkort

2

tirsdag, 15. april 2014, 21:59

Oh my dear lord, de er fede! 8o Dem glæder jeg mig til, at få til test :D

Edit: Der bliver skrevet, at der er 2 x mSATA på Gaming 9 A/C... Men jeg kan kun spotte én, mellem to af PCIe X16 slots... Hvor pokker sidder den anden? :-D

Anmelder og skærmtrold hos

www.tweak.dk

3

tirsdag, 15. april 2014, 22:15

Mon ikke vi nærkest får dem alle til test :whistling:

4

tirsdag, 15. april 2014, 22:20

Skal vi ikke satse på det? Og mon ikke vi har et par tests klar af MSI og nogle andre, når NDA bliver løftet? :whistling:

www.tweak.dk

5

tirsdag, 15. april 2014, 22:24

Det ved du nok bedre end mig. :P

6

tirsdag, 15. april 2014, 22:26

Haha. Ja, det kan du nok have ret i :P

www.tweak.dk

7

tirsdag, 15. april 2014, 23:25

Edit: Der bliver skrevet, at der er 2 x mSATA på Gaming 9 A/C... Men jeg kan kun spotte én, mellem to af PCIe X16 slots... Hvor pokker sidder den anden? :-D

Der er ikke mSATA, der er M.2. Så vidt jeg kan se kun en enkelt af dem. Men det er vel til at leve med når M.2-SSDer gør det her ved SATA3-konkurrenterne:

8

onsdag, 16. april 2014, 00:24

Der er ikke mSATA, der er M.2. Så vidt jeg kan se kun en enkelt af dem. Men det er vel til at leve med når M.2-SSDer gør det her ved SATA3-konkurrenterne:

Ja, selvfølgelig :oops: Det var en fejl 40 :$

Men ja, de resultater taler jo for sig selv, så mon ikke man overlever med en enkelt M.2. port? Selvom det da ville være fedt med 2 stk :cheers:

www.tweak.dk

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.