1

torsdag, 5. december 2013, 20:26

Samsung har annonceret deres nye Galaxy Win Pro smartphone. Den ligner igen noget vi har set før, nemlig alle de andre Galaxy enheder.

Den nye Samsung Galaxy Win Pro smartphone har en 4.5 tommer qHD skærm. Den bygger over en qual core processor ved 1.2GHz, har et 5Mpixel kamera, front kamera, dual SIM, micro SD, micro USB, 1GB hukommelse samt 8GB intern kapacitet.

Den nye Samsung Galaxy Win Pro smartphone kommer interessant nok med det ældre Google Android 4.2.2 Jelly Bean styresystem.

Der er intet om pris eller hvornår vi får den at se i butikkerne. Som de fleste nok kan gætte, er der ikke tale om en high end smartphone. Den hører nok mere til midt i feltet, hvilket prisen også bør afspejle.

Link: GSM Arena

2

fredag, 6. december 2013, 12:37

Nu må de snart ser og få et nyt design ellers mister de mig som kunde.. Det er for sløset efter min mening.. Når jeg skal have ny mobil så skal man også kunne se det medmindre det er block mobilen

We can get a better world where all is equal and money doesn't exist. What do you want?

3

fredag, 6. december 2013, 12:43

Enig. De har fundet et design der sælger.

Men alle Galaxy produkter de sidste 1½ år har nøjagtig samme design. Man kan stort set ikke se nogen forskel på hverken smartphones eller tablets.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.