Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 29. oktober 2013, 22:57

Thermalright kan man ikke komme uden om når man snakker om store CPU kølere, og man kan da heller ikke sige at den nye Thermalright HR-22 er en undtagelse.

Thermalright HR-22 måler 120 mm x 150 mm x 159 m og vejer 1120 gram. Den bygger over otte kraftige 6 mm kobber heat pipes samt en stribe tynde lameller af aluminium.

Thermalright HR-22 er faktisk så stor at den kan benyttes som passiv selv med LGS 2011 og FM2 processorer. Der ud over kan den monteres på LGA 1366, alle LGA 115x og AM3 soklerne.

Thermalright har endnu ikke oplyst en officiel pris på deres nye Thermalright HR-22 CPU køler.

Den er kæmpe stor!

Link: Thermalright

2

onsdag, 30. oktober 2013, 07:41

Jeg har svært ved at se forskellen fra min Thermalright HR-02. Og passiv det virker ikke ret godt. Så skal CPU'en ihvertfald idle og ikke lave noget som helst, ellers bliver den monster varm.

3

onsdag, 30. oktober 2013, 13:12

Jeg har svært ved at se forskellen fra min Thermalright HR-02. Og passiv det virker ikke ret godt. Så skal CPU'en ihvertfald idle og ikke lave noget som helst, ellers bliver den monster varm.

Det er også efterfølgeren til HR-02 i deres passive serie, der er 2 heatpipes mere, samt hele profilen er større = større overfladeareal.

Passivt kan sagtens lade sig gøre, selvfølgelig skal der altid være en smule airflow, ellers bliver CPUen lige så varm som uden en køleprofil, bare efter længere tid. -Kabinet blæserne skulle være nok til at skabe dette airflow.

Og CPUen bliver varmere end en aktiv kølet ja, men de er sjovt nok også lavet til at køre ved ~80-100 grader alt efter hvilken chip der er tale om, stock køleren gør det jo ikke meget bedre.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.