1

onsdag, 16. oktober 2013, 21:44

Det er cirka 27 dage siden iOS 7 kom ud til offentligheden. Ifølge en nylig udgivet rapport, skulle hele 71 procent af alle iOS enheder allerede være opgraderet til iOS 7. Her er Android stadig langt bagud da de har haft meget svært ved at få folk til at opgradere.

Selvom iOS 7 har sine problemer her og der, har Apple altså stadig formået at få iOS 7 til at være den hurtigst spredte opdatering, da det tog 30 dage for iOS 6 at nå 61 procent.

Hvis du ikke har opdateret endnu, kan det gøres ved at tilslutte din iOS enhed til iTunes. Hvis du ikke gider at havde iTunes liggende, kan det også gøres med telefon inde i indstillingerne.

Link: Technobuffalo

2

torsdag, 17. oktober 2013, 07:29

Det er alligevel ret flot at så mange allerede er skiftet.
Ud af de 71%, skal der mon stadig medregnes de iOS enheder der ikke understøtter iOS 7?
Der er jo flere ældre enheder der ikke får iOS 7.

Men er en af faktorerne ikke også, at mange Android enheder har deres egen Android version fra producenten?
Jeg mener da at kunne huske at der på den Android tablet der fulgte med til mit TV, var en ret gammel version, men da Samsung ikke
havde udgivet en ny, var det ikke lige så nemt at opdatere den.
Godt jeg fik det skidt solgt. :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.