1

søndag, 30. juni 2013, 19:32

Endnu et Razer produkt er kommet hjem til mig, og denne gang har jeg en ny revision af den velkendte DeathAdder under sablen, nemlig Deathadder 3.5G. Dertil fik jeg også, i samme ombæring, tilsendt en musemåtte, nemlig deres Scarab. Og så ligger det jo lige til højrebenet, at flette disse 2 tests sammen.

Her er det Razer DeathAdder 3.5G gamer musen:

Og Razer Scarab gamer musemåtten:

Link: Test af Razer DeathAdder 3.5G gamer mus og Scarab måtte

http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=3822…g_Scarab_maatte

2

mandag, 1. juli 2013, 09:20

Da jeg selv lige har købt denne mus, dog i venstrehånds udgaven, synes jeg lige jeg vil komme med mine egne erfaringer af den.

Først og fremmest vil jeg sige det er en glimragende mus, der virker fint og ikke har nogle underlige lyde som ikke burde være der. Dog har jeg også nogle negative punkter ved den, som jeg syntes testen sprang let og elegant henover.

Siden af musen, den uden knapper, er meget glat og når man i kampens hede begynder at svede lidt på fingrene, så glider man altså rundt på den glatte overflade og det er især et problem når man vil løfte musen for at sætte den ned et andet sted på musemåtten. Da musen også vejer temmelig meget (i forhold til de andre mus jeg er vant til), så kan det godt blive et lille irritationsmoment. Jeg har overvejet at sætte plaster eller lignende på siden af musen, så man har et bedre greb om den. Pulseringen af logoet er fin nok, men jeg slog det fra da jeg hader alle distraktioner der kan fange mit øje. Jeg ville dog gerne ha' haft muligheden for at have logoet konstant tændt, men det er enten pulsering eller slået helt fra :wacko:
Det er småtingsafdelingen og jeg er meget glad for musen, især er jeg glad for at Razer laver en mus til venstrehåndede.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.