Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 1. maj 2013, 21:34

Activision har idag officielt annonceret den næste titel i Call of Duty serien, nemlig 'Call of Duty: Ghosts', der genremæssigt vil være en åndelig efterfølger til Modern Warfare serien. Activision udtaler i forbindelse med annonceringen, at de vil benytte overgangen fra de gamle konsoller til de nye til at afslutte Modern Warfare serien og starte en ny serie op, CoD: Ghost, med nye hovedpersoner, temaer, og samtidig - endelig - skifte over til en ny spilmotor!

CoD: Ghosts er annonceret til både Xbox 360, Xbox 720 (eller 'Xbox Fusion'), PS3, PS4 og PC men vil formodentlig også komme til Wii U og som nævnt kommer det til at køre på en nydesignet spilmotor, hvilket vel ikke kan komme som nogen større overraskelse, da spillet er annonceret til de nye konsoller, noget mange gamere sikkert vil juble over, men man skal tage med, at Call of Duty serien solgte ca. 90% af sine titler til de to konsoller, Xbox 360 & PS4, hvor spilmotoren var perfekt, da den kunne generere en absolut acceptabel grafik med en dejlig hurtig framerate på 60 FPS, noget de fleste andre spil slet ikke kom i nærheden af.

I forbindelse med annonceringen har Activision også frigivet en intro-trailer som du kan se her, men Activision og Microsoft har i forbindelse med annonceringen idag oplyst, at CoD: Ghosts vil blive brugt til at demonstrere den nye Xbox, når den bliver afsløret d. 21. Maj, samt at spillet vil blive fremvist ved dette års E3 i Juni, så der er masser af materiale fra CoD: Ghosts på vej til os i den nærmeste fremtid!

Call of Duty: Ghosts er allerede nu sat til at udkomme 5. November, hvilket må formodes at være den Nordamerikanske dato, så spillet vil sikkert være i handlen her i EU 2-3 dage senere, da det er normen.

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

2

torsdag, 2. maj 2013, 08:01

Har bare et spørgsmål, kommer den nye engine så til at være god, og vil man overhovdet komme til at se/mærke en forskel.

En ny engine betyder jo ikke altid betyder at spillet bliver godt, eller ikke er fyldt med bugs (som cod spil jo altid har) selv har jeg miste tålmodighed med cod serien, så jeg køber det ikke, hvis de ikke kommer op med noget virkelig godt.

Intel I7 4790K 4Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Gigabyte 780 Windforce OC // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

3

torsdag, 2. maj 2013, 12:28

Det må tiden vise, det er stadig så tidligt i processen, at de fleste oplysninger jo mangler. Mit gæt vil være, at de har taget deres gamle spilmotor og opgraderet den...den gamle er jo egentlig den endnu ældre Quake 3 motor som de havde moderniseret, og grunden til jeg tror de vil gøre det på den måde er 'pris', for at købe en ny ville koste et stort tocifret millionbeløb i $, det samme ville det at bygge en ny fra grunden og op, så det nemmeste - og billigste - vil være at modernisere den gamle, og siden Activision har opfundet og indført 'fabriks-konceptet' i spilproduktion er det det mest oplagte...men tiden vil vise om jeg har ret eller tager fejl :D

Spillet vil blive udviklet af Infinity Ward hvilket ikke siger så meget nu, da stort set alle de som gjorde IW store jo skred og dannede deres eget studie, Respawn Entertainment, så IW er vel idag et 'middelmådigt' studie, at best, de lavede Modern Warfare 3 sammen med et andet studie i Activision folden, hvilket så vel er ca. standarden man kan forvente...Man må jo håbe Ghosts får en demo, Modern Warfare 1 gjorde.

Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

4

fredag, 3. maj 2013, 10:51

Ja jeg spiller jo stort set kun på Xbox'en, så der køber jeg det til.

Om det så bliver til Xbox 360 eller Xbox ∞ må tiden vise. :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.