1

tirsdag, 23. april 2013, 23:32

Allerede i maj måned kommer NVIDIA med deres GeForce GTX 700 grafikkort. Der er tale om en ny generation af grafikkort, der dog bygger over deres eksisterende Kepler arkitektur.

Det nye GeForce GTX 700 har dog fået en række opdaterede feature set. GeForce GTX 780 ser ud til at være det samme som det tidligere nævnte GeForce GTX TITAN LE grafikkort, med GK110 chippen og 2496 CUDA cores, 208 Texture Mapping Units og 40 Raster Operations Pipelines. Her nævnes der nu 5GB GDDR5 hukommelse via et 384 bit hukommelses interface.

Ud over GeForce GTX 780 er der GeForce GTX 770 der skulle hjave 1536 CUDA cores, 128 Texture Mapping Units, 32 Raster Operations Pipelines og 4GB hukommelse. Nøjagtig det samme som det nuværende GeForce GTX 680 kort?

Det tredje kort er GeForce GTX 770 med 1344 CUDA cores, 112 Texture Mapping Units, 32 Raster Operations Pipelines og 2GB GDDR5 hukommelse. GeForce GTX 670 om igen.

De tre nye grafikkort får blandt andet GPU Boost 2.0 som blev introduceret med GeForce GTX Titan samt højere clock frekvenser.

Det første GeForce GTX 700 grafikkort forventes allerede at komme i butikkerne i løbet af maj måned. Og det er jo lige om lidt ...

Link: brightsideofnews.com

http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=3762…_700_grafikkort

2

onsdag, 24. april 2013, 17:13

nu skriver i gtx 770 2 gange...mener i gtx 770 i normal og ti version eller er det ene et gtx 760

og nu når jeg er igang med at skrive så er det sgu ærgerligt at i stort set aldrig giver jeg tid til at gennemlæse det i skriver inden i poster det...det er godt nok tit i har slå fejl og andre skrive fejl i nyhederne på siden.
det får det til at virke lidt uprofessionelt især da det tit er fejl der meget nemt ville være blevet fanget ved en gennemlæsning inden det bliver postet.

og for god ro og orden så er det ikke personligt ment men bare min tanke om det. det er jo ærgerligt når siden ellers fremstår som en professionel og seriøst drevet hardware side.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.