Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 9. marts 2013, 09:43

Så er Tweak rykket til CeBIT 2013. I løbet af i dag og i morgen kan du forvente en række nyheder, hvor jegvil fortælle lidt om hvad der rører sig, samt hvad der er yt og hvad der er nyt.

Turen herned forløb som altid en anelse bøvlet. Efter 7 timer og 30 minutter i 6 forskellige tog, endte jegendelig nede på messen, og her var det første sted jeg kiggede forbi, MSI store og flotte stand.

MSI GamingFor ikke så lang tid siden, lancerede MSI et helt nyt brand. Som i vant MSI stil, er der ikke tale om nogetkedeligt og ordinært, men mere om noget nyt og spændende. De har kaldt deres nye brand for ”Gaming”,hvor ”varemærket”, ses i form af en drage. Dragen er først og fremmest kinesisk og så er den et symbol påstyrke og magt. Måden du kan kende et Gaming bundkort på, er ved at kigge på chipsættes køleprofil. Hervil du blive mødt af en rød og ”farlig” drage.

Men hvad er så ideen med at lave et nyt brand? Det spurgte jeg MSI om, og her fik jeg en rigtig finforklaring, fra én af deres medarbejdere på standen. Han starter med at fortælle mig, at MSI gerne vil rettederes fokus mere hen på gamerne, og at de gerne vil have et brand, gamerne kan se potentiale i.

Her ses MSI’s topmodel i Gaming serien. Der er tale om Z77A-GD65 Gaming. Grundlæggende, så kan kortetdet samme som det allerede eksisterende Z77A-GD65. Dog har MSI sørget for at der ikke mangler noglefeatures. Det er muligt at montere op til svimlende 32GB DDR3-2000 RAM i bæstet, for ikke at tale om OCGenie II, One Touch Overclocking, Tri-Fire, 3-Way SLi, onboard Creative Soundblaster og meget, megetmere.

Til at starte med, så lancerer MSI kun Gaming brandet i samspil med en kommende motherboard lineup.Planen er dog, senere i år, at lancere en række graffikkort, der også går under ”Gaming” brandet. Disse kortfår samme farvespil, med rød og sort, samt selvfølgelig motivet af en drage.

Det var hvad jeg havde til jer, hvertfald når det kommer til hvad MSI har liggende i støbeskeen, når detkommer til nyt og innovativt hardware. Du kan se en præsentationsvideo på Tweak.dks Youtube channel, hvor MSI Z77A-GD65 Gaming bliver gennemgået, af en MSI medarbejder.

Link: Tweak.dk

http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=3704…13_-_MSI_Gaming

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.